Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Rianne Jonkers

Breda

Wil je nog iets kwijt?

Heel fijn geholpen door deze medewerkster.

Liever niet

Online

Maten onduidelijk graag alleen EU maten gebruiken. Trage bezorging

Reactie Naron:

Dank je voor je review. We snappen de moeilijkheid van de maten maar net als bij schoenen en bijvoorbeeld jeans, worden nu eenmaal verschillende maatbogen door elkaar gebruikt. We proberen dit zo... Dank je voor je review. We snappen de moeilijkheid van de maten maar net als bij schoenen en bijvoorbeeld jeans, worden nu eenmaal verschillende maatbogen door elkaar gebruikt. We proberen dit zo duidelijk mogelijk uit te leggen op Naron.nl. In onze winkel helpen we je daar natuurlijk persoonlijk bij.
Ik begrijp dat je bestelling langer op zich heeft laten wachten dan je had gehoopt. Sorry daarvoor, ook hier doen we altijd ons best om de juiste levertijden op de site te tonen en als daarin vertraging optreedt, dan zou ons systeem je hier goed over moeten informeren. Is daarin dan iets mis gegaan? Of vond je het gewoon jammer dat het langer duurde dan verwacht? Begrijpelijk hoor, want je wilt gewoon graag onze mooie lingerie of badkleding snel kunnen gaan dragen. ;) Toch bedankt voor het vertrouwen en hopelijk veel plezier met je aankopen.

M.p. Nuchelmans

Winkel

Wil je nog iets kwijt?

Fijne winkel groot assortiment en leuk personeel die je heel goed helpen 👍👍

F.J.M. Bergmans-Buiks

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

vaak grote cupmaten maar geen brede omtrekmaten bij heel veel bh's

Beide

Je wordt perfect geholpe

S. Mathon

Shop

Wil je nog iets kwijt?

Laatste x bleef verkoopster weg na 2 passingen. De rest zelf gekeken maar zat niets tussen. Ben dit niet gewend bij jullie. Altijd goede hulp van begin tot het eind

Reactie Naron:

Dankjewel voor je feedback. We hebben deze intern besproken en de BH coach in kwestie die dacht de situatie te herkennen beaamde dat ze niet adequaat genoeg is geweest in het vragen van hulp van... Dankjewel voor je feedback. We hebben deze intern besproken en de BH coach in kwestie die dacht de situatie te herkennen beaamde dat ze niet adequaat genoeg is geweest in het vragen van hulp van collega’s toen het even snel drukker werd. Ze dacht het aan te kunnen en is zich er mede door deze input van bewust, dat ze hier nog veel alerter op moet zijn. Dus dankjewel en we gaan ermee aan de slag om je de volgende keer weer de ervaring te geven die je van ons gewend bent.

Adriana

Beide, maar het liefste in de winkel zelf.

Wil je nog iets kwijt?

Blijf vooral doorgaan met de dingen die jullie nu doen 👏🏼…

Iris Van Kempen

Winkel in Breda

Wil je nog iets kwijt?

Erg vriendelijke en behulpzame werknemer heeft me geholpen

Edyta Grotschel

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Ik vind dat jullie site heel erg ondersteunend in het maken van keuze of informatie verkrijgen. Er is veel uitgelegd dat is fijn.

Reactie Naron:

Dankjewel voor deze reactie. Dat is heel fijn om te horen want we zijn pas onlangs live gegaan met onze vernieuwde website. We hebben bijna een jaar gewerkt om onze online BH coach te ontwikkelen en... Dankjewel voor deze reactie. Dat is heel fijn om te horen want we zijn pas onlangs live gegaan met onze vernieuwde website. We hebben bijna een jaar gewerkt om onze online BH coach te ontwikkelen en de chatbot te implementeren zodat we ook digitaal zo goed mogelijk met onze klanten kunnen meedenken. Fijn om te lezen dat je dit ook zo hebt ervaren.

R. Arts-Meindersma

Winkel in Breda