Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

S. Kuipers

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Het liefst ga ik naar de winkel omdat er altijd een fantastisch team staat die je altijd laat slagen met nieuwe items

Reactie Naron:

Wat fijn! Wij hopen ook dat we iedereen weer heel snel kunnen ontvangen en persoonlijk kunnen helpen aan de perfecte BH of bikini! ;)

Harriët Bolluijt

Wil je nog iets kwijt?

Mooie materialen en dan dat persoonlijke kaartje , TOP!!

miriam verhagen

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Ik vind het lastig om BH’s online te kopen. Vooral wanneer je wat anders wil. Maar gelukkig is de winkel in de buurt

ingrid goegebeur

Marijn Van den End

Winkel

Wil je nog iets kwijt?

De collectie voor padded BH's is soms wat weinig, dus wat meer afwisseling zou fijn zijn maar ik snap ook dat de trend niet padded is.

Reactie Naron:

Goeie feedback en helemaal mee eens! Het ziet ernaar uit dat vanaf dit voorjaar er wel weer wat meer toffe voorgevormde modellen komen, want voor ons moeten deze BH's er ook een beetje leuk... Goeie feedback en helemaal mee eens! Het ziet ernaar uit dat vanaf dit voorjaar er wel weer wat meer toffe voorgevormde modellen komen, want voor ons moeten deze BH's er ook een beetje leuk uitzien... ;)

A. van den Berg

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Verzendinfo mag duidelijker. Nu stond er 1a2 werkdagen maar duurde een week. Is niet erg maar wel fijn om te weten

Reactie Naron:

We kennen verzending binnen 1 tot 3 dagen als het op voorraad is. Anders geven we automatisch een langere levertijd aan.
Zoals je weet omdat heel de wereld hiermee te maken heeft, is het super...
Zoals je weet omdat heel de wereld hiermee te maken heeft, is het super druk bij alle pakketbezorgers en kunnen wij helaas aan die vertragingen niks doen. Als het bij ons langer duurt door onvoorziene omstandigheden, dan communiceren we dit altijd zo snel en zo goed mogelijk per mail. Het is vervelend dat je dit zo niet hebt ervaren.

Regina van Kouwen

De laatste tijd voornamelijk online

Heidi Savelkoul

Wil je nog iets kwijt?

Via Messenger goed geholpen. Jammer dat sommige supermooie bh s er dan niet in mijn maat zijn. Wel goed geslaagd voor 1 BH.

Reactie Naron:

Alle merken waarmee w werken zijn gespecialiseerd in grote cups. De een met de focus op slanke vrouwen en de andere op vollere vrouwen. Verder zijn niet alle modellen geschikt voor alle cupmaten en... Alle merken waarmee w werken zijn gespecialiseerd in grote cups. De een met de focus op slanke vrouwen en de andere op vollere vrouwen. Verder zijn niet alle modellen geschikt voor alle cupmaten en dat maakt dat we een ruim aanbod hebben van alles. Het is denk ik echt pech als precies jouw smaak op dat moment net niet in je maat gaat. Volgende keer waarschijnlijk weer wel hoop ik!

Petra Haazebroek

Beide