arlar

Is ok

neen

Van hornsveld Wijnand

Afspraken goed nakomen ivm reservering bus

Het kan altijd beter

Ik heb het bezoek aan Pronto als heel prettig ervaren.

De verkoopster dacht echt met ons mee wat voor ons de beste oplossing was. Nam ruim de tijd!

Ik heb mijn bezoek als heel prettig ervaren en heb dan ook geen verbeterpunten.

B van Breugel

Netjes geholpen
Niks mis mee

A.P.Mangelsdorf

Ik ben zeer tevreden over de service van Pronto. Er waren wat problemen met mijn salontafel die alleen in de fabriek behandeld kon worden. De salontafel is netjes opgehaald en in de fabriek weer... Ik ben zeer tevreden over de service van Pronto. Er waren wat problemen met mijn salontafel die alleen in de fabriek behandeld kon worden. De salontafel is netjes opgehaald en in de fabriek weer hersteld. Het ophalen en weer afleveren waren wel wat kosten aan verbonden en Pronto is mij hierin tegemoet gekomen en heeft de helft van het bedrag voor zijn rekening genomen.

nvt

nvt

Yvette

Wij zijn geholpen door een meneer, hij was heel aardig en behulpzaam. Had goeie adviezen en heeft de bank perfect uitgemeten aan de hand van een plattegrond van het huis( want we hadden de sleutel... Wij zijn geholpen door een meneer, hij was heel aardig en behulpzaam. Had goeie adviezen en heeft de bank perfect uitgemeten aan de hand van een plattegrond van het huis( want we hadden de sleutel nog niet) service was een dikke 10! Hier waren / zijn we heel blij mee!

Zodra we de spullen ( bank en tafel ) op mochten halen hadden we ook een busje gehuurd bij jullie. Jullie hebben 2 bussen te leen. 1 daarvan ( de nieuwste) was al uitgeleend ... en de ander ( wat oudere) konden wij mee nemen, dat viel behoorlijk tegen want deze bus was zeker toe aan een apk keuring want veilig voelde we ons niet en we snappen dat we 100 euro borg moeten betalen en kosten om het busje te huren maar eigenlijk was het ‘t niet waard want het busje zag er niet florisant uit ( veel deuken/vieze bus) en ook slipte we ook bij een rotonde ... ( ivm gladheid? Of weinig profiel banden ? Geen idee)

Vriendelijke groet

Yvette Out

Personeel neemt de tijd voor je, gaat rondom te tafel zitten voor adviezen. En dat is erg prettig en geeft een warm gevoel

Nieuwe bus aanschaffen ... betere zorg dragen aan de bussen

De mogelijkheid voor gratis interieuradvies is erg fijn! Dit heeft ook zeker gemaakt dat ik tot meerdere aankopen ben over gegaan.

Het gratis interieuradvies.

De winkeluitstraling is voor mij nog wat rommelig. Het is, voor mijzelf gesproken, niet echt heel overzichtelijk. hierdoor heb ik waarschijnlijk ook minder zicht op het assortiment.

Het kopen op zich was goed maar het ophalen kan wel erg verbeteren.
Het kopen op zich was goed maar het ophalen kan wel erg verbeteren.
Afspraak moeten maken om een aanhangwagen te lenen dan op tijd op de afspraak zijn 14.30 dan pas om 15.15 er een hebben omdat ze allemaal al weg waren.
en dan klanten die gewoon in de winkel wat gekocht hebben meteen een busje meekrijgen en jij die een afspraak hebt daar 45 minuten voor jan lul kan zitten wachten

zie hierboven

Reactie Pronto Wonen Soest:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
bedankt voor uw review! Inderdaad zeer vervelend dat u lang heeft moeten wachten op onze aanhanger ondanks dat u een reservering had gedaan. Helaas liep de klant voor u erg uit, ondanks dat we daar altijd al een beetje rekening mee houden in onze planning. We wensen u ondanks dit heel veel plezier met uw aankoop.

Willy Bos

Prima. Bank gekocht. Fijne hulp in winkel en goede aflevering en service.

Mocht staaltje stof mee naar huis. Klantvriendelijkheid.

Vind niet alles even netjes en gezellig ingericht. Trap midden in de winkel is lastig als je slecht ter been bent. Ik zou ook een doorgang maken, daar waar je nu naar boven moet.
Vind niet alles even netjes en gezellig ingericht.
Muziekje erbij op de achtergrond?

Leuke en mooie winkel in Soest, leuke meubels en accessoires. Aardige medewerkers maar alles is wel erg duur .

De leen bus is een prima oplossing. Magazijn medewerker was prima bereid te helpen uitpakken om de gelijkheid van de kleur te controleren van de meubels. Vriendelijke ervaren medewerkers.

De in te vullen checklist word in rap tempo door de medewerker/ster ingevuld, en moet je ondertekenen. Hierop werden punten ingevuld die niet relevant of van toepassing waren, maar omdat ' dit... De in te vullen checklist word in rap tempo door de medewerker/ster ingevuld, en moet je ondertekenen. Hierop werden punten ingevuld die niet relevant of van toepassing waren, maar omdat ' dit altijd word aangevinkt' gebeurde dit. Hier zou met iets meer zorg mee omgegaan kunnen worden, en ruimte beschikbaar zijn om aanvullende opmerkingen/wensen in te vullen.