Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

A. van den Berg

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Verzendinfo mag duidelijker. Nu stond er 1a2 werkdagen maar duurde een week. Is niet erg maar wel fijn om te weten

Reactie Naron:

We kennen verzending binnen 1 tot 3 dagen als het op voorraad is. Anders geven we automatisch een langere levertijd aan.
Zoals je weet omdat heel de wereld hiermee te maken heeft, is het super...
Zoals je weet omdat heel de wereld hiermee te maken heeft, is het super druk bij alle pakketbezorgers en kunnen wij helaas aan die vertragingen niks doen. Als het bij ons langer duurt door onvoorziene omstandigheden, dan communiceren we dit altijd zo snel en zo goed mogelijk per mail. Het is vervelend dat je dit zo niet hebt ervaren.

Regina van Kouwen

De laatste tijd voornamelijk online

Heidi Savelkoul

Online

Wil je nog iets kwijt?

Via Messenger goed geholpen. Jammer dat sommige supermooie bh s er dan niet in mijn maat zijn. Wel goed geslaagd voor 1 BH.

Reactie Naron:

Alle merken waarmee w werken zijn gespecialiseerd in grote cups. De een met de focus op slanke vrouwen en de andere op vollere vrouwen. Verder zijn niet alle modellen geschikt voor alle cupmaten en... Alle merken waarmee w werken zijn gespecialiseerd in grote cups. De een met de focus op slanke vrouwen en de andere op vollere vrouwen. Verder zijn niet alle modellen geschikt voor alle cupmaten en dat maakt dat we een ruim aanbod hebben van alles. Het is denk ik echt pech als precies jouw smaak op dat moment net niet in je maat gaat. Volgende keer waarschijnlijk weer wel hoop ik!

Petra Haazebroek

Allebei

I. Leewis

Breda

Wil je nog iets kwijt?

Als ulla fan niet zo veel keus

Reactie Naron:

Ulla Is een relatief klein merk met gemiddeld zo’n 6 tot 8 nieuwe series per seizoen. Of bestaande series in een nieuwe kleur. Door corona is voor zo’n klein bedrijf het ontwikkelen van nieuwe... Ulla Is een relatief klein merk met gemiddeld zo’n 6 tot 8 nieuwe series per seizoen. Of bestaande series in een nieuwe kleur. Door corona is voor zo’n klein bedrijf het ontwikkelen van nieuwe producten best heftig en is dit wat minder dan je gewend bent. Dat klopt dus helaas.

Shanty Hooijen

Ik heb 1 keer geshopt dit was in de winkel !

Wil je nog iets kwijt?

Ik ben heel fijn geholpen in de winkel en in de tijd van het jaar was er nog veel keus ?

Anne-marie Kuiters

Winkel

Wil je nog iets kwijt?

op een of andere manier krijg ik de nieuwsbrief niet, zodat ik niet weet wanneer de nieuwe collectie binnen is,
mis de strings in grote maten

Reactie Naron:

Bedankt voor je input. Goed dat je het laat weten over de nieuwsbrief, want je account stond idd op "nee". Ik heb het aangepast. Wil je nu even monitoren of je vrijdag de nieuwsbrief weer... Bedankt voor je input. Goed dat je het laat weten over de nieuwsbrief, want je account stond idd op "nee". Ik heb het aangepast. Wil je nu even monitoren of je vrijdag de nieuwsbrief weer ontvang met onze Black Friday acties? Zo nee, mail ons dan ajb nog even op klantenservcie@naron.nl.
Je kunt ons ook volgen via onze socials natuurlijk. Daar komt ook alles voorbij wat in de wekelijkse nieuwsbrief staat.
Ik zag dat je geboortedatum nog ontbreekt in je account waardoor we je geen cadeautje kunnen geven. Je kunt je gegevens beheren via Mijn Naron. Je komt daar door in te loggen op www.naron.nl met het bij ons bekende email adres.
Tenslotte missen wij de strings ook maar er is al enige tijd niet meer aan te komen. Gelukkig zien we de laatste tijd dat er wel weer wat meer strings worden gemaakt. Het zijn allen vaker de brazilian strings (half op je billen) en niet meer de hele smalle. En idd niet zo groot qua maat. De tijd afwachten dat het wel weer in is ben ik bang.... ;)

Nastassia De Cauwer

Winkel

Vroeger was het beter

Reactie Naron:

Hoi, we denken zelf dat we het niet anders doen dan vroeger. Behalve natuurlijk op 1½ meter ivm corona. Daarmee hebben we natuurlijk ruimschoots ervaring na bijna 2 jaar en merken dat het juist vaak... Hoi, we denken zelf dat we het niet anders doen dan vroeger. Behalve natuurlijk op 1½ meter ivm corona. Daarmee hebben we natuurlijk ruimschoots ervaring na bijna 2 jaar en merken dat het juist vaak beter gaat omdat we laten zien wat je zelf kunt doen om je BH perfect te laten zitten. Zou je ons misschien willen laten weten wat je dus precies bedoelt?