Kwaliteit van de offerte
Hotel(s)
Reisadvies
7.8/10

Maggie van der Mast

We hebben een ongelooflijke reis achter de rug. Nbbs heeft voor ons de hotels en autoverhuur geregeld omdat Go Amerika failliet was 1 week voordat wij gingen. Dus in 1 week tijd moesten ze voor ons... We hebben een ongelooflijke reis achter de rug. Nbbs heeft voor ons de hotels en autoverhuur geregeld omdat Go Amerika failliet was 1 week voordat wij gingen. Dus in 1 week tijd moesten ze voor ons iets regelen. Dat was echt top want anders hadden we geannuleerd.
Daardoor hadden we wat minder hotels.. en dan heb ik het alleen over de locaties. BV Yellowstone moesten we 4 avonden 12 km rijden naar centrum. Hotel had geen restaurants. Dat was een klein minpuntje.
We zij al eerder met Nbbs geweest en ik kan het iedereen aanraden. Geef wat meer uit..
De route was geweldig en veel mooie dingen gezien

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles goed geregeld in een korte tijd en voor een mooi bedrag. Onwijs fijn geholpen

NBBS heeft ons prima geholpen met het samenstellen van een hele mooie huwelijksreis. Van te voren was alles besproken en vastgezet. Er zijn een paar punten waar op verbeterd kan worden: Er zaten... NBBS heeft ons prima geholpen met het samenstellen van een hele mooie huwelijksreis. Van te voren was alles besproken en vastgezet. Er zijn een paar punten waar op verbeterd kan worden: Er zaten enkele fouten in de reisbescheiden waardoor er een aantal dagen van te voren nog nieuwe papieren gestuurd werden. Dit is geen probleem, maar hier wil je niet mee te maken hebben kort voor je huwelijk. Het tweede deel is dat we een heel ander beeld hadden van Mauritius. We hebben met NBBS besproken dat we een luxe strandvakantie wilden om het tweede deel van onze huwelijksreis uit te rusten en op het strand te kunnen liggen. Het hotel was heel netjes, maar de omgeving was dat absoluut niet. Daarnaast is Mauritius het eiland waar het het hele jaar door regent. Dit hadden we zelf kunnen weten, maar dit had in het gesprek met NBBS duidelijker naar voren moeten komen.

Sterke punten tijdens het verblijf

Pakket was zo samengesteld dat we ons nergens zorgen om hoefden te maken. Alle stappen waren geregeld en voor alles was gezorgd.
Leuk om ballonnen in het vliegtuig te hebben doordat NBBS heeft...
Leuk om ballonnen in het vliegtuig te hebben doordat NBBS heeft doorgegeven dat het om een huwelijksreis gaat.

De vervoerder in Zuid-Afrika van OR Tambo lodge staat erom bekend dat hij vaak te laat is of niet op komt dagen. Wij hadden hier ook last van.
Het beeld wat geschetst werd van Mauritius klopt...
Het beeld wat geschetst werd van Mauritius klopt niet met hoe het daadwerkelijk was. Veel armoede, zwervers, zwerfdieren en een propvolle baai in plaats van langgerekte stranden.

Prima ervaring met NBBS, onze reis naar Canada. Soms vond ik dat het lang duurde, voordat er informatie onze kant op kwam. En wellicht waren opties soms leuk geweest, dus een belletje met we hebben... Prima ervaring met NBBS, onze reis naar Canada. Soms vond ik dat het lang duurde, voordat er informatie onze kant op kwam. En wellicht waren opties soms leuk geweest, dus een belletje met we hebben dit of dit. Wat vinden jullie?

Sterke punten tijdens het verblijf

Dat alles zeer soepel is verlopen is erg fijn. Geen fouten of wat dan ook.

Ik zou deze feedback ophalen in de vorm van een belletje vrij snel nadat we zijn teruggekomen. Ik heb daar nog een paar keer aan gedacht, zouden ze nog bellen? Het is best een flinke reis en je... Ik zou deze feedback ophalen in de vorm van een belletje vrij snel nadat we zijn teruggekomen. Ik heb daar nog een paar keer aan gedacht, zouden ze nog bellen? Het is best een flinke reis en je betaalt er ook flink voor. Dit voelt onpersoonlijk. Het is veel leuker om enthousiast je verhaal te kunnen doen.

Verder wat ik boven al aangaf, dus soms opties terugleggen. Dan voel je je meer betrokken bij de reis.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor de feedback over uw reis naar Canada. Wij kunnen ons helemaal vinden in uw opmerking dat u eerder een welkom thuis bericht van ons had willen ontvangen. We gaan dat in de... Hartelijk dank voor de feedback over uw reis naar Canada. Wij kunnen ons helemaal vinden in uw opmerking dat u eerder een welkom thuis bericht van ons had willen ontvangen. We gaan dat in de toekomst anders en sneller doen, daar liggen de plannen voor klaar. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Sietse Feenstra

5 dagen voor vertrek ging er een door een faisement van een ANDERE maatschappij onze reis niet meer door..
Contact opgenomen met NBBS en gevraagd wat er nog binnen die 5 dagen geregeld kon worden om onze reis naar amerika toch nog werkelijkheid te maken.

Dit hebben zei uitstekend aangepakt, geen problemen gehad en alles was top geregeld. Zelfs op zo'n korte termijn. Zeer tevreden.

Voldeed aan verwachtingen.

Alleen maar tops

Mooie Canada reis gehad alles top geregeld

Goede hotels

Goed geregeld. We konden hier terecht met al onze vragen (ook nog tijdens onze vakantie) en zijn goed geholpen.
Al met al een geweldige vakantie gehad om nooit weer te vergeten!

Sterke punten tijdens het verblijf

De locaties van de hotels waren over het algemeen erg goed; veel in de buurt, goed te bereiken, veel parkeerplaats of ov dicht in de buurt

Bij 1 hotel was onze boeking geannuleerd (blijkbaar al voor onze eigen boeking rond was). Het schijnt bij dit hotel (mammoth mountain inn in mammoth lakes, California) erg vaak te gebeuren, zoals... Bij 1 hotel was onze boeking geannuleerd (blijkbaar al voor onze eigen boeking rond was). Het schijnt bij dit hotel (mammoth mountain inn in mammoth lakes, California) erg vaak te gebeuren, zoals zelf gezegd door de receptiedame. Is uiteindelijk wel geregeld, maar is niet fijn om je hier tijdens je vakantie druk om te moeten maken. Als dit inderdaad vaker gebeurd, misschien overwegen om een ander hotel op deze locatie aan te bieden

We hebben een geweldige reis gehad in Namibië. Het is een prachtig land met veel hoogtepunten!

Sterke punten tijdens het verblijf

Erg leuk om met de 4×4 zelf rond te rijden en te slapen op campings. Dit maakte het een unieke ervaring.

De reis was goed georganiseerd en de meet&greet van Uitkyk was erg prettig. We vonden het contact met nbbs voorafgaand aan de reis voor verbetering vatbaar. Een heel concreet punt is dat het prettig... De reis was goed georganiseerd en de meet&greet van Uitkyk was erg prettig. We vonden het contact met nbbs voorafgaand aan de reis voor verbetering vatbaar. Een heel concreet punt is dat het prettig zou zijn om mails ook te beantwoorden naar diegene die in de cc staat, zodat ook de partner direct op de hoogte is. Daarnaast vonden we dat de contactpersoon weinig kennis had van het land en veel moest overleggen met contactpersoon ter plaatse.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw snelle feedback. Wat fijn om te horen dat u zo van uw avontuurlijke reis door Namibië heeft genoten. Dank voor de tip over de contactpersoon in de cc van de e-mail, hier... Hartelijk dank voor uw snelle feedback. Wat fijn om te horen dat u zo van uw avontuurlijke reis door Namibië heeft genoten. Dank voor de tip over de contactpersoon in de cc van de e-mail, hier zullen wij op letten. Offertes worden gewoonlijk uitgewerkt door medewerkers die zelf het vakantieland hebben bezocht. Mogelijk is uw offerte tijdens hun afwezigheid door een collega gemaakt, die Namibië nog niet heeft kunnen bezoeken. Dat zou een verklaring kunnen zijn voor het veelvuldige contact met onze lokale partner. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Danielle janssen

Perfect geregelde vakantie in amerika

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles was prima verder geen extreem sterke punten.

Het enige ervaren nadeel is wanneer je mail contact hebt en iemand werkt parttime dan moet je soms lang op antwoord wacnten. Dit was in de begin periode bij het verkrijgen van info en boeken.

NBBS is ons prima bevallen. We zijn vriendelijk en goed geholpen bij de voorbereiding en ter plaatse is alles ook voorspoedig verlopen, behalve de overtocht van Nova Scotia naar Newfoundland. Onze... NBBS is ons prima bevallen. We zijn vriendelijk en goed geholpen bij de voorbereiding en ter plaatse is alles ook voorspoedig verlopen, behalve de overtocht van Nova Scotia naar Newfoundland. Onze feedback daarop hebben wij al per e-mail met Lisanne besproken en laat ik hier verder ook achterwege, want dit gaat specifiek over dat deel van de reis en geldt niet voor de rest.

Sterke punten tijdens het verblijf

De overnachtingen in onderkomens die zijn aangesloten bij The Unique country Inns of Nova Scotia staken er met kop en schouders boven uit wat betreft de sfeer.

Wij hebben al aan Lisanne doorgegeven dat vooraf beter benadrukt moet worden dat de kans zeer groot is dat de overtocht naar Newfoundland vertraging kan hebben met als gevolg dat het verblijf op... Wij hebben al aan Lisanne doorgegeven dat vooraf beter benadrukt moet worden dat de kans zeer groot is dat de overtocht naar Newfoundland vertraging kan hebben met als gevolg dat het verblijf op Newfoundland korter of onmogelijk wordt.

Mooie reis, reisafstanden goed te doen
een aantal fijne accomodaties

bijzonder land
goede huurauto

- vlucht met air europa zeer matig, ik had graag betere informatie over vliegalternatieven gekregen, had liever iets meer betaald voor een aangenamere vlucht
- ik had graag meer keuze...
- ik had graag meer keuze opties/completere informatie over de verblijfsopties gehad, een enkele viel erg tegen
- nergens in info stond dat een info bijeenkomst in Havana op het programma stond, was zonde van mn beperkte tijd in Havana
- info over hoe de volgende accommodatie te vinden