Dirk Buter

Vriendelijk ontvangst, goede uitleg

Goede service

Baaij

Keuken besteld bij Dennis voor levering begin 2015. Vriendelijk te woord gestaan, geen gevoel gehad een bepaalde richting in geduwd te zijn qua stijl, materiaal, apparatuur. Meteen uitgelegd dat... Keuken besteld bij Dennis voor levering begin 2015. Vriendelijk te woord gestaan, geen gevoel gehad een bepaalde richting in geduwd te zijn qua stijl, materiaal, apparatuur. Meteen uitgelegd dat Reddy werkt met netto prijzen dus geen onzin voorstellen met vervolgens 40% korting (wat toch altijd op de adviesprijs is en niet ten laste komt van de marge van de verkopende keukenboer...). Fijne ervaring, aan te raden!!

Vriendelijke, meedenkende verkoper. Transparante prijzen door hanteren van netto prijzen, dus geen onzin openingsvoorstellen.

Heel vriendelijk personeel, goede advis wat de meubels betreft, helaas waren bijna alle technische informaties niet juist. Blijkbaar geen kennis van apparaturen en funkties. Daardoor verkeerde... Heel vriendelijk personeel, goede advis wat de meubels betreft, helaas waren bijna alle technische informaties niet juist. Blijkbaar geen kennis van apparaturen en funkties. Daardoor verkeerde advies en helaas weinig/geen kooperatie om het probleem op te lossen. Tenslotte vanwegen minderwaardig apperatuur, was de keuken te duur. Mijn advies: meubels van Reddy keuken maar apperaturen liever niet, behalve ze waren echt in de winkel te bekijken!

Omgang met klachten moet echt worden verbeterd. Plotseling geen herinnering aan het verkoopgesprek meer te hebben toen urenlang apparaturen werden uitgezocht, is niet redelijk. Als na de mond van de... Omgang met klachten moet echt worden verbeterd. Plotseling geen herinnering aan het verkoopgesprek meer te hebben toen urenlang apparaturen werden uitgezocht, is niet redelijk. Als na de mond van de klant wordt gepraat, is de klant te recht teleurgesteld als het geleverde produkt van zijn verwachtingen afwijkt. Technische beschrijvingen van apparaturen moeten ook kloppen. Keuken koop is niet alleen meubelkoop maar het is toch voor de een of ander een werkplaats waar de funktie van apparaturen belangrijk voor is.

Reactie Reddy Keukens Alkmaar:

Wij zijn niet alleen teleurgesteld, maar vooral verbaasd over deze reactie. De apparatuur waar wij volgens deze klant geen verstand van hadden, was van een merk, dat wij niet voeren en speciaal op... Wij zijn niet alleen teleurgesteld, maar vooral verbaasd over deze reactie. De apparatuur waar wij volgens deze klant geen verstand van hadden, was van een merk, dat wij niet voeren en speciaal op verzoek van de klant via één van onze keukenfabrieken was ingekocht. De klant had in Duitsland ervaring met dit merk. Toen later bleek, dat de vaatwasmachine een kunststof bodem in plaats van een metalen bodem had was de klant niet tevreden. We hebben de klant uitgenodigd om naar de winkel te komen, om een oplossing te vinden, maar tot op heden is de klant daar niet op ingegaan. Het is dus absoluut niet zo, dat wij niet willen meedenken aan een oplossing, maar dat deze klant zelf de tijd of de wil niet heeft om het met ons te bespreken.

Dekker

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, erg klantvriendelijk en zeer goede service.

Zeer klantvriendelijk en ze nemen echt de tijd voor je om tot een keuken te komen die echt helemaal naar je zin is.Ze geven goed advies en helpen je dus goed om te droom keuken te realiseren. Ook... Zeer klantvriendelijk en ze nemen echt de tijd voor je om tot een keuken te komen die echt helemaal naar je zin is.Ze geven goed advies en helpen je dus goed om te droom keuken te realiseren. Ook zijn ze niet oprdringerig om duurdere merken of apparatuur aan te smeren, toppie hoor.

Geen, ga vooral op deze manier verder.

Fam. Bekker

Goede behandeling, niet opdringerig, gelijk goed gevoel.

Laat de klant kiezen, maar geeft wel veel tips.

Andre Verheem

We waren even langs gegaan om te informeren naar de prijs van een keukenkast. De informatie was zo goed en de prijs was berter dan andere keukenzaken, dat we meteen de kast hebben besteld

zeer aardige adviseurs, goed meedenken, niet opdringerig

als je een cadeautje wilt geven; niet iedereen drinkt alcohol