Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren
8.2/10

Mijn mening is dat er veel voorbeelden vanuit de normen gepresenteerd worden, waar een gasleiding wel/niet mag liggen, wel/geen mantelbuis etc.
Ik denk dat het beter is om mensen duidelijk te...
Ik denk dat het beter is om mensen duidelijk te maken waar de normen te vinden zijn, en hoe ze in de norm kunnen terugvinden hoe met specifieke zaken om te gaan.

Voldoende kennis opgedaan. Fijne trainer. Werkdruk tussen ochtend en middag was niet geheel evenredig verdeeld. Ochtendprogramma mag iets voller en middagprogramma iets rustiger.

Op zich is de opbouw van de training goed.

Het gedeelte materialenkennis is een pluspunt.

Op zich is de opbouw van de training goed.

Het gedeelte materialenkennis is een pluspunt.

Ik vind alleen dat er teveel praktijkinspecties zijn in een te korte tijd, maw iets van 15 bouwdelen (W&N gebouw) inspecteren en inventariseren in een ochtend- en middagsessie is nogal veel.
Verder vind ik het stukje wet- en regelgeving gezamelijk met de werktuigbouwkundigen zonde van de tijd aangezien er teveel zaken worden besproken die alleen voor de werktuigbouwkundigen relevant zijn. Deze tijd kan beter worden gebruikt voor het stukje OIV, het opstellen van een rapportage nav de inspectie. Dit onderwerp wordt maar kort besproken terwijl bij de inschrijving voor Module 4 het doet lijken alsof OIV uitgebreid aanbod komt, maar Module 4 is hoofdzakelijk voortborduren op de praktijkinspecties.
Dat is op zich prima, alleen zit er naar mijn mening weinig verschil tussen Module 3 en 4.

Docent die de training geeft is een fijne docent.
Legt het goed uit en neemt de tijd om vragen te beantwoorden.

Mike Couwenbergh

Henry was goed op de hoogte van de stof en heeft vele goede tips meegegeven om het onderhoud aan elektrische voertuigen veilig uit te kunnen voeren.

Goede training, alles helder uitgelegd. Goede interactie met en tussen de deelnemers.
Middagdeel had van mij compacter gemogen, omdat je elke beheersmaatregel toch zelfstandig nog beter zal moeten bestuderen. Echter had ik al wel voorkennis (we zijn al bezig met het implementeren van de norm), wellicht was dit voor andere deelnemers wel nuttig.
Praktijkervaring van de docent is van veel toegevoegde waarde.

Duidelijke uitleg over de artikelen die ter sprake komen. Uitleg over waar de wetgeving vandaan komt mag korter en bondiger.