Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Marieke Herndriks

nee

E. van Wijk

Jolanda van den Hout

In de winkel in Breda

Wil je nog iets kwijt?

Wat een keuze in maten die in de “normale” lingeriezaken niet hangen.

Simone

Doen we! ;)

Esmeralda de Wit

In de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Goede service in de winkel en denken graag mee voor iets anders.

Petra Heeren

Wil je nog iets kwijt?

Dat ik nooit geen aankopen meer bij jullie doe Zo slecht alles afgehandeld en mee om gegaan. Kan echt niet

Beste Petra,
Beste Petra,
Het is spijtig te zien dat je ons na alle moeite, alsnog een 1 geeft. We hebben je probleem proberen op te lossen op allerlei manier en voor zover we nu weten is dat ook gelukt. Helaas is er bij jou toch een rot gevoel achter gebleven en dat spijt ons zeer.
We zouden graag van je weten of er nog een mogelijkheid is om met je in gesprek te gaan. Waar wringt de schoen en kunnen e dit nog oplossen?

Y.Raessen

In de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Jammer dat de dames je niet fysiek mogen helpen. Ook jammer dat het wat rommelig aandeed qua hulp. Ik had een afspraak maar stond iedere keer toch redelijk lang te wachten totdat iemand tijd voor... Jammer dat de dames je niet fysiek mogen helpen. Ook jammer dat het wat rommelig aandeed qua hulp. Ik had een afspraak maar stond iedere keer toch redelijk lang te wachten totdat iemand tijd voor mij had om mee te kijken. Verder wel tevreden over de aankoop.

Reactie Naron:

Fysiek aanraken wordt natuurlijk afgeraden omdat we 1½ meter moeten aanhouden. Dat is nu eenmaal de regel en wij willen onszelf hier voor de veiligheid van onze klanten en ons team aan houden.

A.A.M Langbroek Struijer

Ik heb nu voor het eerst online geshopt

Wil je nog iets kwijt?

Ik zal blij zijn als ik weer zonder afspraak mag komen shoppen in de winkel. Ik kom uit Rotterdam en als ik dus spontaan wil komen zoals ik dat altijd deed kan dat nu dus niet meer.

Reactie Naron:

Jawel hoor! Wij zullen altijd deels op afspraak blijven werken. Dat bevalt ons en de meeste klanten zo goed. Maar je mag zeker wel gewoon zonder afspraak onze kant op komen, alleen is het nu nog... Jawel hoor! Wij zullen altijd deels op afspraak blijven werken. Dat bevalt ons en de meeste klanten zo goed. Maar je mag zeker wel gewoon zonder afspraak onze kant op komen, alleen is het nu nog steeds zo dat we ivm de 1½ meter max 10 mensen binnen kunnen laten. En als het dan druk is zoals altijd in de zomer, dan kan het zijn dat je erg lang moet wachten en dat willen we vooral voor jou voorkomen! ;)

Edith

In de winkel in Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik heb daar niet echt naar gekeken