Jan

In eerste instantie zeer goed gevoel bij het bedrijf en verkoopgesprek, vandaar meteen de deal rond gemaakt.
Hierna aan de lopende band problemen gehad met Reddy Helmond.
Afspraken keer...
Hierna aan de lopende band problemen gehad met Reddy Helmond.
Afspraken keer op keer niet nagekomen, nieuwe afspraken die nooit gemaakt zijn worden achteraf bij verzonnen, keuken te laat, onbeschofte monteur enz enz. Steeds gaf Reddy niet thuis en vandaar lang in de rotzooi gezeten en erg lang moeten wachten tot de keuken dan eindelijk compleet en gemonteerd was. Na alle ellende nog eens geïnformeerd wanneer eigenlijk het stuk vensterbank in hetzelfde materiaal als het werkblad zou komen, antwoord hierop was ‘dat komt niet meer’. Staat zwart op wit op de koopovereenkomst maar Reddy heeft zijn geld en levert dus gewoon niet meer !
Laat maar zitten Reddy, ik hoef het al niet eens meer.
Kan deze zaak dan ook alleen maar afraden.

Leuk verkoopgesprek, Hans leek me een kundige man.

Klant serieus nemen en afspraken nakomen.

Wij zijn in februari bij reddy geweest voor een nieuwe keuken wij wilden alleen nieuwe kastjes en ombouw blad moest behouden blijven was geen probleem bij hun binnen een paar uur hadden wij een... Wij zijn in februari bij reddy geweest voor een nieuwe keuken wij wilden alleen nieuwe kastjes en ombouw blad moest behouden blijven was geen probleem bij hun binnen een paar uur hadden wij een keuken uitgezocht en was alles geregeld.
keuken zou eind mei komen was echter niet zo was een spuitfout in het proces hebben ze bij reddy alles op alles gezet om de keuken alsnog zo snel mogelijk te leveren is gelukt 1 week later stond ie bij ons in huis zoals afgesproken de afhandeling van reddy was gewoon top en wij zijn blij met de keuken

reddy helmond hartstikke bedankt

hoe snel alles geregeld was ook nadat de keuken opnieuw gemaakt moets worden

Rick van bussel

Goede klantenservice met vriendelijk en vakkundig personeel. Keukens zijn van mooie en goede kwaliteit

- goede klantenservice
- betaalbare kwaliteit

Ramon Zinken

Waardeloze nazorg na slordige installatie met schade tot gevolg. Inmiddels na 4 jaar zijn de klachten nog steeds NIET opgelost

De verkoop gaat uitermate vriendelijk en alles lijkt te kunnen

De nazorg is waardeloos:
De nazorg is waardeloos:
December 2013 heb ik mijn keuken uitgezocht bij Reddy Keukens in Helmond. Zoals je mag verwachten voelde ik mij serieus genomen bij de aanschaf van mijn keuken van een kleine €20.000 februari 2014 is de keuken geleverd en geïnstalleerd. Een paar maanden later bleek dat ik schimmelvorming had bij de aansluiting van de vaatwasserkraan. Niet goed aangedraaid, alsnog gedaan en na het drogen van de vochtplek is na 2 maanden ongeveer de muur opnieuw gestuct, prima opgelost dus. Anderhalf jaar na ingebruikname van de keuken heb ik een barst geconstateerd in het keramische aanrechtblad. Reddy stuurt de leverancier van het blad om te beoordelen wat er aan de hand is. 6 maanden later nog steeds niks gehoord over de afhandeling van deze klacht. Toch maar eens zelf gebeld met leverancier van het blad. Die gaf aan richting Reddy Helmond te hebben terug gekoppeld. Ik had nooit meer wat van Reddy vernomen. Conclusie, het was mijn eigen fout dat het blad was gebarsten, ik zou er op gestaan of gezeten hebben, anders had het blad niet kunnen barsten. Bewijs dan maar eens dat je dat niet hebt gedaan. Omdat het een barst betreft die niet heel zichtbaar is, heb ik het erbij laten zitten. Januari 2017, inmiddels twee en half jaar gelden, er zijn scheuren/barsten ontstaan in mijn kookeiland tussen de uitsparingen in het blad waar mijn Pittcoocking unit in is gemonteerd. De leverancier van Pittcooking komt langs en schrijft een rapport dat er verschillende montagefouten zijn gemaakt. Er gebeurt vervolgens lange tijd niks. Als ik niet zelf met Reddy bel of mail, hoor ik niks meer. De fabrikant van het blad (Dekker) komt ook weer kijken. Dekker zegt weer dat het niet hun fout is en een Reddy medewerker die mee is, zegt ook dat het niet hun fout is. Uiteindelijk is het blad toch vervangen, maar bij verwijdering van het kapotte blad is een keramische zijwand, waar het blad op leunt flink beschadigd. Tevens blijkt het nieuw blad een halve centimeter dunner waardoor nu een gapend gat zit tussen het blad en de smetplint. Reddy zegt dat er een nieuwe zijwand komt, omdat deze zo beschadigd is. Ik dring erop aan dat ook wat aan het gapende gat moet worden gedaan. Wederom hoor ik maanden niks en moet ik zelf weer contact opnemen. 'Oh', wordt er gezegd, 'is het nog niet opgelost?" Nee, en wat blijkt, de zijwand is nog niet eens besteld. Weer maanden later komt Reddy met de fabrikant van het blad Dekker met een nieuwe zijwand. Wat blijkt, ook dit is een halve cm dunner waardoor ik nu naast een gapend gat met de smetplint ook nog een oversteek van het blad heb. Het moet worden opgelost zeg ik en dat vinden beide heren ook. Echter vinden ze beide niet dat ze iets verkeerd hebben gedaan. Inmiddels is dat nog steeds niet gebeurd, Reddy schermt iedere keer dat Dekker over de brug moet komen, maar ik heb natuurlijk de keuken bij Reddy gekocht en ik heb niks met hun leverancier te maken. Inmiddels is het nog steeds niet opgelost en ligt het aanrechtblad van het keukeneiland al anderhalf jaar los op de zijwand die ook los staat en moet ik mijn kookeiland regelmatig recht duwen om te voorkomen dat het geheel in elkaar dondert. Van Reddy hoor ik nog steeds niks en ik heb dan na bijna 4 jaar aan klachten die niet zijn opgelost, over een keuken die 5 en half jaar oud is, mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld. Ben er nu helemaal klaar mee, schandalig nazorg van Reddy Helmond. Ik zal dan ook niemand aanraden om hier zijn/haar keuken aan te schaffen.

Fam Reijerkerk

Hele fijne goede ervaring.
Geen pushers, en konden alles rustig op ons gemak bespreken thuis
Werden niet nagebeld of we al hadden besloten.
Ook hebben we verschillende dingen...
Hele fijne goede ervaring.
Geen pushers, en konden alles rustig op ons gemak bespreken thuis
Werden niet nagebeld of we al hadden besloten.
Ook hebben we verschillende dingen aangepast en voelde me schuldig omdat we telkens iets anders wilde, maar hun hebben me dat gevoel helemaal niet gegeven.
Ook achteraf waren er een paar dingetjes niet zoals het hoorde maar dit is tot in de laatste puntjes keurig opgelost, dus top service en alleen maar lof
Ook voelde we ons er ontzettend op ons gemak en leek of we er al jaren over de vloer kwamen.

De opdringerigheid was hier helemaal NIET
Voordat we reddy bezochten hebben we andere keuken zaken bezocht en wat ons enorm stoorde was de opdringerigheid.
Bij Reddy totaal niet

Nee precies blijven doen wat jullie doen!

Goed en vriendelijk geholpen (zelfs toen er wat problemen waren, veroorzaakt door de aannemer).

Klantgerichtheid.

Niet echt.

Goed👍

Vriendelijk

Zal niet weten

Inge

Mooie keuken geleverd en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel

Fam. van Benthum

We zijn uiterst tevreden over onze nieuwe keuken. Hij is helemaal naar wens gemaakt en er werd goed naar onze eigen ideeën en wensen geluisterd en meegedacht.

Inlevingsvermogen naar de klanten toe was erg goed. Op de computer werd de keuken exact uitgetekend zoals hij thuis is geplaatst.

Geen verbeterpunten.

Goede ervaringen mee