Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Annelies de Brouwer

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Heb nog niet mijn volledige bestelling ontvangen, omdat iets niet voorradig was. Eigenlijk zou het dan ook niet op de site moeten staan, want is wel betaald.

Reactie Naron:

Je zult ze steeds vaker merken dat niet alles op voorraad is wat je meteen wilt hebben. Dat heeft alles met de gevolgen van corona te maken en de schaarste die er wereld wijd is. Neemt niet weg dat... Je zult ze steeds vaker merken dat niet alles op voorraad is wat je meteen wilt hebben. Dat heeft alles met de gevolgen van corona te maken en de schaarste die er wereld wijd is. Neemt niet weg dat dit natuurlijk vervelend is en we proberen iedereen altijd zo snel mogelijk hiervan op de hoogte te brengen. Om die reden kun je altijd kiezen voor een achteraf betaal methoden in een webshop en kan dat ook bij ons. We hopen snel alles te kunnen leveren. Als je hierover vragen hebt kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Marlon

Allebei (liefst in de winkel, maar corona)

Jullie zijn toppers!!

nee

Friederichs

Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik vind het lang duren voordat mijn bestelling binnen is en daar verder niks van hoor. Wat ik jammer vindt want ik kom graag in de winkel en wordt daar altijd goed geholpen.

Reactie Naron:

Bedoel je dat als we iets in de winkel voor je moeten bestellen? Het is overal hetzelfde helaas dat er enorme vertragingen zitten in de leveringen. Wij moeten ook langer wachten dan normaal door... Bedoel je dat als we iets in de winkel voor je moeten bestellen? Het is overal hetzelfde helaas dat er enorme vertragingen zitten in de leveringen. Wij moeten ook langer wachten dan normaal door alle problemen die corona wereldwijd heeft veroorzaakt. We zullen je altijd informeren als de afgesproken leverdatum niet wordt gehaald. Zo zit ons systeem in elkaar. Het is idd heel vervelend voor iedereen dat we met z'n allen momenteel vaak langer moeten wachten. Sorry hiervoor.

Marloes Solak -

Nu even allebei, normaal alleen in de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Heel tevreden, wordt altijd super geholpen en ze geven altijd goed advies, ga altijd heel tevreden de winkel uit😊

Reactie Naron:

Dat is super fijn! Dankjewel.

Hanneke Gommers

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Bestelling netjes ingepakt en fijn dat je op de hoogte wordt gebracht dat het nog niet binnen is!

Reactie Naron:

Hiervoor doen we echt ons best, omdat het momenteel helaas overal wat langer duurt dan normaal en we hierop vaak geen invloed hebben. Blij dat je toch tevreden bent ;)!

Monica Roozen

Allebei.

Wil je nog iets kwijt?

Super goede service. Heel goed en vriendelijk geholpen in de winkel.

Thnx

K. Huizingh

Liefst in de winkel

S. Kuipers

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Het liefst ga ik naar de winkel omdat er altijd een fantastisch team staat die je altijd laat slagen met nieuwe items

Reactie Naron:

Wat fijn! Wij hopen ook dat we iedereen weer heel snel kunnen ontvangen en persoonlijk kunnen helpen aan de perfecte BH of bikini! ;)