Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

henny de hart

Zeer tevreden

Yvette Bodegom

Online. Aangezien, Pekela 3 uur rijden is naar Breda 😉.

Netjes geregeld.

Seet Hoefs

Reactie Naron:

Dankjewel dat je ons hebt beoordeeld via Feedbackcompany. We kregen helaas een mager zesje. Je gaf ons alleen wel dikke onvoldoendes voor de verwerking van je bestelling en ons advies. We zouden... Dankjewel dat je ons hebt beoordeeld via Feedbackcompany. We kregen helaas een mager zesje. Je gaf ons alleen wel dikke onvoldoendes voor de verwerking van je bestelling en ons advies. We zouden dolgraag willen weten welke steken we daar volgens jou hebben laten vallen. Ik heb kunnen terug vinden dat je op de 10e 3 Ulla bh’s hebt besteld. Op de productpagina en in het winkelmandje gaven we aan dat de levertijd 3-9 dagen en we konden hem op de 9e dag leveren omdat we toen de zending van Ulla ontvingen. Verder zag ik geen bijzonderheden in de communicatie en orderverwerking. En wat ontbrak er dan aan ons advies. We horen het erg graag om hier weer wijzer van te kunnen worden. Tip! Je kunt met ons via Facebook een afspraak maken voor een virtuele passessie of een 1 op 1 passessie in Naron Breda. In beide gevallen kijken we zoals je van ons gewend bent, met je mee of de bh of badkleding die je online bestelde of in de winkel uitkiest, perfect past. Zo niet, dan kunnen we je via beeldbellen of live de alternatieven laten zien. In de winkel houden we 1.5 meter afstand. Je mag ons natuurlijk ook mailen of bellen voor het maken van zo’n afspraak. Verder houden we je graag op de hoogte van onze corona updates op www.naron.nl/nieuws/corona-update-naron en kun je hiervoor onze sociale kanalen in de gaten houden. Keep cool en blijf vooral gezond!

Wil je nog iets kwijt?

snel geleverd en snel geld weer retour, goede verpakking maar het zou mooi zijn als er een kleinere retour enveloppe in de verpakking zit zodat je niet de grotere doos hoeft terug te sturen als je... snel geleverd en snel geld weer retour, goede verpakking maar het zou mooi zijn als er een kleinere retour enveloppe in de verpakking zit zodat je niet de grotere doos hoeft terug te sturen als je een deel van de zending terug stuurt. Dit scheelt weer in de porto kosten

Reactie Naron:

Wat een super goeie tip! Daar hebben we nog nooit bij stil gestaan. Dankjewel.

Naron.nl

Tevreden

Janny Lentze

Nu online, eerder ook in de winkel in Breda

nee

Wil je nog iets kwijt?

Prima geholpen in de winkel, lang gewacht na klachten aan de rechter zijkant, eindelijk een bh die vooral ook daar goed zit.

Miranda

Wil je nog iets kwijt?

Zou ook graag het merk "Prima Donna" in jullie collectie zien!!

Reactie Naron:

Bedankt voor je mooie beoordeling. Je geeft aan dat je ook graag Prima Donna bij ons zou willen kopen. Prima Donna is een merk dat je al overal kunt kopen. Wij willen juist onderscheidend zijn in... Bedankt voor je mooie beoordeling. Je geeft aan dat je ook graag Prima Donna bij ons zou willen kopen. Prima Donna is een merk dat je al overal kunt kopen. Wij willen juist onderscheidend zijn in ons aanbod en de manier waarop we werken. Daarbij vinden wij Prima Donna te duur voor wat het biedt t.o.v. de merken waar we nu met veel plezier en qua kwaliteit mee werken. Dus Prima Donna zal je waarschijnlijk niet snel bij ons gaan vinden. Sorry.

Nvt

Marjolein

Wil je nog iets kwijt?

Het infoblokje is op de website niet altijd gevuld. Dan weet ik niet of een beha bijv. voorgevormde cups heeft of niet.

Reactie Naron:

Bedankt voor je review en je feedback. Je geeft aan de niet altijd alle product info is ingevuld. Dit klopt, want we moeten dit in ons huidige systeem allemaal handmatig verwerken en het ontbreekt... Bedankt voor je review en je feedback. Je geeft aan de niet altijd alle product info is ingevuld. Dit klopt, want we moeten dit in ons huidige systeem allemaal handmatig verwerken en het ontbreekt ons soms gewoonweg aan tijd om dat direct te doen. Uiteindelijk wel, maar dat is mogelijk vaak voordat iemand het als nieuw product in de webshop al heeft bekeken. Een doorn ook in onze ogen en daarom wordt ook dit allemaal anders in onze nieuwe webshop. We werken op dit moment keihard aan een nieuwe webshop en geheel nieuwe digitale infrastructuur bij Naron. Ook in de winkel gaan we dan anders werken. Eén van de features is dat we geautomatiseerd onze producten gaan vullen omdat we die gaan koppelen met de leveranciers. Als het allemaal gaat werken zoals bedoeld, komt een product pas online als alle data compleet is en gebeurt dit zonder vertraging. Dus binnen in de winkel is zichtbaar in de webshop. De product info wordt ook nog wat specifieker, dus hopelijk ben je in de loop van dit jaar hierover straks ook tevreden…