Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Lian Maas

Niet online

Lia Aarden

Kijk eerst online en ga dan naar de winkel in Breda

Prima verkoopster

Ursula Daniels

Allebei

Esther Karelse

Online

Wil je nog iets kwijt?

Goede service en duidelijke info over langere wachttijd

Reactie Naron:

Dat is fijn om te horen. We zeggen het er altijd bij, maar soms is er wat veel info en blijft het niet altijd hangen bij de klanten. Gelukkig bij jou wel en dan wordt je niet teleurgesteld.
Dat...
Dat is namelijk het laatste wat we willen en we zullen voorlopig jammer genoeg nog wel met deze vertragingen te maken blijven houden. Net als elders is er ook in onze keten schaarste aan grondstoffen en personeel, zoals momenteel vaak in het nieuws is.

Marielle van Boxel

In de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Helaas geen witte voorgevormde bh in mijn maat te krijgen.
Stond er eigenlijk wel van te kijken dat er aan de kassa alleen engels gesproken werd

Reactie Naron:

Witte BH's worden meestal gekozen om onder witte kleding te dragen. Zeker voorgevormde en naadloze modellen. Maar wit onder wit schijnt hartstikke door en daarom kiezen we altijd voor beige tinten.... Witte BH's worden meestal gekozen om onder witte kleding te dragen. Zeker voorgevormde en naadloze modellen. Maar wit onder wit schijnt hartstikke door en daarom kiezen we altijd voor beige tinten. Daarvan hebben we er genoeg. ;)
En wat betreft Estel, de leukste en liefste meid die je jezelf kunt voorstellen. Echt een geweldige collega en geweldig voor onze klanten. En ja, Breda heeft veel buitenlandse studenten en wij zijn allang blij dat we zulke leuke meiden voor ons team weten te vinden in deze tijden van personeelstekorten. Ik denk dat we weer innovatief zijn en zoals vaak voor de troepen uitlopen. In de horeca is dit meer geaccepteerd, maar ik denk dat je het ook in winkels meer en meer zult gaan tegenkomen.

Jolanda

Winkel

Wil je nog iets kwijt?

2 bhs zonder beugels in de hele winkel in mijn maat. Vond ik tegenvallen.

Reactie Naron:

Sorry dat we je hebben teleurgesteld met ons beperkte aanbod aan beugelloze BH's. Je weet toch dat we gespecialiseerd zijn in grote cupmaten (vanaf E). Er is momenteel veel te doen over BH's zonder... Sorry dat we je hebben teleurgesteld met ons beperkte aanbod aan beugelloze BH's. Je weet toch dat we gespecialiseerd zijn in grote cupmaten (vanaf E). Er is momenteel veel te doen over BH's zonder beugels, dat ze zo lekker zitten en zo leuk zijn. Klopt allemaal. Ook in de collecties van onze modemerken zitten een aantal modellen zonder beugels, maar niks geeft de support en mooie vorm aan je grotere borsten als BH's met beugel. En als die dan weer gepast worden en je ziet in de spiegel het verschil tussen met en zonder beugel, dan gaat in 9 van de 10 gevallen de beugelloze BH gewoon weer bij ons de winkel in. We verkopen het dus veel te weinig. We hebben het echt geprobeerd! Toch doen we dit najaar weer een nieuwe poging, maar of het blijvertjes worden. Houd dus wel even Naron.nl hiervoor in de gaten en onze socials.

Manon de Laat

Breda

deskundig advies

Reactie Naron:

Bedankt voor het compliment! ;)

Emma De Schipper

Beiden

P. Snoek

In de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Nee ik ben heel tevreden

Geweldig! Thnx.

Leonie