Nvt

Ja klantvriendelijk

Helderheid

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie!
Fijn om te horen dat onze klantvriendelijkheid u goed is bevallen.
Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie!
Fijn om te horen dat onze klantvriendelijkheid u goed is bevallen.
Wij wensen u nog veel mooie zonuren toe! Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons via onderstaand telefoonnummer contacteren.
088-0237480.

Behoud de bij ons getoonde en geleverde kwaliteit. Dat zullen toekomstige klanten zeker waarderen.

Het team heeft goed gewerkt; snel, nauwkeurig en netjes. Alles werkt perfekt. En de prijs vinden wij acceptabel. Wij zijn zeer tevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

Aanpassingsvermogen en initiatief om laatste verbetering met bekabeling/kabelloop te optimaliseren.

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Fijn om te horen dat het team snel, nauwkeurig en netjes heeft gewerkt. Goed om te horen dat u tevreden bent over de installatie.
Wij wensen u nog veel...

Schreurs

Blijf zo doorgaan

Houden zich aan afspraken mooi gewerkt en schoon

Wat viel u in positieve zin op?

Alles netjes gemaakt en snel

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Fijn om te horen dat het traject goed is verlopen. Erg goed om te horen dat de installatie netjes en snel is afgerond.
Wij wensen u nog veel mooie zonuren...

Joris

Onderzoek naar de wifi wat trager is na installatie.

Goede service en snel geplaatst

Snel en netjes afgehandeld

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Goed om te horen dat de installatie netjes en snel is afgerond.
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Goed om te horen dat de installatie netjes en snel is afgerond.

Tegels

Zeer tevreden

Komen afspraken na

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Goed om te horen dat u zeer tevreden bent over het traject. Ook fijn om te horen dat we de afspraken goed nagekomen zijn.
Wij wensen u nog veel mooie...

John van Eester

Graag beter service geven bij storingen

Na 5 jaar is mijn omvormer stuk gegaan. Het heeft 3 maanden geduurd voordat hij werd vervangen. De omvormer zit nu 2 maanden en we hebben nog steeds geen verbinding met de wifi. Hij al zeker 6 x... Na 5 jaar is mijn omvormer stuk gegaan. Het heeft 3 maanden geduurd voordat hij werd vervangen. De omvormer zit nu 2 maanden en we hebben nog steeds geen verbinding met de wifi. Hij al zeker 6 x voor gebeld maar wordt niet geholpen of teruggebeld. Als je de omvormer vervangt, levert het dan werkend op met alles er op en aan dus ook met verbinding internet etc.

Wat viel u in positieve zin op?

De oplevering en installatie van de zonnepanelen 5 jaar geleden was perfect.

Hensgens P.

Gewoon op deze manier voort gaan.

De manier van aanbieden, de schauw uitvoering, de montage met de bij behorende afwerking kan ik alleen maar toppie zeggen.

Wat viel u in positieve zin op?

Ze deden veel moeite en tijd om het zoduidelijk mogelijk te vertellen.

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie!
Goed om te horen dat het gehele traject fijn en duidelijk is verlopen.
Erg fijn dat u ook een duidelijke uitleg heeft ontvangen over het aanbod...
Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie!
Goed om te horen dat het gehele traject fijn en duidelijk is verlopen.
Erg fijn dat u ook een duidelijke uitleg heeft ontvangen over het aanbod van de zonnepanelen.

Eijkenboom

Korrekt blijven.

Snelle en kundig werken

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle levering. Korrekt werk.

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie!
Goed om te horen dat de levering snel is verlopen.
Erg fijn dat er volgens een correcte wijze is gewerkt.
Wij wensen u nog veel mooie...
Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie!
Goed om te horen dat de levering snel is verlopen.
Erg fijn dat er volgens een correcte wijze is gewerkt.

Eijkenboom m

Nvt

Tot nu toe goede service en goede kwaliteit. Contact naar alle tevredenheid.

Kundigheid

Sokhan Meas

Vakkundige personeel en vriendelijk en snelheid van montage

Wat viel u in positieve zin op?

De geleverde materialen werken naar behorend.