dominicus

Professioneel

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Heel fijn om te horen dat u goed bent geadviseerd over de nieuwe stoelen! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Pronto...

AMV

Prettig

Winkel oogt donker van binnen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service te verbeteren!
Met vriendelijke groet,...

Elly van Bree

Goed geholpen

Beste Elly,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met vriendelijke...
Beste Elly,

Marleen

Heel pretty! Medewerksters waren absoluut behulpzaam en uiterst vriendelijk

Leuke informele sfeer met goed advies

Beste Marleen,
Super leuk om te horen dat je zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de Romaro meubels! Wij wensen je hier veel plezier mee!

Paul

Heel goed geholpen door vriendelijk personeel.

Beste Paul,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen!

William

Goed en vriendelijk winkelpersoneel en goed en duidelijk advies. Snelle levering

Beste William,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met het nieuwe tv meubel en de eetstoelen!
Met vriendelijke groet,...
Beste William,

J. de Bouter

Tot nu toe en zeer positieve en klantgerichte ervaring

Ook ingeval van een verkeerde aankoop wordt naar een oplossing gezocht.

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Wat leuk om te horen dat u na zoveel jaar weer opnieuw bij ons geslaagd bent voor de nieuwe bank! Wij wensen u hier weer veel jaren plezier van!
Met...

Haverkamp

Mooie nette winkel

Klantvriendelijk
Mooie indeling
Genoeg keuze

Nvt

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent met het uitzoeken van de nieuwe stoelen!

van Geldorp

Heel fijn en correct

vriendelijk en correct contact met verkoopster. (Ala)

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat goed om te lezen dat u zo goed bent geholpen!

Caroline Kok

Prima !

Beste Caroline,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!