Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Marijke Eland

Gezellig

Heidi Savelkoul

Online

Wil je nog iets kwijt?

Jammer dat 1 bestelde bh niet leverbaar was. Maar met 1 telefoontje opgelost met andere bh.

Saskia van Eeken

Super winkel

❤️

Mariska

Wil je nog iets kwijt?

Ik ben in de winkel geweest, ik werd geholpen door een kleine blonde vrouw met te strakke en niet gepast gekleed en hele monsterlijke HEUPEN, heel onprofessioneel, te strakke bh’s proberen aan te... Ik ben in de winkel geweest, ik werd geholpen door een kleine blonde vrouw met te strakke en niet gepast gekleed en hele monsterlijke HEUPEN, heel onprofessioneel, te strakke bh’s proberen aan te smeren, omdat ze mijn maat niet hadden, en de verkoopster( blond met Grote heupen ) stonk een uur in wind!!

Reactie Naron:

Hallo, we weten eerlijk gezegd niet zo goed wat we met deze review aan moeten. We hebben geen idee over welke BH coach je het hebt. We herkennen niemand in jouw nogal respectloze omschrijvingen. Wij... Hallo, we weten eerlijk gezegd niet zo goed wat we met deze review aan moeten. We hebben geen idee over welke BH coach je het hebt. We herkennen niemand in jouw nogal respectloze omschrijvingen. Wij zijn altijd lekker onszelf en stralen dit uit naar iedereen die bij ons in de winkel in Breda komt. Respect voor jezelf en voor ieder ander. Iedereen is mooi zoals hij/zij is en wij helpen een handje met de perfecte BH kiezen. We zullen nooit iets adviseren om maar iets te verkopen. Integendeel! Dus misschien heb je de verkeerde winkel beoordeeld?
P.s. Wij spreken elkaar er altijd oop aan als we iets van elkaar opmerken dat niet past bij iemand die in een winkel werkt. Dus ook als iemand bijvoorbeeld een sigaret heeft gerookt en nog een beetje daarnaar ruikt. Dus dat iemand van ons team zou stinken… Ook daar herkennen we ons niet in.

M. van Woerkom

Wil je nog iets kwijt?

Ik shop altijd naar tevredenheid bij Naron!

Monique Nollen

In de winkel

professioneel personeel

Fenix Kiezebrink

Wil je nog iets kwijt?

Ik koop al een paar jaar bh’s bij naron omdat het makkelijk is om bij een fysieke winkel te kunnen kijken en passen. Na mijn laatste bezoek heb ik besloten niet meer klant te zijn. De medewerksters... Ik koop al een paar jaar bh’s bij naron omdat het makkelijk is om bij een fysieke winkel te kunnen kijken en passen. Na mijn laatste bezoek heb ik besloten niet meer klant te zijn. De medewerksters in de winkel zijn altijd meer vervelend en irriterend geweest dan aardig en respectvol (behalve een of twee), maar ik kon dit slikken in ruil voor het goede assortiment. De service was de vorige keer zo verschrikkelijk dat ik het absoluut niet meer kan slikken. Vanaf het begin had ik tegen de medewerkers gezegd dat ik liever zelf rond kijk en zoek naar een goede bh. Om de minuut werd stoorde de medewerkers me met “Moet ik je met iets helpen? Waar ben je naar op zoek? Kan ik je helpen? Heb je hulp nodig met de maten? Zeg het als je hulp nodig hebt?” Ik kon niet nee zeggen tegen eentje voordat er een andere collega in mijn nek kwam zitten te hijgen. Een constante eindeloze zee aan het meest onbehulpzame gedrag verdoezeld in klantvriendelijk taal. Hoe vaak ik het ook zei mijn ‘nee’ werd elke keer niet geaccepteerd. Erg ironische om als een onwetende kleuter te worden behandeld door mensen die nog nooit hebben geleerd dat nee daadwerkelijk nee betekent. Naast dat alles stak opeens eentje van jullie haar hoofd in mijn kleedhokje (die ene met veel lip fillers) zonder te vragen of ik daar oke mee was. Ze ging compleet mijn grenzen over en ik voel me nog steeds er vies van. Heel knap dat jullie feministische claimen te zijn en compleet over het concept van consent heen walsen. Ik kom niet weer terug want ik wil niet wagen om een migraine aangepraat te worden en jullie hele team in mijn pashokje opeens te hebben komen gluren. Ik hoop dat jullie je schamen, want tenminste is er dan misschien nog hoop voor jullie. Onvriendelijke groet.

Reactie Naron:

Wat een super vervelende ervaring is dat geweest en helemaal niet zoals we dat willen of bedoelen. Veel klanten willen bij onsgraag snel en persoonlijk geadviseerd worden omdat soms de EU en UK... Wat een super vervelende ervaring is dat geweest en helemaal niet zoals we dat willen of bedoelen. Veel klanten willen bij onsgraag snel en persoonlijk geadviseerd worden omdat soms de EU en UK maten verwarring geven en omdat er natuurlijk zoveel modellen zijn. Dan weet je niet goed wat je het beste kunt kiezen.
Maar er moet doos ons natuurlijk wel goed ingeschat worden of iemand dit fijn vindt en wil. Dit is overduidelijk bij jou niet goed gegaan.
Dat vinden we oprecht heel jammer en iets wat we intern meteen zullen oppakken. Sinds deze maand hebben we een hele leuke nieuwe en jonge team manager die hiermee zeker aan de slag zal gaan. Sorry dat jij er nu dit gevoel aan over hebt gehouden.

Hanneke Liefkens

Online

Wil je nog iets kwijt?

Snelle levering. Prima kwaliteit. Past netjes.

Reactie Naron:

Dat is heel fijn om te horen! Veel plezier met je aankoop.

Angelique Ziel -

Beide

Wil je nog iets kwijt?

er zou meer beugelloze bh's mogen zijn

Reactie Naron:

Dankjewel voor het meedenken. Door onze specialisatie in grote cupmaten, hebben we meer beugelbh’s vanwege een betre support. Ook kunnen door een beugel de borsten een smallere vorm krijgen waardoor... Dankjewel voor het meedenken. Door onze specialisatie in grote cupmaten, hebben we meer beugelbh’s vanwege een betre support. Ook kunnen door een beugel de borsten een smallere vorm krijgen waardoor je vrouwelijke silhouet, slanker gevormd kan worden. De vraag naar beugelbh’s blijft dus bij winkels zoals wij veel groter en ook het aanbod vanuit de merken daardoor. Maar we kijken er wel altijd naar uit!