Heidi

Zijn goed geholpen door leuke mensen

Wilden duidelijk een goede keuken afleveren

Ook in drukke tijden zorgen dat communicatie goed blijft

Karin v.d. Nieuwenhof

Zeer goed! Goede service en aandacht voor de klant.

Vriendelijk en klantgericht

Vind het prima

Verhees

Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe keuken. Goede service en prima prijs.

Heel klantvriendelijk

Mart Kuijpers

Geen push verkoop. Zoals Mandemakers etc.

nnb

Jos Nooijen

In december 2019 een showroomkeuken gekocht met afspraak voor plaatsing medio juni 2020. Toen kwam corona opzetten vanaf maart 2020. Plaatsing keuken een maand uit moeten stellen omdat onderdelen... In december 2019 een showroomkeuken gekocht met afspraak voor plaatsing medio juni 2020. Toen kwam corona opzetten vanaf maart 2020. Plaatsing keuken een maand uit moeten stellen omdat onderdelen ontbraken door de corona.

Men houdt zich aan de afspraken.

Levering van twee eindwanden duurde een behoorlijke tijd (vakantieperiode en corona)

jan

verkoop

levertijd

Laurens Meulendijks

Zeer positieve ervaring. Klantvriendelijk, goede samenwerking en oplossingsgericht.

Met ons (de klant) meedenken in oplossingen en de tijd nemen om diverse alternatieven te laten zien en te bespreken, zodat wij de juiste keuzes konden maken. Ook nadat in bepaalde zaken levering en... Met ons (de klant) meedenken in oplossingen en de tijd nemen om diverse alternatieven te laten zien en te bespreken, zodat wij de juiste keuzes konden maken. Ook nadat in bepaalde zaken levering en verwachtingen niet geheel in overeenstemming waren, werd door Reddy Helmond in nagenoeg alles een oplossing geleverd.

De details zijn relevant, vandaar dat het gewenst is om zaken op een voor de klant begrijpelijke wijze schriftelijk vast te leggen in de offertes. Veel zaken die worden besproken moeten vervolgens... De details zijn relevant, vandaar dat het gewenst is om zaken op een voor de klant begrijpelijke wijze schriftelijk vast te leggen in de offertes. Veel zaken die worden besproken moeten vervolgens schriftelijk worden vastgelegd. Daar wordt te makkelijk over gedacht. Bij ons stonden er zaken duidelijk in de offerte, waarvan echter later bleek dat door Reddy iets anders wordt bedoeld, dus ook de levering was anders dan wij hadden verwacht. Sommige zaken die besproken zijn ontbraken in de offerte of waren voor ons althans niet duidelijk, dus wij gingen er vanuit dat het wel goed was opgenomen. Het was tenslotte onderling zo afgesproken. Het programma waarmee gewerkt wordt en waarmee de tekeningen en offertes moeten worden gecreëerd heeft duidelijk zijn beperkingen, wat de communicatie in diverse opzichten vertroebeld.

Erik

Uitstekende service

Stultiens

Slechte ervaring

Tot de offerte is getekend meelevend

Veel. Communicatie, afspraken nakomen, fouten toegeven. De 2 medewerkers die mij geholpen helpen cursussen laten volgen ivm keukens inmeten, leidingwerk. De fouten die hun maken, netjes oplossen ipv... Veel. Communicatie, afspraken nakomen, fouten toegeven. De 2 medewerkers die mij geholpen helpen cursussen laten volgen ivm keukens inmeten, leidingwerk. De fouten die hun maken, netjes oplossen ipv dat het de klant nog meer geld kost.

Erik Cox

Bevlogen adviseurs.

Altijd meedenken en een stap extra zetten is geen probleem.

Niets veranderen service en advies zijn klasse.