Kwaliteit van de offerte
Hotel(s)
Reisadvies
7.8/10

danielle

Fantastisch! alleen san Francisco vonden we erg heftig. extreem veel drugsverslaafden/zwervers. daar ook slecht geslapen, heel luidruchtig omdat het hotel open is. maar verder echt heel erg genoten.

Sterke punten tijdens het verblijf

we vonden best western redondo beach echt fantastisch. hele goede locatie. je krijgt er een goed ontbijt bij (hadden we niet op gerekend). vriendelijk personeel. grote kamer.

tropicana...

tropicana hotel is erg leuk om te verblijven.

oakhurst vonden we erg leuk.

we misten eigenlijk de routebeschrijving van airport naar ons 1e hotel. voor de rest hadden we alle beschrijvingen. alleen die niet.

bij bakersfield vonden we het ontbijt erg weinig...

bij bakersfield vonden we het ontbijt erg weinig keus om iets gezonds te kiezen. hotel is erg fijn. alleen is er geen lift aanwezig om met de koffers naar de bovenverdieping te gaan. dus voor mensen die minder mobiel zijn is dat niet handig.

Mooie afwisselende rondreis waarbij alles prima geregeld was.

Jos de Korte

Prima reisbureau. Alles klopt. Eventuele fouten worden zeer goed opgelost.

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles goed geregeld. Geen verassingen.

Wellicht dat de autohuur afhandeling wat beter kan.

Joke Hartlief

Heerlijke reis gehad, alles perfect geregeld: goede informatie, mooie accommodaties en veel afwisseling

Sterke punten tijdens het verblijf

Tango Mar was echt super hotel, kunnen we iedereen aanbevelen

nee

Geweldige reis! Veel van het land kunnen zien in 3 weken tijd.
Geweldige reis! Veel van het land kunnen zien in 3 weken tijd.
Wel veel onderweg, waardoor je niet lang op één plek bent. Voor ons geen probleem, maar moet je van houden en rekening mee houden. Het is een enorm mooi land om doorheen te rijden. Wij gaan zeker nog eens terug om sommige gebieden nog eens nader te bekijken.

Sterke punten tijdens het verblijf

Prachtige uitgestippelde route en over het algemeen prima verblijven gehad. Autohuur bij AVIS heel prettig.

Sommige stukken erg lang om te rijden, waardoor je minder tijd hebt om van de omgeving te genieten. Bijv. Kruger- Swaziland (1 nacht), Swaziland - St. Lucia, St Lucia - Drakensberg. Met name een... Sommige stukken erg lang om te rijden, waardoor je minder tijd hebt om van de omgeving te genieten. Bijv. Kruger- Swaziland (1 nacht), Swaziland - St. Lucia, St Lucia - Drakensberg. Met name een extra nacht in Swaziland was heel prettig geweest.

Coby Visser

Perfect geregeld,rondreis usa met 12 hotels en alles was goed geregeld

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles klopte van a tot z

Nope

Willem Dijkshoorn

Hele goed georganiseerde reis. Heel attente mensen ter plaatse. Veel gezien en goede gids.

Sterke punten tijdens het verblijf

Goede afspraken te maken en flexibele invulling

Geen internet berichten verzenden ivm blokkade die je thuis krijgt Wel lezen.

Ruby Theuns

Heel fijn geholpen door NBBS reizen. Prettig contact gehad met medewerkers en vlotte communicatie.

Sterke punten tijdens het verblijf

Fijne reis gehad, ik was erg blij met het reisboekje waar netjes alles vouchers in zaten en de reisbeschrijving.

Bij de groepsreis van topdeck hebben wij een twin room geboekt. Echter was het niet duidelijk dat wij dan soms nog steeds een badkamer moesten delen. Buiten het verblijf op de zeilboot. Dit is... Bij de groepsreis van topdeck hebben wij een twin room geboekt. Echter was het niet duidelijk dat wij dan soms nog steeds een badkamer moesten delen. Buiten het verblijf op de zeilboot. Dit is misschien goed om aan te geven.

Sterke punten tijdens het verblijf

De behulpzaamheid van gids en chauffeur.

Een van de gidsen sprak minder goed engels

Hotels waren uitstekend