Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Jeannette de Bruijn

Winkel in breda

Wil je nog iets kwijt?

Jammer dat er door corona niet meer gevoeld kan/mag worden of de omtrek/maat goed is.

Reactie Naron:

Ja, dat is helaas niet anders. We hebben er uiteraard inmiddels heel veel ervaring mee en zien al snel of iets te strak of te los zit natuurlijk. Als je iemand bij je hebt kan die eventueel op onze... Ja, dat is helaas niet anders. We hebben er uiteraard inmiddels heel veel ervaring mee en zien al snel of iets te strak of te los zit natuurlijk. Als je iemand bij je hebt kan die eventueel op onze aanwijzingen dit doen. Misschien een tip voor je volgende bezoek?

Nel

Wil je nog iets kwijt?

Het assortiment viel mij heel erg tegen. Heel veel badkleding en betrekkelijk weinig lingerie.
Echt heel jammer

Reactie Naron:

Ja dat klopt idd. We krijgen op dit moment veel van dit soort vragen over de collectie. In de zomer is de verhouding badkleding:lingerie altijd 1:3. In de zomer hebben we natuurlijk meer badkleding.... Ja dat klopt idd. We krijgen op dit moment veel van dit soort vragen over de collectie. In de zomer is de verhouding badkleding:lingerie altijd 1:3. In de zomer hebben we natuurlijk meer badkleding. Maar dat er nu veel minder van alles is en minder leuke kleurtjes komt door corona.
Klanten staan er niet bij stil dat maandenlang alle fabrieken wereldwijd dicht zijn geweest en is er niks nieuws geproduceerd. Pas toen dit weer langzaam op gang kwam zaten we al diep in het zomer seizoen en zijn veel series geannuleerd of uitgesteld tot volgend jaar door de merken. Het klopt dus dat het echt wat minder spectaculair is en we weten ook nog niet hoe lang we hier nog last van houden. Op dit moment begint er mondjesmaat weer leuke nieuwe lingerie binnen te komen. Gelukkig. Dus houd ajb www.naron.nl in de gaten oké?!

Debby V.d Klij

Wil je nog iets kwijt?

Zou nog iets meer keuze Willen in de wat kleinere omvang (70, 75) met grote Cup (G en Het)

Marianne Dik

Wil je nog iets kwijt?

Ik ben eindelijk van mijn rug en schouderklachten af, heb spijt dat ik hier niet eerder terecht ben gekomen

Sylvie Vugts

Breda

Wil je nog iets kwijt?

normaal hebben jullie echt een top assortiment maar er zat weinig leuks bij de laatste keer.

Reactie Naron:

Dat klopt idd. We hebben het vanaf maart met alleen maar basis collecties van onze merken moeten doen omdat alle fashion series werden geannuleerd. Alle fabrieken waren wereldwijd dicht en er kwam... Dat klopt idd. We hebben het vanaf maart met alleen maar basis collecties van onze merken moeten doen omdat alle fashion series werden geannuleerd. Alle fabrieken waren wereldwijd dicht en er kwam niks nieuws binnen. Dit begint mondjesmaat wat op te starten en veel fashion is doorgeschoven naar het najaar en zelfs naar voorjaar 2021. We moeten het er helaas mee doen. Door corona is het ook voor ons een heel ander zomerseizoen zoals je zult begrijpen...

irene v/d veeken

Beide

Wil je nog iets kwijt?

zou graag een ruimer assortiment voor BHs zonder beugel zien.

Reactie Naron:

Wij ook !☺ Maar er is natuurlijk niet voor niks minder aanbod. Beugelloze bh's geven toch minder support en minder vorm aan je borsten en met een grote cupmaat lijk je dan vaak optisch zwaarder.... Wij ook !☺ Maar er is natuurlijk niet voor niks minder aanbod. Beugelloze bh's geven toch minder support en minder vorm aan je borsten en met een grote cupmaat lijk je dan vaak optisch zwaarder. Tevens zit het minder comfortabel om deze reden. Daarom zie je vaak dat ze extra verstevigd zijn en dan meteen minder aantrekkelijk ogen.

Patricia Flohr-Elich

In de winkel in Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik heb twee prachtig, lekker zittende badpakken gekocht!

Mandy van den

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Vind het een fijne winkel en word er altijd goed geholpen

Sandy Govers

Winkel in Breda

Wil je nog iets kwijt?

ik ben super geholpen door kundige, vriendelijke, behulpzame meiden!

W.H. Haest

Winkel