Marc en Susan

Klantvriendelijk, goed advies, luisteren naar de klant en zijn vooral niet opdringerig.

goed advies, hebben verstand van zaken

Ruime zaak met voldoende gevarieerd aanbod

goed advies en vakkennis

ga zo door

Professioneel en deskundig

Goed advies en goede prijs/ kwaliteit verhouding

Nemen de tijd voor je en laten alle producten zien van de keuken die je wilt kopen.

Babs

Ik ben zeer prettig geholpen bij de aanschaf van mijn keuken. Ik ben erg tevreden over de afhandeling en de kwaliteit van de keuken

Er werd ruim de tijd genomen tijdens de eerste afspraak en ook nadat er na de getekende offerte nog een aantal dingen aangepast moesten worden was dit geen probleem (zelfs niet nadat er al wat... Er werd ruim de tijd genomen tijdens de eerste afspraak en ook nadat er na de getekende offerte nog een aantal dingen aangepast moesten worden was dit geen probleem (zelfs niet nadat er al wat bestellingen geplaatst waren).

De communicatie verliep op een aantal punten wat minder. Met name vragen via de mail werden niet altijd goed opgepakt of maar deels beantwoord. Ik had gevraagd of de datum van de plaatsing van de... De communicatie verliep op een aantal punten wat minder. Met name vragen via de mail werden niet altijd goed opgepakt of maar deels beantwoord. Ik had gevraagd of de datum van de plaatsing van de keuken aangepast kon worden en deze vraag werd pas laat opgepakt, waardoor het problemen gaf om de datum nog te verplaatsen. Uiteindelijk is alles in het werk gesteld om de keuken te leveren op de datum van mijn voorkeur, wat heel fijn was

Ans Nelemans

Ze denken echt met je mee om uiteindelijk tot een heel practische en mooie keuken te komen.

Het zich verplaatsen in jou situatie om tot een ptachtige keuken te komen.

Nee.

Saskia hendix

Ik heb echt een super ervaring met reddy Helmond. Ze hebben me aan alle kanten geholpen om een hele mooie keuken tegen een betaalbare prijs te kopen. Bij het plaatsen liep de monteur tegen een... Ik heb echt een super ervaring met reddy Helmond. Ze hebben me aan alle kanten geholpen om een hele mooie keuken tegen een betaalbare prijs te kopen. Bij het plaatsen liep de monteur tegen een aantal opstakels aan die vooraf geregeld hadden moeten zijn door mij, maar de monteur heeft alles voor me opgelost samen met hans. Echt zo super tevreden heel erg bedankt. Ik heb een prachtige keuken 👍👍👍👍

Niet moeilijk doen maar oplossen ook al is het eigenlijk mijn probleem

Heb ik niet ga zo door

Jeroen van Dijck

Goed gesprek! Goed product.

Goed product voor een goede prijs.

De koerier die de keuken kwam brengen had beschadigingen gemaakt omdat hij alleen werkt.

Ingrid de bont

Super

Zeer gast vrij en weet waar ze de klant advies moeten geven

Inmeten door monteur en duidelijk afspraak maken over alles egaliseren

Linda Reijerkerk

topmensen en topservice
voorheen bij een andere keukenzaak geweest maar ontzetten blij dat we de keuze bij Reddy hebben gemaakt
in 1 woord TOP!

geen opdringend gedrag en in alles meedenken
ook na een paar keer aanpassen vanuit onze kant

vooral blijven doen wat jullie doen