Naron

Het assortiment
De informatie/duidelijkheid op de website
De informatie/duidelijkheid in de winkel
Het advies
De afhandeling van jouw aankoop
De afhandeling van jouw retour
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten

Wil je nog iets kwijt?

Erg blij met het aanbod van sportbh's en de sale selectie.

Laura

Wil je nog iets kwijt?

Eindelijk een winkel die voor grote maten mooie en goedzittende bh's en bikini's heeft. Ik ben een jonge meid van 21 en zelfs voor mij vind ik dat ze een leuk en sexy assortiment hebben. Was ik hier maar achter gekomen eerder.

Martine

In de winkel in Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik ben afgelopen december voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar Breda afgereisd, speciaal voor Naron.
Ik woon in Vught en ga altijd naar Den Bosch voor mijn BH's.
Maar het assortiment is zo beperkt en wat er is, is zo duur dat ik al geruime tijd niets nieuws had gekocht.
Dus vol goede moed naar Breda.
En ik ben super goed geslaagd.
Veel keus voor een goede prijs.
Met 3 BH's weer naar huis gegaan.
Achteraf zat 1 BH toch niet goed en deze heb ik zonder problemen om kunnen ruilen.
Top service!
Ik ga nergens anders meer naar toe voor mijn BH's :-)

Chantal

Wil je nog iets kwijt?

Ik wordt in de winkel altijd graag geholpen door Tessy! Voor haar geef ik 5sterren, heb er nu 4 gegegeven, omdat ik niet altijd van iedereen goed advies krijg nl.

Nicolette

Wil je nog iets kwijt?

De bestelling kwam vrij snel en was ontzettend leuk verpakt. Ik voelde me alsof ik jarig was.

Wil je nog iets kwijt?

Naar aanleiding van mijn online bestelling heb ik telefonisch contact gehad. Ik ben toen zeer vriendelijk geholpen! Mijn bestelling had spoed en daar hebben ze goed rekening mee gehouden. De bestelling was zelfs 2 dagen eerder binnen dan verwacht!

Janie

Weer heel fijn geholpen

Linda

Wil je nog iets kwijt?

Zeer goed aanbod, hele mooie verpakking :-))