Frank

We hadden veel keuken speciaalzaken bezocht alvorens we bij Reddy keukens kwamen. We wisten inmiddels aardig wat we wilden qua kleur en opstelling.
Maar ook wisten we wat we niet wilden; eindeloos praten en tijd verspillen aan onderhandelingen.

Bij Reddy was het simpel en duidelijk; kijk lekker rond, heb je vragen? Stel ze!
Geen opdringerige verkopers, maar vriendelijk personeel dat veel expertise in huis heeft. Fijn detail; ook veel kleuren kunnen geleverd worden die je in eerste instantie niet ziet.
Wij wilden een bepaalde betonlook keuken die we maar bij 1 winkel hadden gezien. Deze had Reddy dus ook!

Martijn heeft deze keuken voor ons ingetekend en uitgewerkt met een prachtig resultaat.
De prijs was aanzienlijk lager dan elders en zonder eindeloze onderhandelingen!
Hierdoor hebben we nog wat opties kunnen kiezen zoals glazen panelen aan de zijkant van de lades en een LeMans kast.

De levertijd was meer dan redelijk en de keuken is door zeer deskundige monteurs geplaatst.

Doordat we nog wat opties hadden veranderd op het laatste moment was er wat foutief geleverd door de fabrikant. Helaas bleek ook de Lemans kast slecht leverbaar (backorder).
Martijn en Hans hebben er alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen en bleven goed in contact; dat biedt vertrouwen!

Wij zijn enorm blij met de keuken, maar misschien nog wel meer met de vele complimenten die we krijgen.
De keuken is mooi afgewerkt, functioneel erg goed en voelt degelijk.

Thanks heren en dame!

Informeel
Geen oneindige onderhandelingen
Veel aanbod, snel ingetekend dus inzichtelijk
Goede prijs-kwaliteitverhouding

Controle van geleverde onderdelen

Reactie Reddy Keukens Helmond:

Beste meneer, mevrouw,
Wat leuk om te lezen dat jullie geslaagd zijn voor een nieuwe keuken! Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie en natuurlijk ontzettend veel plezier gewenst van jullie droomkeuken!
Groet, Team Reddy keukens Helmond

Score voor Reddy Keukens Helmond: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Keuken