Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies
7.8/10

Goed georganiseerd, goede hotels, goede excursies, bekwame gidsen en chauffeurs

Nvt

Nvt

Bas B

Ik heb een voorbeeld reis gelezen en deze aangepast met onze wensen. Ondanks dat ik soms wat extra voorkeuren had, verder deze zonder problemen aangepast, wat ik als erg klantvriendelijk heb ervaren.

Sterke punten tijdens het verblijf

Waren mooie en goede hotels alsmede de villa. Alle complexen deden aan onze wensen en eisen.

Graag beter kenbaar maken of er sprake is van volledige bedden voor de kinderen of dat er sprake is van een bedbank. Dit laatste vonden we wat minderen mede omdat de kinderen hierdoor slecht sliepen.

Heus Peter

Uiterst professioneel en correcte aanpak van medewerkster Ineke. Geen enkele vraag was haar teveel. We konden altijd op haar hulp rekenen.😉😉👍👍👍

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles was correct, boekingen etc. Ook de roadbook was een uiterst nuttig hulpmiddel.

Was perfect

Alles goed verzorgd zoals was afgesproken maar het is niet zo dat je zelf achter over kunt leunen want we moesten zelf wel steeds alles uitzoeken hoe het ter plekke werkte..in en uit checken... Alles goed verzorgd zoals was afgesproken maar het is niet zo dat je zelf achter over kunt leunen want we moesten zelf wel steeds alles uitzoeken hoe het ter plekke werkte..in en uit checken hotels/motels ging vrij eenvoudig en zonder voucher, zoals afgesproken was de reservering gemaakt..

Sterke punten tijdens het verblijf

In en uitchecken hotels. Route was prima, wat we zelf beetje hebben uitgezocht ahv reisboekje en plaatsen die we hebben aangedaan waren goed.

GPS/navigatie was afgesproken met NBBS in huurauto maar bij Hertz op reisbestemming was dat niet bekend en moesten we zelf upgraden. Wel nederlands gesproken navigatie in huurauto. Keer was adres... GPS/navigatie was afgesproken met NBBS in huurauto maar bij Hertz op reisbestemming was dat niet bekend en moesten we zelf upgraden. Wel nederlands gesproken navigatie in huurauto. Keer was adres niet volledig aangegeven van hotel op voucher zodat navigatie niet goed werd ingesteld en we onderweg 's avonds laat, na een vlucht die dag, de weg hebben moeten vragen bij benzinetankstation wat op dat moment vrij irritant is. We hadden paar keer motel terwijl we tijdens bespreking met NBBS verzoek hebben gedaan voor hotel maar was wel praktisch voor doorreis en parkeren maar vrij eenvoudig motel..

Peter

We hadden ons zorgvuldiger moeten voorbereiden op de boeking. Nu was er voor ons gedacht, heel algemeen en gericht op een vakantie zoals wij hem niet hadden gekozen. Een soort slome pieten vakantie... We hadden ons zorgvuldiger moeten voorbereiden op de boeking. Nu was er voor ons gedacht, heel algemeen en gericht op een vakantie zoals wij hem niet hadden gekozen. Een soort slome pieten vakantie voor mensen die nog nooit ergens anders waren geweest dan in een Center Parks huisje en die nog nooit in een hotel hadden geslapen. Dat is dus wat NBBS aanbiedt. Dat hadden we kunnen wijzigen.

Sterke punten tijdens het verblijf

Er was één goed hotel. De huurauto deed het. De reis was te doen qua afstand in tijd.

Lever concretere informatie in plaats van generieke ("kan worden", "zou kunnen"). Overleg met klanten en leg uit wat ze te wachten staat (daar kom je wel in een stinkkamer! in een donkere kast... Lever concretere informatie in plaats van generieke ("kan worden", "zou kunnen"). Overleg met klanten en leg uit wat ze te wachten staat (daar kom je wel in een stinkkamer! in een donkere kast zonder ramen! je bent wel aan zee, maar daar kun je niet in! het is net als de Gorges du Verdon alleen toeristischer, want ze hebben nog nooit zoiets gezien!).

Reactie NBBS Reizen:

Dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons om te horen dat de reis niet goed aan uw verwachtingen heeft voldaan. NBBS Reizen is juist gespecialiseerd in reizen op maat; wij zijn gewend om... Dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons om te horen dat de reis niet goed aan uw verwachtingen heeft voldaan. NBBS Reizen is juist gespecialiseerd in reizen op maat; wij zijn gewend om aanpassingen te maken in bestaande reizen om deze aan te laten sluiten bij specifieke wensen. De standaard reizen zijn echter niet bedoeld voor 'slome pieten', want NBBS reizigers zijn over het algemeen zeer bereisd en gaan graag hun eigen weg. Vandaar dat wij op onze website bij autorondreizen suggesties doen, zodat reizigers zelf kunnen bepalen hoe ze de reisdagen indelen. Als laatste heeft men in sommige Aziatische landen een voorkeur voor een aankleding/inrichting van plekken die Nederlanders als zeer toeristisch ervaren. Dat geldt zeker voor landen die nog relatief weinig reizigers uit Europa ontvangen en die zich meer richten op de smaak van reizigers uit de buurlanden, die de belangrijkste markt vormen. Wij hopen u met deze uitleg van dienst te zijn geweest en wensen u een volgende keer een reis toe die voor 100% aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Prima geregeld. Rondreis Japen bevatte nogal wat fouten in vertrektijden en routebeschrijvingen.
Was erg slordig gedaan. Voorts hadden wij 2persoonsbed gevraagd en geen twinbedden. De allereerste dag in Japan meteen aan de bel getrokken met als gevolg dat we in kleinere kamers terecht kwamen, terwijl er voor grotere was betaald. Soms konden we dat ter plaatse regelen, soms niet.

Vooral de Japanse agent kan zich verbeteren

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u van uw reis door Japan heeft genoten, maar spijtig dat de reisinformatie niet volledig correct was. Juist de informatie van onze agent voor Japan bevat... Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u van uw reis door Japan heeft genoten, maar spijtig dat de reisinformatie niet volledig correct was. Juist de informatie van onze agent voor Japan bevat veel gedetailleerde gegevens over bereikbaarheid, reistijden en trein- en metrostations. Belangrijke informatie, die wellicht omdat deze zo uitgebreid en gedetailleerd is ook eerder fouten kan bevatten. Wij gaan bekijken hoe dit verbeterd kan worden. Wat betreft de voorkeur voor een tweepersoonsbed kunnen wij dit helaas niet garanderen. In de reisbranche houdt een zogenaamde 'preferentie' in dat hotels onder voorbehoud gehoor geven aan deze wens. Dat lukt niet altijd. Soms is de gewenste indeling van de bedden niet beschikbaar, soms gaat een hotel iets te makkelijk om met preferenties. Uitzondering is wanneer er een prijsverschil bestaat tussen een kamer met een tweepersoonsbed en een kamer met twee bedden. In dat geval garandeert de prijs ook het gewenste bed. Fijn om te horen dat u het ter plaatse op heeft kunnen lossen. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Wij hebben een reis op maat laten maken in de VS ( Florida en NY state) door de NBBS medewerkers. De reis was fantastisch en we hebben genoten.

Sterke punten tijdens het verblijf

Bij boeking extra dingen geregeld in bepaalde hotels , GPS en upgrade auto.

hotelkamers op resorts waren mindere kwaliteit en vaak kregen we 2 queensize bedden.

Jan Neessen

Mooie Reis met super veel hoogtepunten. We hadden geluk met het weer(2x een regenbui rest zonnig)
Afstanden tussen de NP's en de steden zijn aan de lange kant ook door het omrijden vanwege wegafsluitingen. Passen nog gesloten vanwege sneeuw en gladheid).(9-4 tot 25-4) Daarentegen is het waarschijnlijk in het latere seizoen drukker op de weg en bij de ingang van de parken (files). Overnachtingsplaatsen zijn goed bereikbaar met overal gratis parkeermogelijkheden. Ruime kamers met goede bedden en waar geboekt een goed ontbijt.

Sterke punten tijdens het verblijf

De Helikoptervlucht met Papillon over de Grand Canyon was geweldig. We hadden beide nooit in een heli meegevlogen, maar het was echt relaxed. Ik raad iedereen aan om de lange tour te boeken.

Laurens van der Tang

Positive, veel waardering voor de service en het advies voor de prachtige locaties.

Sterke punten tijdens het verblijf

Mooie locaties, met goede faciliteiten.

danielle

Fantastisch! alleen san Francisco vonden we erg heftig. extreem veel drugsverslaafden/zwervers. daar ook slecht geslapen, heel luidruchtig omdat het hotel open is. maar verder echt heel erg genoten.

Sterke punten tijdens het verblijf

we vonden best western redondo beach echt fantastisch. hele goede locatie. je krijgt er een goed ontbijt bij (hadden we niet op gerekend). vriendelijk personeel. grote kamer.

tropicana...

tropicana hotel is erg leuk om te verblijven.

oakhurst vonden we erg leuk.

we misten eigenlijk de routebeschrijving van airport naar ons 1e hotel. voor de rest hadden we alle beschrijvingen. alleen die niet.

bij bakersfield vonden we het ontbijt erg weinig...

bij bakersfield vonden we het ontbijt erg weinig keus om iets gezonds te kiezen. hotel is erg fijn. alleen is er geen lift aanwezig om met de koffers naar de bovenverdieping te gaan. dus voor mensen die minder mobiel zijn is dat niet handig.