Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Sylvia Tetteroo

Breda

Wil je nog iets kwijt?

Super fijne medewerkers werken er in Breda

Reactie Naron:

Dat is heerlijk om te horen! ;)

Saskia van Sluijters

Meestal online omdat ik ver weg woon. Af en toe in de winkel als ik in Breda van.

Wil je nog iets kwijt?

Online zou het fijn zijn dat je ook alleen jouw omvang en cup in beeld krijgt als je beide tegelijk kiest in het filter. Dat gebeurt nu niet.

Reactie Naron:

As we speak worden er allerlei verbeteringen doorgevoerd in onze webshop oa. Met de zoekfilters en zoekbalk. Ook ziet hij er zeer binnenkort helemaal opgefrist uit. Ik ben heel benieuwd wat je ervan... As we speak worden er allerlei verbeteringen doorgevoerd in onze webshop oa. Met de zoekfilters en zoekbalk. Ook ziet hij er zeer binnenkort helemaal opgefrist uit. Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt en of de zoekresultaten dan beter voor je zijn. Als je ons op de hoogte wilt houden van je ervaringen, dan zijn we daar super blij mee! Alvast bedankt.

Tessa Ligtenberg

Nee

Bo Van Aertselaer

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Fantastische service! Geweldige winkel!

Reactie Naron:

Zo super fijn om te horen altijd! Dankjewel. X Team Naron.

Sandra Rolevink

Liefst in Breda maar soms gedwongen online

Wil je nog iets kwijt?

Fijne winkel met genoeg keuze

Yvonne van den Broek

Breda

Wil je nog iets kwijt?

je gaat niet buiten met twijfel

K. de Vos

Online

Wil je nog iets kwijt?

De artikelen, die ik altijd bestel, kunnen niet automatisch opnieuw besteld worden. Dus via een omweg.

Reactie Naron:

Dankjewel voor je review. De BH’s die je koopt zitten standaard in ons assortiment. Ik snap daarom niet helemaal wat je bedoelt. In je persoonlijke Mijn Naron omgeving zie je namelijk altijd je... Dankjewel voor je review. De BH’s die je koopt zitten standaard in ons assortiment. Ik snap daarom niet helemaal wat je bedoelt. In je persoonlijke Mijn Naron omgeving zie je namelijk altijd je eerdere aankopen terug. Bij elke bestelling zit een <opnieuw bestellen> knop waarmee je direct naar het goede product op onze website gaat. Is dat wat je bedoelt en wat je misschien nog niet wist?

Nicolette Vermaas

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Fijne winkel met mooi assortiment

Jeanette van der Velden

Winkel in Breda

Wil je nog iets kwijt?

Wordt fijn geholpen,nemen echt tijd voor je,ondanks dat ze het druk hebben en van de ene naar het andere pashokje moeten. Fijne ervaring. Tevreden met badpak naar huis.