Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Sara

In de winkel in Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik wandel steeds happy buiten als ik bij Naron geweest ben! Groot aanbod in veel maten, supervriendelijk personeel. En ik stel het erg op prijs dat ze niet zomaar het pashokje binnenvallen om hulp... Ik wandel steeds happy buiten als ik bij Naron geweest ben! Groot aanbod in veel maten, supervriendelijk personeel. En ik stel het erg op prijs dat ze niet zomaar het pashokje binnenvallen om hulp op te dringen terwijl je halfnaakt en ongemakkelijk bent. En als ik toch hulp nodig heb dan vraag ik het, en dan helpen ze me erg goed verder!

Reactie Naron:

O wat fijn om te horen! ;)

Maartje Vromans

Winkel

Wil je nog iets kwijt?

Medewerksters hebben me fijn voorzien van goed advies.

Sandra

Nee

B. Stuivenwold

Wil je nog iets kwijt?

Het beveiligingssysteem zat nog aan de BH. Aangezien ik niet in de buurt woon, ben ik hier een aantal winkels moeten afgaan om dit te laten
verwijderen

Reactie Naron:

Oei, dat is heel vervelend. Het gebeurt soms helaas wel eens dat een tag kapot is en als we die dan precies vergeten te ontkoppelen. Als je ons erover had geinformeerd, dan hadden we dit anders.voor... Oei, dat is heel vervelend. Het gebeurt soms helaas wel eens dat een tag kapot is en als we die dan precies vergeten te ontkoppelen. Als je ons erover had geinformeerd, dan hadden we dit anders.voor je op kunnen lossen. Maar gelukkig is het gelukt. Nogmaals sorry!

Karin

In de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Ik ben super goed geholpen door de altijd vrolijke dames in de winkel

šŸ¤—

Jiska Klerk

Wil je nog iets kwijt?

Super vriendelijke, persoonlijke service!

šŸ¤—

Maryalena De Vlieger Lopez

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Levertijden duidelijker per product aangeven

Harma Lingbeek

Online

Wil je nog iets kwijt?

Jammer dat de panache tango niet meer op voorraad is in alle kleuren.

Jacky Hofman

Winkel