Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Nathalia

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Ik heb cup h/j, en er mogen wel meer vrolijke kleurtjes in die maten aan het assortiment van bh's toegevoegd worden.

Reactie Naron:

Super bedankt voor de 10 die je ons gaf. Je maakte als opmerking dat er wel wat meer leuke kleurtjes opgenomen mogen worden in de collectie, maar het was nu natuurlijk het winterseizoen. Dan zijn de kleuren altijd donkerder, dus ik denk dat je de komende maanden je hart op zult gaan halen… ☺

Naron.nl

Wil je nog iets kwijt?

Duidelijke Website met voldoende keus in mijn maat

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Komt toch nog regelmatig voor dat de omvangmaat 70 voor cupmaat H niet leverbaar of aanwezig is. 75 is dan mogelijk met vermaken van de BH maar durf dat niet aan omdat ik bang ben dat het model eruit is en je dan een redelijke prijzige BH hebt laten vermaken.

Reactie Naron:

Dankjewel dat je ons hebt beoordeeld met een mooie 8! Je maakte ook nog een opmerking dat 70H niet altijd aanwezig is en je het niet goed aandurft om de bh door onze coupeuse te laten vermaken. Het aanbod in deze maat is groot bij ons en bijna alle bh’s zijn eigenlijk altijd in deze maat beschikbaar. Behalve de merken die de focus op grotere omvangen hebben natuurlijk.

Ook lingerie blijft een modeproduct net als onze badkleding en juist omdat we graag een gevarieerd aanbod willen hebben met telkens iets nieuws, zijn bepaalde modellen of kleuren van bekende modellen altijd beperkt leverbaar. Dan komt daarvoor weer wat nieuws. Mogelijk dat je steeds die pech hebt en dan stellen we idd voor om de omvang in te nemen als je geen andere keuze kunt of wilt maken. Dat gaat echt goed en is iets wat we onze coupeuse dagelijks laten doen. Dit zouden we natuurlijk niet aanbieden als dat niet werkt. En ik hoop dat je ons inmiddels hebt leren kennen als een winkel die altijd gaat voor de beste optie. Als je bij ons de deur uit gaat met iets, dan is dat jouw perfecte match. En als we toch een keer iets niet goed hebben geadviseerd, dan mag iedereen er altijd mee terug komen. Dus je kunt het echt wel proberen hoor…

Wil je nog iets kwijt?

Op de website was een van mijn bestelde BH’s nog als verkrijgbaar weergegeven, maar dit was niet het geval. Het kon ook niet nabesteld worden. Probeer hier op te letten zodat je klanten niet onnodig teleur steld.

Reactie Naron:

Dankjewel dat je ons hebt beoordeeld en feedback gaf over de voorraad die online werd getoond. Momenteel wordt onze voorraad ieder uur online geüpdatet. Helaas kan het hierdoor wel eens gebeuren dat er een sales is in de winkel van het product dat jij ook besteld. Dit komt zelden voor maar kan helaas voorkomen. We gaan binnenkort een nieuwe webshop bouwen waarmee we real-time gaan werken. Dan nog zou het kunnen gebeuren maar de kans dat 2 producten zowel online als offline exact tegelijk worden gekocht en dat het ook nog eens het allerlaatste stuk is, wordt daarmee nog veel kleiner. Ook krijgen wij wel eens achteraf te horen dat het is uitverkocht bij de leverancier. Helaas is dit iets waaraan we niks kunnen doen omdat we nu eenmaal met een mode product werken.

Neemt niet weg dat jij teleurgesteld was deze keer wat we goed begrijpen. Sorry daarvoor. Mogen we je als kleine compensatie een kortingscode aanbieden waarmee je 10% korting krijgt op je volgende online bestelling?

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Fijn dat er n ruime periode geruild mag worden en ook in de winkel.

Wil je nog iets kwijt?

Communicatie over de levering van de bestelling mag wat duidelijker.

Suzanne van Rossum

In de winkel!

Wil je nog iets kwijt?

Altijd super behulpzaam! Fijne mensen!

H Braspenning

Allebij

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Met medewerkster gebeld over maten voordat ik online bestelling deed.