Yvette

Wij zijn geholpen door een meneer, hij was heel aardig en behulpzaam. Had goeie adviezen en heeft de bank perfect uitgemeten aan de hand van een plattegrond van het huis( want we hadden de sleutel nog niet) service was een dikke 10! Hier waren / zijn we heel blij mee!

Zodra we de spullen ( bank en tafel ) op mochten halen hadden we ook een busje gehuurd bij jullie. Jullie hebben 2 bussen te leen. 1 daarvan ( de nieuwste) was al uitgeleend ... en de ander ( wat oudere) konden wij mee nemen, dat viel behoorlijk tegen want deze bus was zeker toe aan een apk keuring want veilig voelde we ons niet en we snappen dat we 100 euro borg moeten betalen en kosten om het busje te huren maar eigenlijk was het ‘t niet waard want het busje zag er niet florisant uit ( veel deuken/vieze bus) en ook slipte we ook bij een rotonde ... ( ivm gladheid? Of weinig profiel banden ? Geen idee)

Vriendelijke groet

Yvette Out

Personeel neemt de tijd voor je, gaat rondom te tafel zitten voor adviezen. En dat is erg prettig en geeft een warm gevoel

Nieuwe bus aanschaffen ... betere zorg dragen aan de bussen

Score voor Pronto Wonen Soest: 3.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja