Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Het liefste in de winkel!

Wil je nog iets kwijt?

Hele fijne service, het assortiment kennen de medewerkers goed, ook luisteren ze goed waardoor ze je op maar kunnen adviseren!

Ik shop online.

Nee, verder niets

Wil je nog iets kwijt?

Bestellen en betalen bij afhalen zou heel fijn zijn! Nu moet ik vooraf voor twee of drie maten betalen, terwijl ik er altijd maar eentje wil houden.

Reactie Naron:

We snappen natuurlijk heel goed wat je bedoelt, maar we doen dit om de retourkosten enigszins binnen de perken te houden. Er moet wel een verdienmodel blijven bestaan, anders verdwijnen winkels en webshops zoals wij steeds vaker van het toneel. Dat zou toch zonde zijn?

Mariska

Beide. Meestal in de winkel omdat je dan qua maat etc goed geholpen word.

Wil je nog iets kwijt?

Op de site is lastig terug te keren naar je wensenlijst. Ik kon de knop steeds niet vinden, dus ik moest steeds een artikel toevoegen aan de wensenlijst om daar te kunnen komen.

En op de telefoon (Android) is de site niet altijd overal even goed te bekijken.

De maten en het meten werden erg goed uitgelegd op de site!!!

Reactie Naron:

We streven ernaar om dit jaar een nieuwe digitale infrastructuur te implementeren met o.a. ook een nieuwe webshop. Dit zijn allemaal zaken die we dan zeker meenemen.

Seka

Wil je nog iets kwijt?

Ik probeer in te loggen, voer alles netjes in, wachtwoord waarschijnlijk niet correct, nieuw ww aangevraagd, ingevoerd en accepteert ie niet. Beetje jammer. Dacht een maand geleden een bestelling geplaatst te hebben, niet aangekomen. Wil nu dus weer een bestelling plaatsen, maar dat lukt niet.

Reactie Naron:

Gelukkig heb je onze klantenservice een email gestuurd en hebben we uitgezocht wat er aan de hand was en het voor je gefikst. Bestellen was nu gelukt!

Wil je nog iets kwijt?

Zou graag nog meer "sexy" strings etc zien in grotere maten

Reactie Naron:

Dat snappen we, maar daar moet in een winkel zoals de onze wel vraag naar zijn. Daarbij zijn er niet veel merken die de kwaliteit hebben qua pasvorm en maten als het om sexy modellen gaat. En dat is waar Naron voor staat. Als je bij ons iets koopt met ons advies erbij, dan zit het perfect. En daar gaat het wat ons betreft en het overgrote merendeel van onze klanten vooral om. Maar we zoeken wel altijd naar de krenten in de pap. Het merk Scantilly komt daarbij heel erg in de buurt en we hebben altijd enkele modellen per seizoen daarom opgenomen in onze collectie.

Rianne Nijhuis

In de winkel