Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

P. Heberle

Snelle service

Marja

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Helaas was mijn badpak niet goed afgewerkt; na een e-mail en een foto had ik mijn nieuwe badpak al binnen wrs voordat jullie het mijne retour hadden ontvangen. Super service; dankjewel!!!!

Marianne

Alleen winkel

Wil je nog iets kwijt?

goede hulp bij uitkiezen lingerie

Marieke

Wil je nog iets kwijt?

De snelle levering was top eem fijn dat het voornamelijk grote maten zijn. Dan kijk je ook niet naar iets wat je niet past

Annika

Wil je nog iets kwijt?

Ik heb blijkbaar niet goed gelet op de leveringstermijnen bij mijn laatste bestelling. Achteraf gezien had ik hier zelf veel beter op kunnen letten, natuurlijk... Ik stelde via Facebook messenger een vraag hierover, waar ik het antwoord kreeg om de vraag met het ordernummer erbij via mail te stellen. Hier kreeg ik te horen dat ik dat op meerdere momenten had kunnen lezen tijdens het bestellen (klopt, maar als ik dat had gedaan, had ik de vraag niet hoeven te stellen ;-)) om daarna weer een mail te krijgen met dat ik meer gegevens moet mailen als ik een vraag stel, terwijl ik precies had meegestuurd wat gezegd werd via messenger. Dit kwam op mij wat bot over.

Reactie Naron:

Je hebt ons beoordeeld en feedback gegeven over onze klantenservice. Super fijn want dit zijn voor ons de perfecte leermomenten.

Ik heb gelukkig de correspondentie terug kunnen vinden. Via Facebook wordt niet altijd duidelijk adhv je Facebook naam over welke klant het gaat. Daarom vragen we dan even te mailen en daarbij dan het ordernummer te vermelden. Dan kunnen wij het snelste de juiste gegevens terug vinden en je informeren. In jouw geval heb je toen de orderbevestiging mee gestuurd wat top is.

In onze reactie geven we aan dat we altijd via alle kanalen proberen zo goed mogelijk te communiceren wat de levertijd is. Omdat we dit in de webshop zelfs op 2 plaatsen doen, maar weten dat veel mensen dit alsnog toch niet zien, lichten we dit graag wat uitgebreider toe. Alleen maar om je te helpen dus om volgende keer we l de levertijd te zien en niet voor vraagtekens of verrassingen te staan. Het is dus goed bedoeld en zeker niet bot of onbeleefd bedoelt.

Eigenlijk doen we dit altijd zo en hebben daarop nooit eerder deze feedback gehad. Kun je het daarom misschien nog een beetje verder toelichten wat je dan als bot hebt ervaren? Misschien moeten we ons antwoord iets anders gaan formuleren?

Nogmaals bedankt voor je input en het meedenken. We willen dat iedereen een topervaring heeft bij ons, maar snappen dat dit onmogelijk is. Daarom zijn we zo blij met feedback als de jouwe zodat we daarmee weer verder aan de slag kunnen.

Allebei

Kur

Veel keuze heel fijn

Wil je nog iets kwijt?

Bezorging geweldig verpakt , bikini slip in een mooi tasje 👍👍👍👍

Tiny

Ligt eraan, wanneer ik tijd ben ga ik het liefste naar de winkel. Mocht ik daar geen tijd voor hebben, dan online. Ik kom graag bij jullie in de winkel.

Wil je nog iets kwijt?

Ik vind Naron een fijne winkel. Ondanks dat ik niet blij ben met mijn grote borsten, voel ik mij comfortabel om in de winkel om hulp te vragen of om juist vragen te stellen.

Mo

Baron.nl