carlo van kessel

was gezellig

parkeren voor de deur mogelijk maken

Jeroen van Dijck

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel

Terugbellen wanneer je dat afspreekt

Christine Stadman-Wellens

Aller eerst wij hebben bij U geen keuken
gekocht maar wel een inductie kookplaat en
afzuigkap waar wij zeer tevreden over zijn alsmede ook over de verkoper wij zijn door deze Aller eerst wij hebben bij U geen keuken
gekocht maar wel een inductie kookplaat en
jongeman zeer netjes en correct te woord gestaan en geweldig geholpen.
Hij heeft goed en deskundig advies aan ons gegeven. Dus heel erg tevreden.

Ja alles is naar wens verlopen en zeer correct.

Nee echt geen enkel advies wij zijn uiterst
tevreden.

M.Huselman

Over het algemeen vriendelijke en goede service.

Geeft de klanten ruimte om zelf beslissingen te maken zonder hen te pushen, dat is een erg belangrijk punt voor ons.

Iets meer uitleg en voorlichting over apparatuur en de installatie ervan

Luuk van Stiphout

Na zeer goed advies heb ik een nieuwe keuken uitgezocht bij Reddy keukens in helmond. Het enthousiasme en klantvriendelijkheid waren van erg hoog niveau dat je er een fijn gevoel bij krijgt.... Na zeer goed advies heb ik een nieuwe keuken uitgezocht bij Reddy keukens in helmond. Het enthousiasme en klantvriendelijkheid waren van erg hoog niveau dat je er een fijn gevoel bij krijgt. Afgesproken was een levertijd van 6 weken maar helaas was dit iets langer. Dit was voor mij geen probleem maar moest hier helaas zelf achterkomen door niet goed communiceren vanuit Reddy. Na enkele weken en een aantal telefoontjes verder uiteindelijk toch een zeer mooie keuken laten plaatsen.

Het enthousiasme en het helpen van de klant. Ondanks de miscommunicatie en een verlate levering voel je de betrokkenheid van de eigenaar. Ook het vinden naar een oplossing bij problemen was prettig.

Communicatie onderling tussen personeel en naar de klant toe kan beter.

Enige tijd geleden hier onze keuken gekocht, blij mee.
Plaatsen word door dit bedrijf geregeld als je wilt.
Aansluitingen Electra moet je zelf regelen als dit veranderd moet worden ;...
Enige tijd geleden hier onze keuken gekocht, blij mee.
Plaatsen word door dit bedrijf geregeld als je wilt.
Aansluitingen Electra moet je zelf regelen als dit veranderd moet worden ; je krijgt van hen een aansluitschema.
we hebben gezorgd dat dit voordat de keuken kwam geregeld was.
Keuken kwam mooi op tijd , goed geplaatst.

Eigenaar komt nog kijken nacontrole , evt. bijstellen etc.
Na een tijdje was de vaatwasser los komen te staan en is toen ook snel genoeg opgelost, kortom geven ook na service.

Ze proberen je niet zomaar iets aan te smeren
Vakkundigheid eigenaar.

Weet niet of het nu nog zo is.
Is maar klein bedrijf en af en toe is het misschien druk dat een afspraak vergeten word(miscommunicatie) of uitloopt...
In principe goed teken dat het druk...
Weet niet of het nu nog zo is.
In principe goed teken dat het druk is, zorg dat het niet boven jullie hoofd groeit.

Harrie Geutjens

Goede ontvangst en voldoende keuze.
Na het een en ander besteld te hebben viel het tegen dat het niet voorradig was.
Dat was een tegenvaller omdat wij toen lange tijd zonder keuken...
Goede ontvangst en voldoende keuze.
Dat was een tegenvaller omdat wij toen lange tijd zonder keuken moesten doen.
In samenwerking met de verkoper wat anders uitgezocht.
Dat ging allemaal gelukkig goed. Op het laatste moment nog wat oneffenheden maar die zijn gelukkig weer allemaal goed gekomen. Hierbij was een goede service op zijn plaats. Een hele fijne monteur gehad die kennis van zaken had. Complimenten hiervoor.

Op het laatst een prima service en wat dingetjes s direct opgelost. Was geen enkel probleem.
Super gedaan.

Als iets niet geleverd kan worden dan wat eerder contact met de klant zoeken om iets anders te regelen.

Zonder afspraak konden wij terecht voor goed advies. Ook over zaken, waar wij niet aan dachten, werd een goed advies gegeven.
Fijne samenwerking en goede aflevering en montage. Wij zijn zeer...
Fijne samenwerking en goede aflevering en montage. Wij zijn zeer tevreden!

Fijne, persoonlijke adviezen.

Danielle van duppen

We hadden een probleem met onze keuken , hiervoor heb ik gebeld . En er kwam meteen dezelfde dag nog iemand langs om te komen kijken. Ook de volgende dag al de informatie via de mail om het probleem... We hadden een probleem met onze keuken , hiervoor heb ik gebeld . En er kwam meteen dezelfde dag nog iemand langs om te komen kijken. Ook de volgende dag al de informatie via de mail om het probleem op te lossen. Dus heel erg tevreden over de top service.!

Top service !

Steffie Tromp