Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Loes te Walvaart

Wil je nog iets kwijt?

Mooie winkel met veel keus, ruime paskamers voorzien van zelfs een deododorantje

T.P. Gijsbers-Koolmees

Ik ben met mijn jongste dochter van 14 voor de zomer in Breda geweest voor bh's en een bikini.

Wil je nog iets kwijt?

Ja, de eerste verkoopster liep steeds weg, vonden we best vervelend want het was niet super druk en daar staat puber dochter dan al heel onzeker te wezen. Want wat moet je met een ongewenste grote cupmaat en geen hesje te vinden. Mam, die bikinihesjes (14 he) lijken allemaal op een bh!!!

Gelukkig was er een andere dame die het snapte en ook de bh goed mocht doen. Blij met een super bikini en bh naar huis + 1 in bestelling.

Deze werd ook snel en in de juiste maat afgeleverd dus bedankt, onze vakantie was gered 😊.

Reactie Naron:

Ik zag jouw review op Feedbackcompany. Super fijn dat je ons positief hebt beoordeeld, maar wel met een kritische noot over ons verkoopteam. Je zult waarschijnlijk niet meer weten wie de dame was die steeds wegliep wat jammer is voor de interne terugkoppeling. Maar ik vind het ook niet ons. Er moet dus eigenlijk wel een reden voor geweest zijn, maar dat is natuurlijk na langere tijd lastig te achterhalen. Wij geven juist die jonge meiden altijd nog meer aandacht dan gemiddeld omdat het passen van bh’s en bikini’s zo kwetsbaar is. Mogelijk was het een leidinggevende? En werd zij ondanks dat het niet heel druk is steeds weg geroepen? Gelukkig hebben we het goed opgepakt met een 2e verkoopster. Wellicht dat we het zelf in de gaten hadden en het zo hebben opgelost. Dat hoop ik dan maar. Mocht je er toch meer over kwijt, dan zie ik je bericht heel graag nog tegemoet.

Laila

Allebei. Het was toeval want ik was een weekend in breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik wil graag een compliment geven aan het personeel en het prachtige assortiment

Beide

Angelique v D

Wil je nog iets kwijt?

Vriendelijk personeel en ook vlotte reactie op messenger

Alleen online.

Wil je nog iets kwijt?

Ik moest lang wachten op mijn bestelling (langer dan een week, terwijl er online stond dat mijn bestelling binnen 6 dagen bezorgd zou worden). Toen ik opbelde om te vragen of mijn bestelling al binnen was, leek de medewerkster het nogal druk te hebben met de binnengekomen vracht en deed ze nogal kortaf. Klantvriendelijkheid aan de telefoon kan dus beter!

Reactie Naron:

Ik zie dat je ons toch nog hebt beoordeel. Dat vinden we super fijn en zeker ook de input die je gaf. Jouw bestelling was van eind mei en dan zitten wij idd heel erg in ons hoogseizoen. Dan is het echt extreem druk zowel voor als achter de schermen. Maar het neemt niet weg dat we dan ook alle tijd voor de klanten willen nemen en dat is een zwakke plek van de medewerker die jij aan de lijn had. Dat kunnen we nl. terug zien en is iets waarop we geregeld met haar trainen. Ze is daarin al zoveel beter en rustiger geworden, maar als de druk echt hoog is, dan vervalt ze soms in haar oude gedrag. Sorry als jij daar op dat moment net mee werd geconfronteerd en we blijven ermee aan de slag, want dit gebeurt dan natuurlijk niet alleen bij jou. En het is zo niet Naron!

Ik zie ook dat we idd net te lang over de bezorging van jouw bestelling hebben gedaan. Hij is op de 6e dag verstuurd ipv al bij jou binnen. Ook daarvoor na al die tijd nog onze excuses. Ik hoop dat je wel veel plezier van je aankopen hebt en nogmaals dank voor de moeite die je nam om ons te beoordelen.

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Heel erg tevreden over hoe mijn dochter in de winkel geholpen is.
Ze voelde zich eindelijk begrepen en op haar gemak.

Wauters chris

Wil je nog iets kwijt?

Snelle service via online.

Online

Wil je nog iets kwijt?

Jammer dat de verzending wat langer duurde. Maar heel leuk verpakt opgestuurd. Een mooi cadeau voor mezelf.

Online

Wil je nog iets kwijt?

Pas voor de eerste keer besteld, schijnbaar had ik mijn adresgegevens niet correct ingevuld en kreeg een mail of ik het wilde aanvullen, de toon in deze mail en de die daar op volgend waren niet echt vriendelijk.
Jammer want er is veel aanbod in de webshop, maar zou niet gauw hier nogmaals bestellen.

Reactie Naron:

Helaas gaf je ons een hele dikke onvoldoende. Oeps, heel pijnlijk, juist omdat we er altijd alles aan proberen te doen om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en het zo makkelijk mogelijk te maken. Je gaf aan dat je bij ons voor het eerst een online bestelling deed waarvoor nog heel erg bedankt. Je gaf ook aan dat je niet meer terug zou komen doordat de toon van onze berichten niet oké is. Daar balen we echt van en willen dolgraag weten wat je precies bedoelt en wat we dus kunnen verbeteren.

Ik heb de email over het ontbreken van je huisnummer terug kunnen vinden. We denken er juist goed aan te doen om je daarover zsm te informeren zodat we alsnog zsm verder kunnen met de verwerking van je bestelling en jij er dus zsm van kunt gaan genieten. Wil je ons alsjeblieft helpen wat er mis mee is en hoe we het dan beter moeten doen?