Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Corina Florea

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Een betere communicatie met klanten

Reactie Naron:

Ja, dat snappen we in jouw geval helemaal als opmerking. Helaas is er idd van alles mis gegaan met ons nieuwe systeem. Gelukkig hebben we het inmiddels behoorlijk goed op de rit, maar jouw order was... Ja, dat snappen we in jouw geval helemaal als opmerking. Helaas is er idd van alles mis gegaan met ons nieuwe systeem. Gelukkig hebben we het inmiddels behoorlijk goed op de rit, maar jouw order was van eind augustus en toen ging er echt hier en daar nog wat mis.
Sorry dat je daarvan last hebt gehad. Gelukkig gaat alles nu weer normaal, maar dat we nooit meer een foutje zullen maken ga ik niet beloven want dat is onmogelijk. Helaas, want met een team van perfectionisten balen we daar altijd enorm van ... ☺

L. van Brummelen

Winkel

Wil je nog iets kwijt?

Top winkel, deze keer iets minder maten in winkel dan anders

B. van Meegen-Putters

Winkel

Wil je nog iets kwijt?

Ik ben heel vriendelijk geholpen tijdens het passen.

Ik ben heel vriendelijk geholpen tijdens het passen.

Fijn dat Naron er speciaal is voor de grote maten. Dit zorgt ervoor dat je je totaal niet vervelend voelt over vorm en maat, heerlijk.

Er was bij mij onduidelijkheid over de saleshoek, tot waar deze liep en wat er in de sale was.

Ook bij een dringend advies personeel al mondkapjes laten gebruiken in de winkel. Dat geeft het goede voorbeeld aan je klanten en als werkgever draag je bij aan het zo lang mogelijk open blijven voor je personeel. Het kan geen kwaad. Het viel op namelijk, omdat dit in veruit de meeste winkels wel wordt gedaan.

Reactie Naron:

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Super dat we je het goede gevoel hebben gegeven tijdens het shoppen voor je lingerie en/of badkleding.
De SALE hangt denken wij, wel duidelijk apart....
De SALE hangt denken wij, wel duidelijk apart. Krijgen daarover eigenlijk zelden vragen, omdat de OUTLET achterin de winkel op 1 wand hangt en bij de lingerie hangt het ook bij elkaar op 1 pilaar. Alleen bij de badkleding hebben we het er niet uitgehaald omdat badmode momenteel nauwelijks wordt gekocht. Daar kunnen we ons je verwarring dus wel voorstellen. Alle producten die afgeprijsd zijn, hebben een geel, groen of rood stickertje en ook daaraan is SALE daardoor goed herkenbaar.
Tenslotte maak je een opmerking over mondkapjes. Team Naron heeft sinds maart als team haar corona beleid bepaald en telkens in overleg bijgesteld. We zijn in transitie naar een zelfsturend team en dat betekent dat we samen doen wat goed is. Als er 1 winkel ontzettend voor de veiligheid van haar mensen en klanten staat zijn wij dat. Wij zijn zowat de enige winkel in de omgeving geweest die sinds maart maximaal 410 mensen tegelijk ontvangen, op 1½ meter helpen, handen wassen en de paskamers na iedere passessie reinigen. Mondkapjes zijn nooit een bewezen maatregel ter voorkoming van de verspreiding van het virus geweest en nog steeds niet. Wij weten van elkaar dat we ook in de thuissituatie zeer zorgvuldig zijn met de maatregelen. Daarom heeft ons team de vrijheid om wel of niet een mondkapje te gebruiken. De belangrijkste hygiënemaatregelen van handen wassen en afstand houden we namelijk allemaal zeer strikt aan. Daarin zijn we absoluut een voorbeeld voor velen. Hopelijk kun je hiervoor begrip opbrengen. We kennen onze verantwoordelijkheid en zullen nooit iemand in gevaar brengen natuurlijk.
p.s. Vergeet ik bijna nog te zeggen dat als klanten graag willen dat we een mondkapje op doen, dan doen we dit meteen. Iedereen heeft uit voorzorg altijd haar mondkapje bij zich.

Joyce Luijken

Winkel Breda

Altijd erg tevreden.

Anne Twigt

Wil je nog iets kwijt?

Ik ben nu 37 en voor het eerst geweldig goed geholpen. De verkoopster zei: ik verkoop je geen bh zonder dat ik die zelf gezien hebt hoe die staat. Eindelijk aandacht op dit gebied. Bedankt.

Reactie Naron:

Geweldig! Dankjewel en heel graag gedaan.

Bianca Adriaansen

Wil je nog iets kwijt?

Het is jammer als je denkt een 1 op 1 afspraak te hebben dat dat dan niet zo is. Voor het passen van een bh en de juiste pasvorm heb je toch een goed advies nodig. Ik snap in deze tijd dat het niet... Het is jammer als je denkt een 1 op 1 afspraak te hebben dat dat dan niet zo is. Voor het passen van een bh en de juiste pasvorm heb je toch een goed advies nodig. Ik snap in deze tijd dat het niet altijd gaat maar met de juiste hulpmiddelen zou dat toch mogelijk moeten zijn.

Reactie Naron:

Dankjewel voor je feedback. Ik begrijp niet zo goed wat er mis is gegaan. We helpen iedereen individueel in de paskamer. Dat we niet meer binnen komen neemt niet weg dat we heel kritisch meekijken... Dankjewel voor je feedback. Ik begrijp niet zo goed wat er mis is gegaan. We helpen iedereen individueel in de paskamer. Dat we niet meer binnen komen neemt niet weg dat we heel kritisch meekijken op 1½ meter afstand, alles checken en je adviseren over wat wel en niet goed zit of past.
Zou je misschien je ervaring nog wat nader toe willen lichten?

Claudia Slot

Bea Verschueren

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

prima service en goed geholpen in de winkel. Dat was vorig jaar. Dit jaar online besteld en dat ging prima

Iris van Dijk

Edyta Grotschel

Online

Wil je nog iets kwijt?

Altijd goed advies, zelf via de mail!!