Kwaliteit van de offerte
Hotel(s)
Reisadvies
7.8/10

Wim van Eldert

De route - geweldig en sloot precies aan bij onze wensen zoals wij dit met NBBS besproken hadden.
De camperverhuurder- voor een premium verhuurbedrijf (road bear) viel de ontvangst, uitleg en de wijze waarop de campers verdeeld werden (gegoochel met sleutels, wie krijgt welke camper?) zeer slordig en gehaast over. Bij vertrek ontbraken de stoelen, handdoeken en het dekbed. Dit is door oplettendheid onzerzijds wel in orde gekomen. Wij hadden een upgrade naar een grotere camper. Dit vonden wij niet prettig. De besproken camperplaatsen waren conform de lengte zoals bij de reisagent in Amerika bekend was. In een enkele geval moesten wij een grotere plaats hebben. Gelukkig kon dit wel geregeld worden op het RV park. Drie jaar geleden met een a=camper van Fraserway gereden in Canada, dit is echt een veel professionelere organisatie.
reisbescheiden - Dit was prima verzorgd. Route beschrijvingen, vouchers, etc. top!
Wij wilden aansluitend aan onze camperreis twee nachten verblijven in Denver. Het hotel wat jullie voor ons hadden vastgelegd had bleek zeer slechte recensies te hebben. Daar kwam ik kort voor vertrek achter. En dan niet zomaar wat slechte, maar heel veel en echt heeeel slecht. Gelukkig hebben jullie het nog kunnen herstellen, maar ik adviseer jullie wel om je goed in te lezen in wat je de klanten aanbiedt.

Sterke punten tijdens het verblijf

lokaties van de RV parks.
routebeschrijvingen met tips.

De verhuurder is blijkbaar in de veronderstelling dat een huurder altijd blij is met een upgrade van de camper. Dit hoeft echter niet altijd het geval te zijn.
Soms zijn reviews echt heel...
Soms zijn reviews echt heel slecht. Dat zou je aan een klant moeten meegeven. Zodat hij de juiste keus kan maken.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw snelle en zeer uitgebreide feedback. Wat spijtig dat de service bij Road Bear niet optimaal was. U beschrijft het goed; het is een premium verhuurmaatschappij (met kwalitatief... Hartelijk dank voor uw snelle en zeer uitgebreide feedback. Wat spijtig dat de service bij Road Bear niet optimaal was. U beschrijft het goed; het is een premium verhuurmaatschappij (met kwalitatief goede campers van maximaal 1 jaar oud), dus daar verwacht u ook een vergelijkbaar hoog serviceniveau, vergelijkbaar met dat van Fraserway. Onze Product Manager neemt dit op met Road Bear. Wat betreft uw hotel in Denver; daar hadden wij natuurlijk zelf ook van op de hoogte moeten zijn. In de meeste gevallen controleren wij reviews van de hotels. Dat had bij uw boeking ook moeten gebeuren. Wij zoeken nog even wat uit en komen hier rechtstreeks bij u op terug. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Onze reis Namibie en Botswana was een fantastische belefenis

Sterke punten tijdens het verblijf

Goed gesprek tijdens de 1e dag met de vertegenwoordiger in Windhoek. Er werd ons keurige informatie verstrekt.
Goede hotels en lodges op toplocaties.

Bij het in ontvangst nemen van de huurauto was het lang wachten.
Bij het in ontvangst nemen van de huurauto was het lang wachten.
Volgens het reisprogramma zouden we de huurauto inleveren op het vliegveld te Kasane. Onverwacht stond er iemand namens Britz bij onze lodge om de auto in ontvangst te nemen. Door de overhaaste inlevering van auto zijn enkele spullen in de auto blijven liggen. Overigens; de huurauto was prima en we hebben geen enkel probleem hiermee gehad.
Het bedrag dat betaald moest worden voor het terugbrengen van de auto naar Windhoek was zeer fors en het is maar de vraag of de auto werkelijk naar Windhoek wordt gebracht.

Prachtige reis in Vancouver island gemaakt. Goede hotels die soms ontbijt erbij hadden.

Goede hotelkamers

Informatie in boekje bevatte geen routebeschrijving omdat wij van de gebruikelijke hotels waren afgeweken. Dat was jammer.
Informatie over ferries en afhaalpunt auto was beperkt en...
Informatie over ferries en afhaalpunt auto was beperkt en onduidelijk.

Top!

Sterke punten tijdens het verblijf

Koh Yao Yaih is zo'n heerlijk eiland, vol van rust. Ik zou er zo willen blijven

Beschijf accommodaties uitgebreider en met veel meer foto's. Nu google ik de naam van het hotel en kijk op een andere website naar meer informatie over de accommodatie.

wilma

De contacten met NBBS zijn naar tevredenheid verlopen. Altijd vriendelijk te woord gestaan en de tijd genomen om iets uit te zoeken.

Misschien nog wat meer achtergrondinformatie geven over bv. een accommodatie, keuze voor een bepaalde locatie of bezienswaardigheden

Jan Meilof

We maakten in de mei vakantie een reis van 2 weken naar Mexico. Eerst 3 nachten Mexico City, daarna de Hacienda reis met gids/chauffeur. De reistijd is prima, net voor het regenseizoen, in Mexico... We maakten in de mei vakantie een reis van 2 weken naar Mexico. Eerst 3 nachten Mexico City, daarna de Hacienda reis met gids/chauffeur. De reistijd is prima, net voor het regenseizoen, in Mexico City overdag wel 27 grd maar s' nachts 15 grd. Het Hotel Best Western ligt aan het belangrijkste plein tegenover het presidentieel paleis. Ontbijt op het dakterras metnuirtzicht op het hijsen van een enorme mexicaanse vlag op het plein. Uitstapjes met gids goed gekozen en erg leuk om te doen. Ook goed om zo aan het tijdsverschil te wennen.
Daarna met het vliegtuig naar Cancun voor de Hacienda rondreis langs veel resten van de Maya' s op het schiereiland Yucatan. We zijn in veel afgelegen en dus rustige opgravingen geweest met veel mooie piramides en tempels. Het is ook heel fijn om met gids en chauffeur in een MPV te reizen, je wordt overal afgezet en de gids regelt alle toegang! Yucatan is subtropisch, tot 35 grd overdag en vaak 25 grd s' nachts. We hebben ons steeds heel veilig gevoeld, het geweld waar Mexico ook om bekend is, is in Yucatan ver weg. De laatste nacht in toeristenbadplaats Playa del Carmen is dan tov alle vorige hotels een beetje een cultuurschok.

Sterke punten tijdens het verblijf

Het verblijf in tot hotels omgebouwde hacienda's is een belevenis.

Het verblijf in tot hotels omgebouwde hacienda's is een belevenis.

Tophotel: Hacienda Santa Rosa, afgelegen maar prachtig met privé zwembad, eten op de veranda, sympathiek personeel. Maar direct naast de ingang ook een heel authentiek mexicaans plattelandsdorp.

Je eigen gids/chauffeur, zowel in Mexico City als in Yucatan een aanrader, zo wordt het een ontzorgde vakantie met veel belevenissen maar geen stress.

Hotel Hacienda Paradise in Playa del Carmen heeft een buurhotel, direct grenzend aan de zelfde binnenplaats met de heel middag keiharde house muziek. Het personeel was wel vriendelijk maar dit hotel... Hotel Hacienda Paradise in Playa del Carmen heeft een buurhotel, direct grenzend aan de zelfde binnenplaats met de heel middag keiharde house muziek. Het personeel was wel vriendelijk maar dit hotel is echt heel anders dan de andere hotels tijdens deze reis. Playa del Carmen is vol met (amerikaanse) toeristen.
Hotel Hacienda Chichen Itzá. Chichen Itzá is erg toeristisch dus heel druk, dit hotel is wel mooi ontworpen maar wordt slecht gemanaged. Het diner duurt eindeloos, prijzen voor extra's zijn hoog. Ontbijt begint te laat terwijl iedereen om 8 uur precies bij de (achter)ingang van het park wil staan. Op de bon van alle bestellingen staan als keuze alleen 15% of 20% tip voorgedrukt. Wel een mooie locatie bij de achteringang van de bezienswaardigheid.

Prettige, kundige en vriendelijke medewerkster die goed heeft geluisterd naar onze wensen.

Sterke punten tijdens het verblijf

Keurige appartementen, vriendelijk personeel en op perfecte locaties

Frank Leushuis

Perfect ; snel en tegen zeer concurrerende prijs kunnen boeken

Sterke punten tijdens het verblijf

alleen auto geboekt; klein probleem met de auto werd adequaat verholpen.

Geeen

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Alles was perfect geregeld. De 'zusterorganisatie' in Cambodja was een prima keus. We hadden hele goede chauffeurs (heel belangrijk!) en goede gidsen. De... Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Alles was perfect geregeld. De 'zusterorganisatie' in Cambodja was een prima keus. We hadden hele goede chauffeurs (heel belangrijk!) en goede gidsen. De hotels prima.

Goed geregeld! zie boven

Hotel in Pakse zag er op t eerste gezicht goed uit, maar viel tegen. Vaak uitval van electriciteit (vastgezeten in donkere lift) en niet echt schoon.

Lelievre - Verhoeven

We gingen met nbbs naar Argentinië, Canada en Peru en het was telkens super.

Sterke punten tijdens het verblijf

De lokale medewerkers van lima tours waren zeer attent, stipt en professioneel.

Neen di t’s ook niet nodig.