Leuke en mooie winkel in Soest, leuke meubels en accessoires. Aardige medewerkers maar alles is wel erg duur .

De leen bus is een prima oplossing. Magazijn medewerker was prima bereid te helpen uitpakken om de gelijkheid van de kleur te controleren van de meubels. Vriendelijke ervaren medewerkers.

De in te vullen checklist word in rap tempo door de medewerker/ster ingevuld, en moet je ondertekenen. Hierop werden punten ingevuld die niet relevant of van toepassing waren, maar omdat ' dit... De in te vullen checklist word in rap tempo door de medewerker/ster ingevuld, en moet je ondertekenen. Hierop werden punten ingevuld die niet relevant of van toepassing waren, maar omdat ' dit altijd word aangevinkt' gebeurde dit. Hier zou met iets meer zorg mee omgegaan kunnen worden, en ruimte beschikbaar zijn om aanvullende opmerkingen/wensen in te vullen.

Bad

Order made on March, delivery on AUG!
Order made on March, delivery on AUG!
In between, no one kept me informing the order status, until I mailed to ask. Then delayed and delayed. Until now, my delivery is not yet completed, because one item was forgotten in the van last time and will be delivered again on 18th ~

Better CS and keep customer informed in case there is delay w/ shipment or any it might be.

O.F.van Voorst

Slechte afspraken nagekomen

Eigenlijk niet

Pronto moet zich aan afspraken houden

Petra van den Broek

Goed en erg vriendelijk geholpen in de winkel tijdens het uitzoeken. Ook tijdens het ophalen trouwens !

Vriendelijkheid en geduld

Fijne service,en vriendelijke medewerkers

Veel keuze mogelijkheden

n.v.t

Falco

Zeer prettige winkelervaring. Goede en vriendelijke hulp en veel goederen op voorraad, danwel snelle levertijd.

Erg leuke en ruime collectie. Veel op voorraad.

Niets

Fijne winkel met een mooi assortiment. Prettige dienstverlening met personeel dat met je mee denkt.

Personeel denkt met je mee. Parkeren voor de deur. Mooi opgezette winkel. Divers en afwisselend assortiment. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het is jammer dat je soms erg lang op je meubels moet wachten. En als je dan al zo lang moet wachten zou het ook best gratis thuis bezorgd mogen worden. De mensen van het afhaalpunt zijn niet iedere... Het is jammer dat je soms erg lang op je meubels moet wachten. En als je dan al zo lang moet wachten zou het ook best gratis thuis bezorgd mogen worden. De mensen van het afhaalpunt zijn niet iedere keer zo vriendelijk.

Ton Hendriks

Aanvankelijk moeilijk om iemand aan te kunnen spreken.
Nadat ik via de receptie gevraagd had om advies, kwam er snel iemand.
Door deze persoon ben ik vriendelijk, snel en deskundig...
Aanvankelijk moeilijk om iemand aan te kunnen spreken.
Nadat ik via de receptie gevraagd had om advies, kwam er snel iemand.
Door deze persoon ben ik vriendelijk, snel en deskundig geholpen.

Vriendelijk,
Veel op vorraad.

Klanten iets actiever benaderen. Niet samenklonteren bij de receptie.

Prima service maar bezorgauto te Soest vonden wij niet schoon en ook airco deed raar. Op deskboard verscheen een bacosleuteltje als teken van noodzaak onderhoud.
Vr grt E van Hoorn-de Vos

Casper IJsbrandy

Prima ervaring!

Service
Beleefdheid
Kennis

Offerte klopte in eerste instantie niet