Vriendelijk personeel. Niet opdringerig. Ze laten je rustig rondlopen en vragen af en toe of je hulp nodig hebt of geven 'hints'.

Ja. Ik heb o.a. een bank gekocht. Helaas kon ik de bank niet plaatsen daar een bedrijf de werkzaamheden in mijn huis (schilder, elektricien en vloer)niet na kwam. Steeds werd het uitgesteld. Ik heb... Ja. Ik heb o.a. een bank gekocht. Helaas kon ik de bank niet plaatsen daar een bedrijf de werkzaamheden in mijn huis (schilder, elektricien en vloer)niet na kwam. Steeds werd het uitgesteld. Ik heb contact met jullie opgenomen en het euvel uitgelegd. De bank mocht langer in de opslag staan. Het werd erg lang . . . maar was geen probleem. Heb toen al wel betaald vóór aflevering. Ik vind dit een enorme service. Wederom hartelijk bedankt hiervoor. De bank was zeer goed ingepakt. Nu wacht ik op de volgende levering van eettafel plus 4 stoelen.

Nee. Vind het een mooie zaak. Ook de diversiteit aan accessoires is prettig.

Prettig advies

Chris

Relaxte showroom en vriendelijke verkopers. Erg blij met de daar gekochte stoelen, die van een goeie kwaliteit zijn.

Mooie showroom, vriendelijk personeel, mooie stijl en goeie kwaliteit.

HaWi

Erg deskundig, vriendelijk en deskundig personeel.

Zeer klantvriendelijk.

nee

nee

F. Gerth

Wij komen al jaren bij pronto in Soest, en hebben daar goed ervaringen mee.

Je kan een busje huren voor een klein bedragje.

René

Winkel met mooie kasten, tafels, stoelen etc.

Alleen levertijd is waardeloos.
Winkel met mooie kasten, tafels, stoelen etc.

Alleen levertijd is waardeloos.
Wordt eerst beloofd het te leveren in week 28 en dan wordt het week 33 en nu hoor ik dat het geleverd gaat worden in week 37.

Met spanning wacht ik weer af.

Advies en verkoop.

Bij andere Pronto zaken hebben ze het in voorraad en ik heb een levertijd.

Hans en Wil

Wow, wat een service. Als je bijna niet meer durft te vragen om hulp, komen ze gewoon weer.

Vriendelijk en goed personeel.

EIJDEN

Super tevreden over Pronto wonen Soest. Erg vriendelijk personeel die ruim de tijd voor ons namen. Ook zag de winkel er erg netjes uit en vonden wij hem goed gestyled. Wij komen zeker vaker terug,... Super tevreden over Pronto wonen Soest. Erg vriendelijk personeel die ruim de tijd voor ons namen. Ook zag de winkel er erg netjes uit en vonden wij hem goed gestyled. Wij komen zeker vaker terug, geen een negatief indruk over Pronto wonen te vermelden

Vriendelijk en spontaan personeel, goede winkelroute en een nette winkel met erg leuke en variërende artikelen.

geen.

Duidelijk geholpen. Klantgericht. Afhaalhaal service prima geregeld!

De voor en nadelen goed uitgelegt.