Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren
8.2/10

Docent weet hoe hij de hele dag de aandacht kan houden! Legt het goed uit. Neemt tijd om vragen te beantwoorden en kan ook deels afwijken van zijn schema om dit in te passen in de tijd.

BCM opleiding 15 jaar eerder, implementatie en draaiboeken waren in place maar na eerste oefening en personeelswissel lwas de vaart er uit.

Te eentonig, Veelste diep ingegaan op de NEN normen etc.
Graag meer praktijk handelingen behandelen

-duidelijke achtergrond
-goede uitleg over 3 methode om auditplan te maken
-duidelijke achtergrond
-goede uitleg over 3 methode om auditplan te maken
-jammer dat minder met eigen documentatie gewerkt werd. Na voorbereiding en uploaden van diverse eigen documenten was ik in de veronderstelling dat we met eigen materiaal aan de slag zouden gaan. Dat was maar bij 1 opdracht

De training was heel theoretische maar dat werd vooraf ook verteld. De uitleg en toelichting was helder en er was ruimte voor voorbeelden en vragen van de deelnemers.

Natasja de Wit

Basisuitleg over alle begrippen, wanneer je al ISO gecertificeerd bent is het niet perse een aanvulling, wellicht wel een goede opfrissing

Dhr. Gertjan van Amerongen

Docent heeft zich goed aangepast aan de verscheidenheid van cursisten. Hij heeft uitgebreid de trijd genomen vragen te beatnwoorden. Het heeft mij geholpen om een globaal overzicht van wat NEN1010... Docent heeft zich goed aangepast aan de verscheidenheid van cursisten. Hij heeft uitgebreid de trijd genomen vragen te beatnwoorden. Het heeft mij geholpen om een globaal overzicht van wat NEN1010 omhelst te verkrijgen en antwoorden op mijn specifieke vragen.
Ik had wel graag gezien dat er vastgehouden werd aande NEN1010 structuur, zodat ik zou begrijpen hoe ik mijn weg in de NEN1010 norm zou kunnen vinden. Maar gezien de beschikbare tijd en de hoeveeelheid onderwerpen en vragen, begrijp ik dat dit deel erbij in is geschoten.