We zijn netjes en vlot geholpen met deskundig advies.

De levertijd is wel erg lang.

Vlotte verkoper met een snelle babbel

afspraken nakomen blijkt toch moeilijk. Levertijd 2-3 weken, na 4 weken gebeld waar de spullen bleven, bleken pas later besteld i.v.m. het regelen van een monteur. In de vroege ochtend leveren, maar... afspraken nakomen blijkt toch moeilijk. Levertijd 2-3 weken, na 4 weken gebeld waar de spullen bleven, bleken pas later besteld i.v.m. het regelen van een monteur. In de vroege ochtend leveren, maar dan toch bellen dat het later wordt. Dit is uiteindelijk wel opgepakt, maar dat was niet de afspraak

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeker positief. Echter had ik graag gezien dat het probleem met de vriezer toch wel beter was aangepakt. Ik heb zelf meerdere malen moeten bellen om de vriezer (die... Mijn ervaring met dit bedrijf is zeker positief. Echter had ik graag gezien dat het probleem met de vriezer toch wel beter was aangepakt. Ik heb zelf meerdere malen moeten bellen om de vriezer (die al wel geleverd was) thuis aangesloten te krijgen. Ik heb uiteindelijk 3 weken zonder vriezer gezeten. Dit lijkt me toch niet een hele normale situatie.

Ik had graag gezien dat Reddy Keukens er net zo bovenop zou zetten als ik om het probleem met de vriezer z.s.m. op te lossen.

Zeer deskundig, met name bij de aanschaf van de keuken zijn we erg goed geholpen. Daarnaast vonden we het ook erg fijn dat bij de vooroplevering Reddy Keukens langs is geweest om alles te... Zeer deskundig, met name bij de aanschaf van de keuken zijn we erg goed geholpen. Daarnaast vonden we het ook erg fijn dat bij de vooroplevering Reddy Keukens langs is geweest om alles te controleren.

Verbeterpunt zou zijn de het beter opvolgen van de issues.

Familie Cabar

Echt een super bedrijf! Wel 10x terug geweest kleuren veranderd staaltjes mee na huis genomen weer gewisseld. Thuis op je gemak kijken hoe het licht in je eigen woonkamer op de kleur valt (dat is... Echt een super bedrijf! Wel 10x terug geweest kleuren veranderd staaltjes mee na huis genomen weer gewisseld. Thuis op je gemak kijken hoe het licht in je eigen woonkamer op de kleur valt (dat is toch fijner als in de winkel) Waar kan dat tegenwoordig? Nou hier in Helmond bij hans wel! Echt super fijn ben ook een paar keer van indeling veranderd wasbak, kastjes, niks was teveel werd met veel liefde weer aangepast. Ik vondt mezelf soms vervelend maar de indruk kreeg ik van Hans niet altijd even spontaan en vrolijk. Erg fijn dat je ook een 3D tekening te zien krijgt heb je meteen een goed beeld. En zo fijn je hebt geen tussen persoon gewoon rechtstreeks met Hans. En de prijzen zijn ook super geen keuken kampioen praatjes! Je weet meteen waar je aan toe bent. Monteur is netjes komen inmeten. Tijdens het zetten super fijne man. Werkt erg netjes en geduldig. Denkt mee en werkt echt precies niet zelf afwerken gewoon op zijn gemak! Ruimt alles netjes tussen door op. Ik zou iedereen die een nieuwe keuken wilt hierheen sturen. Toen de keuken geplaatst was meteen telefonisch contact of alles goed was gegaan erg netjes en een afspraak om de officieel op te leveren. Erg fijn en erg persoonlijk weet gewoon meteen je achternaam als je met je voornaam belt! Ik ben echt super super tevreden!

Alles vindt hans echt top!

Heb ik niet! Ga vooral zo door!

Y.tahiri

Voordat wij bij Reddy Keukens terecht kwamen zijn we bij tig keukenleveranciers geweest, kwamen altijd moedeloos weer naar buiten, totdat we terecht kwamen bij Reddy keukens. Het voelde meteen goed,... Voordat wij bij Reddy Keukens terecht kwamen zijn we bij tig keukenleveranciers geweest, kwamen altijd moedeloos weer naar buiten, totdat we terecht kwamen bij Reddy keukens. Het voelde meteen goed, klantvriendelijk denken met je mee. Na een goed gesprek en wat wij willen als klant is ons een prachtige keuken geleverd! Wij zijn er superblij en dolgelukkig mee. Wat zeer maar ook zeer op de voorgrond staat bij Reddy os de service! Hans van de Wetering en William ontzettend bedankt voor jullie tijd, service en advies wat een uitstekende resultaten heeft geleverd! Ik kan jullie niet genoeg bedanken! Echt een aanrader en je krijgt topkwaliteit!

Service, klantvriendelijk en kwaliteit

Als je een auto koop van 14.000 euro staat hij mooi voor jouw te glimmen in de showroom, bij Reddy mag je de keuken gaan zoeken onder het stof en zaagsel, wat overal op en tussen zit. De gevraagde... Als je een auto koop van 14.000 euro staat hij mooi voor jouw te glimmen in de showroom, bij Reddy mag je de keuken gaan zoeken onder het stof en zaagsel, wat overal op en tussen zit. De gevraagde draai-carrousel in de hoek werd niet geleverd, in plaats daarvan werden we afgescheept met wat oude promotie artikelen. We wilden de keuken hoger, maar dan moest de Reddy hogere pootjes bestellen, dat vonden ze geen goed idee.

Niet echt,

Steeds maar de schuld bij ons leggen, ik ga er van uit dat jullie verstand van keukens hebt, zo’n dure keuken en dan geen plek voor de magnetron weten? Goedkope vaatwasser in de hoek tegen de muur,... Steeds maar de schuld bij ons leggen, ik ga er van uit dat jullie verstand van keukens hebt, zo’n dure keuken en dan geen plek voor de magnetron weten? Goedkope vaatwasser in de hoek tegen de muur, ook niet echt handig.

Je krijgt hier zeer deskundig advies. En er wordt met je meegedacht.

Keuken door zeer goede vakman geplaatst

Dat ik zelf een wasmachine kraan op dag van plaatsing moest kopen was een minpuntje

Kerkhof

Vriendelijke verkoopers

Geweldige service !
We zijn heel tevreden over de keuken.

Wim goossens

Super