Weldink

Zeer klantvriendelijk geholpen door Milena

Zeer overzichtelijk en leuke hoekjes gereeerd

Patricia

Heel goed geadviseerd en geholpen door Jip bij de aanschaf van een nieuwe bank. Professioneel en persoonlijk. Petje af!

Geven vriendelijk en eerlijk advies

Niet echt.. prima winkel. Blijf vooral zo vriendelijk (en niet opdringerig, zoals we dat weleens in andere winkels ervaren).

Veldhuizen

Wat een superslechte communicatie tussen de medewerkers van deze winkel
22 juni gebeld dat de bank binnen is
Top natuurlijk ,maar toen we wilde afspreken een paar dagen later om hem op...
Wat een superslechte communicatie tussen de medewerkers van deze winkel
22 juni gebeld dat de bank binnen is
Top natuurlijk ,maar toen we wilde afspreken een paar dagen later om hem op te halen was de bank er niet en werden we neer gezet als leugenaars
Er zou nooit gebeld zijn

De verkoper in de winkel ,,jip

Claudia

Zeer slechte ervaring met medewerkers

Onderling met personeel op 1 lijn zitten, de klanten geen dingen beloven wat je niet waar kunt maken en dan vooral niet benoemen dat dingen niet gezegd zijn als dat wel gezegd is. Leverproblemen... Onderling met personeel op 1 lijn zitten, de klanten geen dingen beloven wat je niet waar kunt maken en dan vooral niet benoemen dat dingen niet gezegd zijn als dat wel gezegd is. Leverproblemen rond Corona is overmacht, de belachelijke service die er geboden is absoluut niet. In mei besteld, zou op voorraad zijn en in juni geleverd worden. Uiteindelijk eind september pas geleverd, na 4 weken lang beloftes dat de vrachtwagen onderweg was. Een klant niet 1.5 uur in de winkel laten wachten op een levering, waarvan je weet dat die na 18u niet meer komt bijvoorbeeld. De attitude die uitgestraald wordt, het onderling over klanten communiceren (dan wel via gezichtsuitdrukking als fluisterend) terwijl die erbij zijn, echt erg onprofessioneel

Reactie Pronto Wonen Soest:

Beste Claudia,
wat ontzettend vervelend dat wij niet datgene hebben gedaan wat van ons verwacht zou mogen worden.
We ontvangen graag je gegevens zodat we kunnen kijken waar het mis is gegaan...
Beste Claudia,
We ontvangen graag je gegevens zodat we kunnen kijken waar het mis is gegaan en of we dat nog met elkaar op kunnen lossen.

Ron V.

Uitstekend geholpen door Milena; vakkundig, netjes, eerlijk en duidelijk. Nadat er na aflevering een fout in onze aankoop werd geconstateerd werd alles super netjes en professioneel opgelost!!! Uitstekend geholpen door Milena; vakkundig, netjes, eerlijk en duidelijk. Nadat er na aflevering een fout in onze aankoop werd geconstateerd werd alles super netjes en professioneel opgelost!!!
Echt over alles heel tevreden, bij een volgende aankoop gaan wij hier zeker weer heen!

Milena is echt een topper maar ook haar collega's waren vriendelijk en behulpzaam.

Geen klachten!

Twee nieuwe zitbanken gekocht, vriendelijk personeel bij het kopen, de duurste zittingen genomen, echter na drie maanden zijn de zittingen in die staat dat het wel lijkt of de bank een jaar of acht... Twee nieuwe zitbanken gekocht, vriendelijk personeel bij het kopen, de duurste zittingen genomen, echter na drie maanden zijn de zittingen in die staat dat het wel lijkt of de bank een jaar of acht oud is, tevens één van de rugkussens is na amper twee maanden al geheel ingezakt . Via klantenservice de klachten neerlegt en je krijgt een vulling voor de rugkussens, hetgeen niet het probleem is en dus daardoor niet wordt opgelost. Voor de zittingen mag je gratis een pluizen tondeuse halen. We worden geholpen door een zeer klantonvriendelijke man, die totaal niet geïnteresseerd is in onze klachten. Het voelt zo van, je hebt alles betaald en de rest interesseert ons niet. We kunnen de conclusie trekken, dat Pronto Soest niet luistert en de klachten niet op de juiste wijze behandeld.
In één woord WAARDELOOS !

Bij afhandeling van de klachten zijn géén sterke punten te benoemen.

Goed luisteren naar de klant en de problemen oplossen

Reactie Pronto Wonen Soest:

Goedemiddag,
bedankt voor uw reactie, en onze excuses dat u deze slechte ervaring heeft met onze winkel. Wij willen met alle plezier nog kijken waar wij u nog mee van dienst kunnen zijn.
Wij...
Goedemiddag,
Wij ontvangen hiervoor graag uw order en klantnummer via de mail zodat wij uw gegevens erbij kunnen zoeken.
Ondanks dit, hele fijne feestdagen gewenst.

A,de graaf -Mol

Zeer vriendelijk personeel .Zoveel keus .We zijn ook heel goed geholpen

Zeker

Wij waren zeer tevreden

Prima, Vlotte bediening en eerlijk advies.

Goede service: gratis lenen van een aanhangwagen is ideaal. Bovendien stond de kast al in het wagentje toen we het kwamen ophalen,

Louella

Proces tot aankoop was prima. Afhandeling daarna was iets teleurstellend

Bejegening door personeel is goed, advies was prima

De afhandeling verdient aandacht. Het kan toch niet zo zijn dat je een dure bank koopt en dat je daarna:
- zelf moet zorgdragen dat het bezorgd wordt, dat het in elkaar gezet wordt, dat het ingespoten wordt en dat alle verpakking weggegooid wordt. Dat verwacht je niet als je dit soort prijzen betaalt.
Dat is de reden waarom ik dit bedrijf niet zal aanbevelen

Deskundig personeel, vriendelijk

Verkoper wist waar hij het overhad