Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Diny Kools

Winkel breda

ga vaker komen

S. van Heel

nee

Liliane Celis

Winkel

Wil je nog iets kwijt?

meer doorschijnde bh in grote maten

Tessie Dekkers

In de winkel

T. Ten Napel

Online

Wil je nog iets kwijt?

Alles prima. Nette service, goede kwaliteit.

Inez

Marion Boogaards

Wil je nog iets kwijt?

Vriendelijke bediening in de winkel.
Via de website bestelling duurde heel lang voor aflevering

Reactie Naron:

Dat gebeurt op dit moment idd wat vaker dan normaal door corona. Iedereen kampt met tekorten in voorraden en personeel wat super balen is. We gaan ervan uit dat dit vanaf 2022 weer allemaal normaler... Dat gebeurt op dit moment idd wat vaker dan normaal door corona. Iedereen kampt met tekorten in voorraden en personeel wat super balen is. We gaan ervan uit dat dit vanaf 2022 weer allemaal normaler wordt als we de pandemie achter ons hebben kunnen laten. Hopelijk ervaar je het als prettig dat we je telkens updaten.

Marian Van Oostenbrugge

Het liefst in de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Ruime lichte winkel, deskundige medewerker en voldoende keuze

Maria van Dyck

In de winkel in Breda

Wil je nog iets kwijt?

Zeer corona veilig met uitstekende service

Reactie Naron:

Dat is fijn om te horen. Niet alle mensen hebben hiervoor nog begrip. Wij vinden veilig winkelen voor klanten en onszelf super belangrijk en zullen dit blijven doen.

Carlotte Morsink

Winkel in breda

Wil je nog iets kwijt?

Fijne winkel winkel waar ze je goed helpen. Vriendelijk personeel en een groot assortiment. Ik heb eindelijk eens keuze!

Reactie Naron:

Wat fijn om te horen. En dan is de collectie dit seizoen nog niet eens wat je normaal van ons mag verwachten als er geen corona is. We hopen in 2022 weer terug op te zijn op het normale niveau met... Wat fijn om te horen. En dan is de collectie dit seizoen nog niet eens wat je normaal van ons mag verwachten als er geen corona is. We hopen in 2022 weer terug op te zijn op het normale niveau met goede leveringen en leuke fashion collecites!