Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Prima geregeld. Rondreis Japen bevatte nogal wat fouten in vertrektijden en routebeschrijvingen.
Was erg slordig gedaan. Voorts hadden wij 2persoonsbed gevraagd en geen twinbedden. De allereerste dag in Japan meteen aan de bel getrokken met als gevolg dat we in kleinere kamers terecht kwamen, terwijl er voor grotere was betaald. Soms konden we dat ter plaatse regelen, soms niet.

Vooral de Japanse agent kan zich verbeteren

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u van uw reis door Japan heeft genoten, maar spijtig dat de reisinformatie niet volledig correct was. Juist de informatie van onze agent voor Japan bevat veel gedetailleerde gegevens over bereikbaarheid, reistijden en trein- en metrostations. Belangrijke informatie, die wellicht omdat deze zo uitgebreid en gedetailleerd is ook eerder fouten kan bevatten. Wij gaan bekijken hoe dit verbeterd kan worden. Wat betreft de voorkeur voor een tweepersoonsbed kunnen wij dit helaas niet garanderen. In de reisbranche houdt een zogenaamde 'preferentie' in dat hotels onder voorbehoud gehoor geven aan deze wens. Dat lukt niet altijd. Soms is de gewenste indeling van de bedden niet beschikbaar, soms gaat een hotel iets te makkelijk om met preferenties. Uitzondering is wanneer er een prijsverschil bestaat tussen een kamer met een tweepersoonsbed en een kamer met twee bedden. In dat geval garandeert de prijs ook het gewenste bed. Fijn om te horen dat u het ter plaatse op heeft kunnen lossen. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Rondreis Azie