Peter

Nvt

Keurig volgens afspraak de zonnepanelen geïnstalleerd. Zeer net werk geleverd mbt de kabels tegen de gevel woning. Raad iedereen aan met dit bedrijf een gesprek aan te gaan. Goede kennis van zaken... Keurig volgens afspraak de zonnepanelen geïnstalleerd. Zeer net werk geleverd mbt de kabels tegen de gevel woning. Raad iedereen aan met dit bedrijf een gesprek aan te gaan. Goede kennis van zaken en instantie

Nvt

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Fijn om te horen dat de zonnepanelen keurig volgens afspraak zijn geïnstalleerd. Goed om te horen dat de monteurs netjes gewerkt hebben.
Wij wensen u nog...
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Wij wensen u nog veel mooie zonuren toe! Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons via onderstaand telefoonnummer contacteren.

Goede en snelle service

Alles

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Fijn om te horen dat u een goede en snelle service heeft ontvangen.
Goed om te horen dat het traject goed is verlopen.
Wij wensen u nog veel mooie...
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Fijn om te horen dat u een goede en snelle service heeft ontvangen.
Goed om te horen dat het traject goed is verlopen.
088-0237480.

Deskundig advies en vlotte en goede installatie

Het persoonlijke advies

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Fijn om te horen dat u een deskundig advies heeft ontvangen.
Goed om te horen dat de installatie vlot en goed is verlopen.
Wij wensen u nog veel...
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Fijn om te horen dat u een deskundig advies heeft ontvangen.
Goed om te horen dat de installatie vlot en goed is verlopen.
088-0237480.

Ben beter bereikbaar, lees mail !

Ik ben heel tevreden over volta solar !

Dat het allemaal vrij snel ging , dit was wel bijna 5 jaar geleden

R Tissen

Ga zo door

Duidelijke afspraak snelle montage vriendelijk personeel

Wat viel u in positieve zin op?

De snelle afhandeling en duidelijke uitleg over alles

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Goed om te horen dat de montage snel is afgerond.
Fijn om te horen dat er duidelijke afspraken zijn gemaakt.
Wij wensen u nog veel mooie zonuren toe!...
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Goed om te horen dat de montage snel is afgerond.
Fijn om te horen dat er duidelijke afspraken zijn gemaakt.

Bloem

Doen wat jullie beloven

Men komt afspraken niet na

Men komt afspraken niet na

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Wat vervelend dat u niet tevreden bent met de service en aangeeft dat men afspraken niet na komt. Wij doen ons best om alles zo goed mogelijk is de beste banen te leiden. Mochten wij u nog verder... Wat vervelend dat u niet tevreden bent met de service en aangeeft dat men afspraken niet na komt. Wij doen ons best om alles zo goed mogelijk is de beste banen te leiden. Mochten wij u nog verder ergens mee van dienst kunnen zijn mag u uiteraard altijd bellen met onze klantenservice.

Horbach

Gekocht in de provincie en nu geen service meer

Verkocht en dan niet meer thuis

Werkelijk niets

Rettie Sijpestijn

Goede klachtenafhandeling

Kreeg lekkage, werd zeer slecht behandeld.

Wat viel u in positieve zin op?

De zonnepanelen zaten er snel op.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Dank voor uw terugkoppeling, wat vervelend dat u een lekkage heeft gehad en slecht behandeld bent. Ik lees ook dat er een goede afhandeling van de klacht heeft plaats gevonden, dit is fijn om te... Dank voor uw terugkoppeling, wat vervelend dat u een lekkage heeft gehad en slecht behandeld bent. Ik lees ook dat er een goede afhandeling van de klacht heeft plaats gevonden, dit is fijn om te lezen. Mochten er nog zaken zijn die u graag wilt bespreken mag u uiteraard altijd even bellen met onze klantenservice! Wij hopen verder dat alle ongemakken verholpen zijn en alles naar behoren werkt.

Toby

Kom afspraken na die gemaakt worden

De installatie van de zonnepanelen 4 jaar geleden verliep uitstekend. Inmiddels is de omvormer stuk gegaan binnen de garantieperiode. Volta Solar is twee keer niet komen opdagen bij een gemaakte... De installatie van de zonnepanelen 4 jaar geleden verliep uitstekend. Inmiddels is de omvormer stuk gegaan binnen de garantieperiode. Volta Solar is twee keer niet komen opdagen bij een gemaakte afspraak om deze te vervangen! Derde keer was scheepsrecht. Vervolgens telefonisch contact gehad om de 'service' kosten mogelijk te verlagen (vervangen van de omvormer 240 EUR). Er is afgesproken dat de betreffende medewerker mij terug zou bellen om dit te bespreken. Dit is ook niet meer gebeurd en factuur is inmiddels verstuurd. Op een email als reactie op de verstuurde factuur wordt niet gereageerd. Kortom belabberde service en afspraken maken is niet mogelijk bij Volta

Wat viel u in positieve zin op?

Installatie van de zonnepanelen verliep prima

Frans Wilbers

Communicatie vanaf begin meer gericht op bekendheid van aanvrager met zonnepanelen. Er wordt toch wel een beetje aangenomen dat je weet wat te doen staat of wanneer welke informatie komt.
En,...
En, laat het gewoon een optie zijn dat je via mail wilt communiceren, ik heb me daar nogal voor in moeten zetten om de betreffende zover te krijgen.

Helemaal tevreden op een puntje na, de communicatie.

Wat viel u in positieve zin op?

Openheid, advies zelfs tijdens het plaatsen, vriendelijkheid.

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat de communicatie niet helemaal soepel is verlopen. Wij zullen uw feedback intern terugkoppelen zodat we dit meenemen in onze toekomstige verbeteringen.
Fijn om te horen dat u een duidelijke advies heeft ontvangen tijdens de installatie.