Meerdere malen de zaak bezocht en dingen gekocht, prima geholpen, vriendelijke sfeer

zie boven

bij de laatste aankopen, bank en vier eetkamerstoelen vonden wij de levertijd ( 12 weken ) wel erg lang, dit vergeleken bij de tv reclame.

Aanbod van verschillende soorten stof

Tot nu toe niet

De Groot

Wezen kijken voor meubels voor ons eerste huis. Zeer goed en vriendelijk geholpen en alles goed en duidelijk uitgelegd.

Vriendelijke en flexibele medewerkers, duidelijke en snelle service. Kwaliteit meubels.

Redelijk

assortiment/aankleding

klantgerichtheid

Veel keus

Prettige behandeling bij het winkelpersoneel en de afleveringsmensen.

alle tijd voor de klant

ten hengel

Ik heb bij pronto bankstel gekocht maar ik zou niet gauw nog wat kopen omdat als je iemand vertel wanneer je bankstel kan komen mijn man neemt er vrij voor maar andere datum kom je bij ons niet... Ik heb bij pronto bankstel gekocht maar ik zou niet gauw nog wat kopen omdat als je iemand vertel wanneer je bankstel kan komen mijn man neemt er vrij voor maar andere datum kom je bij ons niet geloofwaardig over zou er dus niet meer iets bestellen zo leer je maar weer niet alles te nemen wat er gezegd wor

nee totaal niet wat ik vind als je wat besteld kan zo gezegd alles maar werkelijkheid is anderst

de klant werkelijk vertellen hoe of wat mijn kinderen en wij hebben van alles besteld maar als er iets is zie je pas hoe de winkel en personeel werkelijk zijn dus mijn conclusie is bestel volgende... de klant werkelijk vertellen hoe of wat mijn kinderen en wij hebben van alles besteld maar als er iets is zie je pas hoe de winkel en personeel werkelijk zijn dus mijn conclusie is bestel volgende keer niet meer hier

Ton & Rieneke Burger

Prettig, leuk, vriendelijk...ja, beviel me wel.

veel aanbod tegen aantrekkelijke prijzen

Bruine kussen voor op een bruine bank !

Manon Tolboom

Top! Goed advies, gezellige winkel en erg tevreden met mijn meubels!

Goed advies en leuke ideeën/ suggesties

Snellere levertijd

Bont Vliegdennen Den Dolder

De levertijd van het bankstel was afgesproken 6 tot 8 weken, het werden er 10.
na 8 weken melding dat bankstel binnen was, maar levering duurde toch nog 2 weken.

hou klant meer op de hoogte van de status van zijn bestelling.