Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Carine

Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ontzettend vriendelijk en professioneel personeel. Ik kom hier graag en laat me adviseren.

Super fijn! Dankjewel.

Joan

Beiden

Wil je nog iets kwijt?

Het assortiment rode beha’s was erg beperkt en advies was deze keer ook niet goed. Bovendien had ze net gerookt en als niet-roker is dat echt niet fijn.

Reactie Naron:

Hoi Joan, wat jammer dat je deze keer wat minder tevreden bent. We zijn afhankelijk van onze merken natuurlijk wb de collectie, maar dit seizoen waren er juist erg veel series in diverse roodtinten.... Hoi Joan, wat jammer dat je deze keer wat minder tevreden bent. We zijn afhankelijk van onze merken natuurlijk wb de collectie, maar dit seizoen waren er juist erg veel series in diverse roodtinten. Er was dan ook veel vraag naar en we zitten alweer aan het einde van het seizoen. Wb de rooklucht vind ik dit wel heel erg en zal dit dan ook zeker in onze team meeting van morgen meteen bespreekbaar maken. Sorry hiervoor. Gelukkig ben je al jaren klant bij ons en weet je ook hoe het normaal bij ons is… ;)

Marlies van Geijtenbeek

In de winkel

D. Swart

In de winkel in Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik vind het heel erg jammer dat jullie gestopt zijn met de corrigerende/shaping lijn van Naomi and Nicole.

Reactie Naron:

Bedankt voor je review. Dit merk shapewear verkopen we eerlijk gezegd al vele jaren niet meer. Ik weet zelfs niet eens meer waarom we er destijds mee gestopt zijn, maar volgens mij was dit omdat de... Bedankt voor je review. Dit merk shapewear verkopen we eerlijk gezegd al vele jaren niet meer. Ik weet zelfs niet eens meer waarom we er destijds mee gestopt zijn, maar volgens mij was dit omdat de kwaliteit minder was dan andere merken shapewear waar we ook nu nog naar volle tevredenheid mee werken. Heb je die alternatieven wel eens geprobeerd?

Stella Kuipers

Wil je nog iets kwijt?

Altijd goede service en een goede bh

L. Jongbloed

Wil je nog iets kwijt?

Afgelopen donderdag 1 juni superfijn geholpen door zo'n lieve medewerkster. Pluim voor haar!

I. Tode-Siegmund

Winkel

Wil je nog iets kwijt?

Meer assortiment in warme kleuren. Roze, geel, oranje.

Eline Meijer

In de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Ben goed geholpen in de winkel er werd tijd voor je genomen om de juiste bh te vinden.

M Schapers

Breda