RV

Goed en vriendelijk

Vriendelijk personeel, mooie inrichting

Korting bij aankoop van meerdere meubelstukken
Vrij prijzig op het moment

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geadviseerd! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Pronto wonen...

Barry van Zutphen

Prettig en vriendelijk geholpen

Beste Barry,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo prettig bent geholpen!
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Morione bank!
Pronto...
Beste Barry,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo prettig bent geholpen!
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Morione bank!

Shirley

Geweldig!

Hele mooie winkel, heel mooi gestyled, ruime keuze. Goed geholpen door medewerkster, vriendelijk en neemt de tijd voor de klant.

Beste Shirley,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Pronto...
Beste Shirley,

Roelofs

Prettig kopen in een relaxte sfeer

rust en niet opdringerig

Geen ( Is gewoon al goed )

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Eefke

Goede service, hele mooie winkel

Beste Eefke,
Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

Van der heyden

Super vakkundig geholpen zonder een tijdslimiet ook een fijne leuke dame die me heeft geholpen.

Alles

Misschien wel te veel keus.........

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel leuk om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe hoekbank en salontafel!
Wij wensen u hier veel plezier mee!...

Conny Jansen

Fijne winkel, ruime keuze

Beste Conny,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe draai fauteuil!
Pronto wonen...
Beste Conny,

Regie Roefs

Afgelopen zaterdag de winkel bezocht en meteen geslaagd.

Levertijd

De website is erg onoverzichtelijk. Ik kan op geen manier ontdekken waar het klantenportaal is en waar ik moet inloggen.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! U kunt hier ons klant portaal vinden -> https://www.klantportaal.com/versie2/pronto-denbosch#/login
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

Caroline Kok

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u goed geholpen bent bij het uitzoeken van het nieuwe dressoir!
Met vriendelijke...

van der burgt

prijs / kwaliteit

op zaterdag afhalen mogelijk maken

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe relaxfauteuil! Ons magazijn is altijd geopend op zaterdag vanaf 10:00 - 17:30....