Naron

Je aankoop wordt beschermd

Het assortiment
De informatie/duidelijkheid op de website
De informatie/duidelijkheid in de winkel
Het advies
De afhandeling van jouw aankoop
De afhandeling van jouw retour
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten

Online

Wil je nog iets kwijt?

Een van de bestelde bh's was er niet. Geld keurig op tijd terug gestort, na ontvangst van een mailtje dat hij niet meer voorradig was..

Wendy

Naro.nl

Mariëlle Brink

Online

Wil je nog iets kwijt?

Moest lang wachten op de bestelling, maar de klantenservice heeft snel gereageerd op mijn mail en goed geholpen.

Natasja

Wil je nog iets kwijt?

Super advies in maat en model

Perwanie

Online vaak maatproblemen

Reactie Naron:

Hoi,

Super dat je ons feedback hebt gegeven over jouw online bestelling. Je zegt daarin dat je online vaak maatproblemen ervaart. Dat is altijd de grote uitdaging voor ons als webshop, want elk merk en zelfs elk model van een bepaald merk valt nu eenmaal anders. Daardoor heb je vaak net als met elk ander modeartikel, verschillende maten door elkaar. We proberen altijd met de productbeschrijvingen uitleg te geven over pasvormen en voor welk type borst de bh of bikini het beste geschikt is, maar het blijft altijd een kwestie van proberen.

Aan de andere kant hebben we ook nog eens te maken in lingerieland met het feit dat verschillende lingeriemerken verschillende systemen voor de cupmaten gebruiken. Dat leggen we zo goed mogelijk uit met o.a. filmpjes en blogs bij onze bh maatcalculator https://www.naron.nl/calculate. We vertellen bij elk product of het merk werkt met EU of UK cupmaten en ook maken we het zo makkelijk mogelijk door alleen dat maatsysteem clickable te maken dat je moet kiezen. Maar we weten het, dit blijft altijd lastig. Je mag ons natuurlijk altijd van tevoren even bellen of mailen als je twijfelt.

Wat zou jou helpen om minder problemen met het kiezen van de goede maat te hebben? We horen het graag.

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Leuk, behulpzaam en vriendelijk personeel. Ik word er altijd op een zeer prettige manier geholpen.
Fijne goed overzichtelijke website

Nicole Buist