Jack Chorus

Zorg voor een goede nazorg! Wij zijn nieuwe bewoners en zorg dat alles naar behoren werkt.

Slechte nazorg. We zijn nieuwe bewoners van een huis met panelen van Volta (2020). Krijgen geen verbinding met App. Als we een monteur laten komen zijn de kosten 250 euro!

Panelen zijn netjes geplaatst

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Dank voor uw review, wat vervelend dat u tot op heden niet geholpen bent en u geen verbinding krijgt. Wellicht kunt u eens contact opnemen met: zonnepanelen@voltasolar.nl

Friedrich

Veel betere service na het plaatsen betere communicatie

Na het plaatsen en betalen van de zonnepanelen geen goede en slechte Communicatie en slecht afhandelen van problemen

Wat viel u in positieve zin op?

Bij het plaatsen zijn de medewerker vriendelijke geweest

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Dank voor uw review, wat vervelend voor u dat het plaatsen niet goed gegaan is en wij vinden het erg vervelend om te lezen. Mocht u nog hulp wensen dan adviseer ik u te bellen met de klantenservice... Dank voor uw review, wat vervelend voor u dat het plaatsen niet goed gegaan is en wij vinden het erg vervelend om te lezen. Mocht u nog hulp wensen dan adviseer ik u te bellen met de klantenservice van Volta Solar: 088-0237480

Goed opgeleide schouwers sturen zodat alles goed voorbereid is.

Eerste schouw was slecht, waardoor monteurs voor niets gekomen waren

Goede monteurs

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Dank voor uw review, wat fijn dat u tevreden bent.

jo van es

Erkend bedrijf

Uitleg

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Dank voor uw review, een hele mooie score! wat fijn dat u tevreden bent.

Ivm subsidie gemeente en duurzaamheid..

Snel geplaatst

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Dank voor uw review, wat fijn dat u tevreden bent.

Wil Bouts

Neem klanten serieus en kom afspraken na en los het probleem op

Niet werkende zonnepanelen en het probleem wordt niet opgelost

Niets

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Beste, Wat vervelend dat uw zonnepanelen niet goed werken en u niet tevreden bent over de dienstverlening. Ik adviseer u nogmaals contact op te nemen met de klantenservice van Volta Solar: 088 023... Beste, Wat vervelend dat uw zonnepanelen niet goed werken en u niet tevreden bent over de dienstverlening. Ik adviseer u nogmaals contact op te nemen met de klantenservice van Volta Solar: 088 023 7480

Muller

Nvt

Goede montage

Wat viel u in positieve zin op?

Goed kontact en overleg monteurs

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Wat fijn dat u tevreden bent over de service! Dank voor uw review.

Smaling

Goede communicatie en deskundige installatie

Vakmanschap van de installatie

Pierre Hensgens

Ik zou geen tips weten om het nog beter te doen

Vanaf het moment van offerte tot uitvoering toppie

Wat viel u in positieve zin op?

Ze deden alle moeite om het zo duidelijk mogelijk te brengen.

Professioneel team voor installatie, netjes gewerkt, goede voorlichting.

Wat viel u in positieve zin op?

In 1 dag 36 panelen op het dak.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Fijn om te horen dat het team netjes gewerkt heeft. Erg goed om te horen dat u een goede voorlichting heeft ontvangen.
Wij wensen u nog veel mooie...
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Wij wensen u nog veel mooie zonuren toe! Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons via onderstaand telefoonnummer contacteren.
088-0237480.