Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Peter

We hadden ons zorgvuldiger moeten voorbereiden op de boeking. Nu was er voor ons gedacht, heel algemeen en gericht op een vakantie zoals wij hem niet hadden gekozen. Een soort slome pieten vakantie voor mensen die nog nooit ergens anders waren geweest dan in een Center Parks huisje en die nog nooit in een hotel hadden geslapen. Dat is dus wat NBBS aanbiedt. Dat hadden we kunnen wijzigen.

Sterke punten tijdens het verblijf

Er was één goed hotel. De huurauto deed het. De reis was te doen qua afstand in tijd.

Lever concretere informatie in plaats van generieke ("kan worden", "zou kunnen"). Overleg met klanten en leg uit wat ze te wachten staat (daar kom je wel in een stinkkamer! in een donkere kast zonder ramen! je bent wel aan zee, maar daar kun je niet in! het is net als de Gorges du Verdon alleen toeristischer, want ze hebben nog nooit zoiets gezien!).

Reactie NBBS Reizen:

Dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons om te horen dat de reis niet goed aan uw verwachtingen heeft voldaan. NBBS Reizen is juist gespecialiseerd in reizen op maat; wij zijn gewend om aanpassingen te maken in bestaande reizen om deze aan te laten sluiten bij specifieke wensen. De standaard reizen zijn echter niet bedoeld voor 'slome pieten', want NBBS reizigers zijn over het algemeen zeer bereisd en gaan graag hun eigen weg. Vandaar dat wij op onze website bij autorondreizen suggesties doen, zodat reizigers zelf kunnen bepalen hoe ze de reisdagen indelen. Als laatste heeft men in sommige Aziatische landen een voorkeur voor een aankleding/inrichting van plekken die Nederlanders als zeer toeristisch ervaren. Dat geldt zeker voor landen die nog relatief weinig reizigers uit Europa ontvangen en die zich meer richten op de smaak van reizigers uit de buurlanden, die de belangrijkste markt vormen. Wij hopen u met deze uitleg van dienst te zijn geweest en wensen u een volgende keer een reis toe die voor 100% aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Rondreis / hotel / anders: rondreis