M. Van den Heuvel

De eerste vraag van mij bij binnenkomst was: wanneer kunnen jullie leveren en plaatsen. De mogelijkheid paste goed in de gestelde termijn van verbouwen, de keuken is zelfs 1 week eerder geplaatst.... De eerste vraag van mij bij binnenkomst was: wanneer kunnen jullie leveren en plaatsen. De mogelijkheid paste goed in de gestelde termijn van verbouwen, de keuken is zelfs 1 week eerder geplaatst. Met Martijn was er een ongedwongen contact en met zijn deskundig advies heb ik snel beslist. Ook de PVC vloer uitgezocht en ook deze is uitstekend en netjes gelegd. Martijn heeft zelf de ruimte opgemeten en Hield goed contact. De keuken is vakkundig en netjes geplaatst, en alles klopte wat levering betreft. Ben heel blij met het resultaat.

Vriendelijk, Niet opdringerig, toonde interesse kortom prettig contact.

beste meneer, mevrouw,
Wat leuk om te lezen dat jullie geslaagd zijn voor een nieuwe keuken! Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie en natuurlijk ontzettend veel plezier gewenst van jullie droomkeuken!

M Vankan

Positief

Deskundige adviezen en ideeen zonder opdringerig te zijn. Snelle afhandeling van plaatsing en aanpassing.

Goed communiceren als er problemen zijn met levering. Klant wil graag weten waar hij aan toe is, zeker als het lang duurt.

Mieke Wildenberg

Los keukenblok

Vriendelijk, behulpzaam, komt afspraken na.

Laat iemand anders de keuken nog eens controleren als deze geplaatst is.

Calissa

Fijn geholpen!

Er wordt tijd genomen, meegedacht en goed geadviseerd. Problemen die desondanks voorkwamen werden direct opgelost. Wij kozen voor zelf plaatsen van de keuken, en kregen regelmatig een belletje of... Er wordt tijd genomen, meegedacht en goed geadviseerd. Problemen die desondanks voorkwamen werden direct opgelost. Wij kozen voor zelf plaatsen van de keuken, en kregen regelmatig een belletje of alles naar wens verliep. Tot het eind goed geholpen en duidelijke communicatie.

Offerte was wat onduidelijk, na uitleg bleek het wel in orde maar details waren niet helder.

Frank

We hadden veel keuken speciaalzaken bezocht alvorens we bij Reddy keukens kwamen. We wisten inmiddels aardig wat we wilden qua kleur en opstelling.
Maar ook wisten we wat we niet wilden;...
Maar ook wisten we wat we niet wilden; eindeloos praten en tijd verspillen aan onderhandelingen.

Bij Reddy was het simpel en duidelijk; kijk lekker rond, heb je vragen? Stel ze!
Geen opdringerige verkopers, maar vriendelijk personeel dat veel expertise in huis heeft. Fijn detail; ook veel kleuren kunnen geleverd worden die je in eerste instantie niet ziet.
Wij wilden een bepaalde betonlook keuken die we maar bij 1 winkel hadden gezien. Deze had Reddy dus ook!

Martijn heeft deze keuken voor ons ingetekend en uitgewerkt met een prachtig resultaat.
De prijs was aanzienlijk lager dan elders en zonder eindeloze onderhandelingen!
Hierdoor hebben we nog wat opties kunnen kiezen zoals glazen panelen aan de zijkant van de lades en een LeMans kast.

De levertijd was meer dan redelijk en de keuken is door zeer deskundige monteurs geplaatst.

Doordat we nog wat opties hadden veranderd op het laatste moment was er wat foutief geleverd door de fabrikant. Helaas bleek ook de Lemans kast slecht leverbaar (backorder).
Martijn en Hans hebben er alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen en bleven goed in contact; dat biedt vertrouwen!

Wij zijn enorm blij met de keuken, maar misschien nog wel meer met de vele complimenten die we krijgen.
De keuken is mooi afgewerkt, functioneel erg goed en voelt degelijk.

Thanks heren en dame!

Informeel
Geen oneindige onderhandelingen
Veel aanbod, snel ingetekend dus inzichtelijk
Goede prijs-kwaliteitverhouding

Controle van geleverde onderdelen

Nick

We zijn uitstekend tevreden over onze nieuwe keuken. Ook de afspraken die gemaakt zijn zijn goed nagekomen

Meedenken

Niks

Verge

Slecht nadat we tot de conclusie kwamen dat de keuken die we mooi vinden, waar overigens ook netjes de tijd voor werd genomen we te duur vonden werden we uitgelachen, vernederd door tegen onze... Slecht nadat we tot de conclusie kwamen dat de keuken die we mooi vinden, waar overigens ook netjes de tijd voor werd genomen we te duur vonden werden we uitgelachen, vernederd door tegen onze kleine meid van 5 te zeggen dat we kraaloogjes moesten kopen zodat we alsnog de keuken van 21.000 konden kopen terwijl ons budget in ons hoofd 13000 was. We verdeden zijn tijd volgens hem. Nadat ik tegen hem zei dat hij heel denegerend deed lachte hij ons ook nog uit.

Ik koop er nooit niks, en zal ook niemand adviseren om daar iets te kopen.

Nemen de tijd voor je

Klant beter behandelen

Lhoest

In den beginne was alles goed, maar.....de afloop bijzonder slecht.
In den beginne was alles goed, maar.....de afloop bijzonder slecht.
Goed geholpen door de medewerkers bij het uitzoeken van de keuken en de mogelijkheden. Ook werd er in het aankoop proces goed meegedacht
Leverings- en installatie afspraken werden ondanks meerdere bevestigingen niet nagekomen.
Sommige onderdelen hadden de verkeerde maten, zoals het werkblad, en moesten opnieuw besteld worden.
Na oplevering bleken er diverse kast onderdelen, inbouw koelkast en combimagnetron gebreken te vertonen. Het laten nakomen van de verplichtingen van Reddy (garantie etc.) is tot bij de Geschillencommissie uitgevochten (Reddy in het ongelijk gesteld). Tijdens deze hele procedure heeft Reddy taal nog teken van zich laten horen.
Al met al ruim anderhalf jaar bezig geweest voordat de keuken naar behoren was afgwerkt.

Eigenaar heeft veel vakkennis en denkt mee

Afspraken nakomen, geschillen oplossen

Harm Renders

Zeer nette keuken gekocht, goeie prijs en weinig problemen

Mooi assortiment, niet het gevoel dat ze zoveel mogelijk aan ons wilden verdienen maar gewoon een goede keuken afleveren

af en toe wat rommelig in de communicatie

Vd Zanden

Professioneel

De genomen tijd en afbeelding op het tv scherm