Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren
8.2/10

In groep verband komen er altijd wel vragen naar voren waarbij je meer dieper op een bepaalt onderwerp ingaat en dat is wel kennis verbredend. Het praktijk gedeelte, hoe te handelen van aanvang tot... In groep verband komen er altijd wel vragen naar voren waarbij je meer dieper op een bepaalt onderwerp ingaat en dat is wel kennis verbredend. Het praktijk gedeelte, hoe te handelen van aanvang tot eind bij bijvoorbeeld een bepaalde meting en hoe men deze volgens de richtlijnen van SPIE te moeten worden nagevolgd en juist digitaal te moeten worden ingevuld mag voor mij wel uitgebreider aan bod komen.

Veel geleerd, oefening baart kunst. Meer gezamelijk oefenen had van mij gemogen. voldoende lesstof en bruikbare tools ontvangen om mee verder te kunnen. Docent beschikt over zeer veel kennis en is... Veel geleerd, oefening baart kunst. Meer gezamelijk oefenen had van mij gemogen. voldoende lesstof en bruikbare tools ontvangen om mee verder te kunnen. Docent beschikt over zeer veel kennis en is zodoende in staat om zeer veel te behandelen binnen de gegeven tijd.

Goed verlopen, zou alleen meer praktijk sistuaties nog kunnen toevoegen gericht op liften

De inhoud was wat ik ervan verwachtte. Het ging over auditen en dat vanuit het iso13485 perspectief

Ik heb praktische tools gekregen voor het maken van het interne auditprogramma, dat is heel fijn en hulpzaam

S. (Stephan)  de Vries

Zou iets meer praktijk bij kunnen

Goed om weer aandacht aan te besteden,je leert altijd wat nieuws

Anne van Manen

Goed om af en toe de kennis op te halen.

Sterke punten: updates over de gewijzigde regels. duidelijke uitleg hierover tijdens de cursus.
Min punt: het was te lang geleden voor ons dat we hier iets mee gedaan hebben wat maakte dat 1 dag te kort was.