Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

mirjan konings

Allebei

I. Leewis

Breda

Wil je nog iets kwijt?

Als ulla fan niet zo veel keus

Reactie Naron:

Ulla Is een relatief klein merk met gemiddeld zo’n 6 tot 8 nieuwe series per seizoen. Of bestaande series in een nieuwe kleur. Door corona is voor zo’n klein bedrijf het ontwikkelen van nieuwe... Ulla Is een relatief klein merk met gemiddeld zo’n 6 tot 8 nieuwe series per seizoen. Of bestaande series in een nieuwe kleur. Door corona is voor zo’n klein bedrijf het ontwikkelen van nieuwe producten best heftig en is dit wat minder dan je gewend bent. Dat klopt dus helaas.

Shanty Hooijen

Ik heb 1 keer geshopt dit was in de winkel !

Wil je nog iets kwijt?

Ik ben heel fijn geholpen in de winkel en in de tijd van het jaar was er nog veel keus ?

Anne-marie Kuiters

Winkel

Wil je nog iets kwijt?

op een of andere manier krijg ik de nieuwsbrief niet, zodat ik niet weet wanneer de nieuwe collectie binnen is,
mis de strings in grote maten

Reactie Naron:

Bedankt voor je input. Goed dat je het laat weten over de nieuwsbrief, want je account stond idd op "nee". Ik heb het aangepast. Wil je nu even monitoren of je vrijdag de nieuwsbrief weer... Bedankt voor je input. Goed dat je het laat weten over de nieuwsbrief, want je account stond idd op "nee". Ik heb het aangepast. Wil je nu even monitoren of je vrijdag de nieuwsbrief weer ontvang met onze Black Friday acties? Zo nee, mail ons dan ajb nog even op klantenservcie@naron.nl.
Je kunt ons ook volgen via onze socials natuurlijk. Daar komt ook alles voorbij wat in de wekelijkse nieuwsbrief staat.
Ik zag dat je geboortedatum nog ontbreekt in je account waardoor we je geen cadeautje kunnen geven. Je kunt je gegevens beheren via Mijn Naron. Je komt daar door in te loggen op www.naron.nl met het bij ons bekende email adres.
Tenslotte missen wij de strings ook maar er is al enige tijd niet meer aan te komen. Gelukkig zien we de laatste tijd dat er wel weer wat meer strings worden gemaakt. Het zijn allen vaker de brazilian strings (half op je billen) en niet meer de hele smalle. En idd niet zo groot qua maat. De tijd afwachten dat het wel weer in is ben ik bang.... ;)

Nastassia De Cauwer

Winkel

Vroeger was het beter

Reactie Naron:

Hoi, we denken zelf dat we het niet anders doen dan vroeger. Behalve natuurlijk op 1½ meter ivm corona. Daarmee hebben we natuurlijk ruimschoots ervaring na bijna 2 jaar en merken dat het juist vaak... Hoi, we denken zelf dat we het niet anders doen dan vroeger. Behalve natuurlijk op 1½ meter ivm corona. Daarmee hebben we natuurlijk ruimschoots ervaring na bijna 2 jaar en merken dat het juist vaak beter gaat omdat we laten zien wat je zelf kunt doen om je BH perfect te laten zitten. Zou je ons misschien willen laten weten wat je dus precies bedoelt?

Jana van der Blom Verdoes

Fijne winkel

Merel Maas

Allebei.

Wil je nog iets kwijt?

Strings high waist! En dan niet voor 30 euro per stuk. RJ Bodywear heeft een mooi aanbod.

Reactie Naron:

Goeie tip. Dit merk wordt wel al op veel plekken verkocht en daarom is het voor ons niet echt een aanvulling. We hebben het wel hoor! Voor de lagere prijsklasse werken we met MAGIC:... Goeie tip. Dit merk wordt wel al op veel plekken verkocht en daarom is het voor ons niet echt een aanvulling. We hebben het wel hoor! Voor de lagere prijsklasse werken we met MAGIC: https://www.naron.nl/search/magic+string

Jill Weeland

In de winkel in Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige vrouw ben die liever een BH draag die beugelloos is maar toch support biedt. Er hangen zoveel BH's in de winkel maar amper iets zonder beugels. Er zijn... Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige vrouw ben die liever een BH draag die beugelloos is maar toch support biedt. Er hangen zoveel BH's in de winkel maar amper iets zonder beugels. Er zijn volgens mij best wat merken tegenwoordig die meer opties bieden en die ook hip/sexy zijn. Ik hoopt dat jullie hier in de toekomst mee aan de slag gaan! Had eigenlijk verwacht dat gezien Covid dit meer in het assortiment zou komen :-) Verder vind ik het heel erg vervelend dat ik een afspraak boek, op tijd aan kom en vervolgens moet wachten tot ik geholpen wordt omdat iemand anders 40 min te vroeg kwam voor haar afspraak. Heb ik m'n eerste BH aan, zit totaal niet fijn maar verkoopster zegt: ja ik vind dat ie goed zit hoor! Nee, je vraagt of de klant dit vindt. Weinig interesse/expertise. Weet niet of zij wellicht nieuw is maar toch. Vlak daarna werd ik geholpen door degene die mij elke keer al geholpen heeft, ik weet jammer genoeg niet hoe ze heet. Anders zou ik voortaan aangeven dat ik alleen nog maar door haar geholpen wil worden. Heb de winkel op 8 oktober bezocht.

Reactie Naron:

Bedankt voor je uitgebreide feedback.
Bedankt voor je uitgebreide feedback.
Al ver voor corona zagen wij de vraag naar beugelloze BH's toenemen. Wij zijn daarmee direct aan de slag gegaan en hebben verschillende leuke modellen geprobeerd. Juist omdat de merken waarmee we werken experts zijn op het gebied van grote cupmaten, hadden we vertrouwen in pasvorm en support. Toch bleek dit een misvatting.
Alle leuke en meer sexy uitziende beugelloze BH's die we tot nu toe hebben geprobeerd, gingen zo de uitverkoop in! Ja, ze werden veel gepast maar gingen daarna niet mee naar huis, omdat het gewoon niet zo mooi is en nooit zo stevig en lekker zit als BH's met beugel in grote maten. De borsten en gaan naar buiten staan en de band romdom zit losser waardoor de steun veel minder is.
Dus ja, er is aanbod en we zien ze nog steeds in de collecties van onze merken langs komen maar toch kiezen we er niet voor. We bekijken elke BH altijd op een mannequin en zien dan direct dat er nog steeds weinig verbetering is. Helaas, want we snappen heel goed wat je bedoelt.
Wat betreft de wat lakse houding van iemand in ons team, daar schrik ik natuurlijk van en zal ik intern terugkoppelen. Bedankt dat je hier eerlijk over bent.
Tenslotte werkt het op afspraak werken super goed, maar soms kan het wel eens uitlopen. Dat is natuurlijk overal waar op afspraak gewerkt wordt en is nooit helemaal te voorkomen. Bij de dokter, tandarts, opticien, schoonheidsspecialist, etc. Overal moet je wel eens wachten. Je wilt toch ook dat je gewoon de volle aandacht krijgt tot het einde toe? En iemand die 40 minuten te vroeg is, is normaal gesproken allang klaar. Wel vervelend als het jenet treft.

E Hogervorst

In de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Jammer dat we nog steeds afstand bewaren want het "stellen" van de bh vond ik altijd de grootste toegevoegde waarde. Dus ik hoop dat dat snel weer kan.

Dat hopen wij ook!