Jorg

Nee

Ik vind het jammer dat je bij deze zaak altijd weer die vraag krijgt om een spray aan te schaffen met verzekering. Er zou gewoon garantie op de meubels moeten zitten en ze zouden al behandeld moeten... Ik vind het jammer dat je bij deze zaak altijd weer die vraag krijgt om een spray aan te schaffen met verzekering. Er zou gewoon garantie op de meubels moeten zitten en ze zouden al behandeld moeten zijn. Moet je in huis aan de gang met zo'n vieze spray terwijl je huisdieren hebt. Dat is echt een groot nadeel van deze zaak.

J.E. Vogel van Toren

Iedereen is erg behulpzaam, maar niet altijd kundig

Ik bijna de dagen dat ik bij pronto was, verschillende personeelsleden gezien, maar ik kreeg wel de indruk dat ze niet allemaal even goed geschoold en ingespeeld waren op de gang van zaken bij... Ik bijna de dagen dat ik bij pronto was, verschillende personeelsleden gezien, maar ik kreeg wel de indruk dat ze niet allemaal even goed geschoold en ingespeeld waren op de gang van zaken bij Pronto, dus toch meer kundigheid in huis halen.

frankena

Wij zijn zeer tevreden over de klantvriendelijke bediening en goede service van uw
medewerkers.
medewerkers.
Mijn nieuwe stoel zit heerlijk en mijn rug heeft nu nu de juiste stand en is toch relaxed.
Aflevering verliep foutloos en de aanhanger (gratis) was ideaal.

Heb nogal eens moeite met de knoppen op mijn stoel, wil mijn benen omhoog hebben en dan gaat
mijn rug naar achteren. Is hier een simpele oplossing Voor?

Robert van Lieshout

Zeer positief. Vriendelijk en meedenkend personeel wat alle gedane beloftes heeft nagekomen.

zie 1

Fam. Vink

Goed vakkundige uitleg , goede service , vriendelijk personeel..

Problemen worden goed opgelost.

Heel prettig goed geholpen en vriendelijk

Nee

Nee prima zo

Uitstekend

Zeer klantvriendelijk

D. van de Kemp

Vlotte bediening en kennis van zaken.

nee

nee

Van Essen

Wij kopen onze meubels al jaren hier, en altijd erg tevreden! Maar helaas we onze bank net een week en die is helaas niet helemaal goed. duurt een beetje lang voor ze met een oplossing komen.

Vriendelijk en deskundig personeel

De spullen sneller leveren , en beter om gaan met klachten. En als je een dure bank koopt is het wel netjes als die dan geleverd word zonnder extra kosten!!

Wytske Calis

Ik heb hele prettige ervaringen met Pronto Wonen Soest. Ik was nog nooit eerder in de winkel geweest, ook niet in een andere vestiging, dus het was compleet nieuw voor mij, hun aanbod. Ik krijg elke... Ik heb hele prettige ervaringen met Pronto Wonen Soest. Ik was nog nooit eerder in de winkel geweest, ook niet in een andere vestiging, dus het was compleet nieuw voor mij, hun aanbod. Ik krijg elke week thuis folders, die ik graag doorblader. Ik was al een langere tijd opzoek naar een nieuw bed, een tweepersoonsbed. Ik ga zo rond Pasen een hele mooie tweepersoons-boxspring in hun folder. Ik ben toen gaan kijken, heb er even op gelegen, en besloten hem te kopen. Het was helemaal wat ik in mijn hoofd had! De hulp die ik toen heb gekregen om het bed bij het magazijn te bestellen, was echt ontzettend goed. Mevrouw luisterde heel erg naar mijn wensen en vragen en had op alles een antwoord en als ze iets niet wist, wat haast niet voorkwam, dan zocht ze het op, of vroeg ze een collega. Dat was heel fijn. Ook over de mogelijkheid om hem toch nog te annuleren, heeft zij mij verteld, dus dat vond ik heel netjes. Het bed zou eigenlijk rond 13 juni komen, maar ik heb hem nu al 2 weken staan! Ik ben erg blij met de service, ook met de thuisbrengservice.

Duidelijkheid, goed, kundig advies.
Goed kunnen luisteren naar de klant, veel kennis.

Het was mij niet helemaal duidelijk hoe het thuisbrengen in zijn werkging, maar ook dat is goed gekomen.
Het enige wat ik hoogstens raar vond, was dat ik naar leverdienst moest bellen en die was maar binnen bepaalde tijden bereikbaar, van maandag t/m vrijdag. Ik belde op maandag, heb het de hele tijd geprobeerd binnen de afgesproken tijd, maar ik kreeg telkens het weekendbandje denk ik, dat ze van maandag t/m vrijdag te bereiken waren tussen die en die tijd.