Naron

Je aankoop wordt beschermd

Het assortiment
De informatie/duidelijkheid op de website
De informatie/duidelijkheid in de winkel
Het advies
De afhandeling van jouw aankoop
De afhandeling van jouw retour
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten

Patricia

In de winkel in Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik koop al mijn ondergoed bij jullie. Ik mis wel 1 van de vaste krachten helaas die me altijd top hielp! Een ruim assortiment en overzichtelijke winkel zijn echt pluspunten.
Iets minder:
Laatste keer werd ik door een meisje geholpen maar stapte er ineens een ander meisje binnen om me verder te helpen. Is niet prettig als je je al schaamt...
Blijf het aangeven maar het “bonus” systeem met de naronnies is ouderwets, kost papier en verzendkosten en is erg onhandig voor de klant dit kan in deze tijd echt wel digitaal met wat aanpassingen. Het idee van de tasjes is een goed initiatief wel jammer dat als je dus spontaan binnenloopt (als inwoner van Breda) en je het tasje niet bijhebt de korting niet krijgt.
Soms is er een te lange rij bij de kassa...

Maria

Online maar vanwege de hoge verzendkosten langs geweest in de winkel.

Wil je nog iets kwijt?

Zou fijn zijn als er ook een filiaal zou komen in de randstad

Geweldige site! Leuk om eindelijk grote maten te kunnen kopen op den betrouwbare site en niet Amerikaans met overdreven verzendkosten. Wel spijtig dat retour niet word betaalt.

Reactie Naron:

Bedankt dat je een review hebt gegeven nav jouw bestelling bij ons. Over het assortiment ben je super positief wat natuurlijk heel tof is, maar verder krijgen we een paar dikke enen van je. Het advies op de website en in de winkel is slecht, de afhandeling van je aankoop en van je retour is zeer slecht etc. Toch zou je ons wel weer aanbevelen bij anderen. Voor ons het een beetje onduidelijk wat jij nou zou willen, behalve gratis retourneren. Zou je ons verder willen helpen met wat uitgebreidere feedback? We willen graag leren, zeker van onze jonge klanten.

p.s. Je mag altijd alles gratis terug brengen in de winkel zodat we meteen met je mee kunnen kijken naar een leuk en vooral goed passend alternatief.

Naron. nl

Renate

Wil je nog iets kwijt?

Super goeie service . Ik had de verkeerde maat besteld . Gelijk een mail gestuurd en alles is gelijk verwerkt . Top service

Eveline Kerkhof

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Fijn om nu eens echt keuze te hebben in met name bikini's en niet beperkt te zijn tot 1 of 2.

Adria

Allebei