Tania Voskuilen

Positief ondanks het feit dat de door ons bestelde hoektafel spoorloos was en we een showroommodel kregen en ik zelf om korting moest vragen.

Advies tijdens uitzoeken van de bank.

Ophalen van meubels erg rommelig

Heel plezierig, correcte en uitgebreide uitleg

Zeer vriendelijke mensen, alle tijd voor uitleg en afhandeling

Vincent

Prettige winkel met mooie producten en prima prijzen.

Goed geholpen in de winkel.

Zorg dat de openingsdagen van de vestigingen op Google maps kloppen. Ik stond zondag voor een dichte deur.

JMP Hooft-Gaarenstroom

Zoals gewoonlijk weer een geweldig product net als al mijn andere meubels bij PRONTO gekocht top . Goede service en uitleg in de winkel

Vind het alleen jammer dat wij nog bijna 100€ bij moeten betalen om het thuis te krijgen zo zonden

Marianne van Hooren

Een aantal jaren geleden had ik samen met mijn exman een prachtige stoffen hoekbank bij u gekocht. En ook vele jaren plezier van gehad. Toen wij beiden kleiner gingen wonen was er zowel in mijn... Een aantal jaren geleden had ik samen met mijn exman een prachtige stoffen hoekbank bij u gekocht. En ook vele jaren plezier van gehad. Toen wij beiden kleiner gingen wonen was er zowel in mijn woning als in zijn woning geen plaats meer voor een hoekbank. Maar de hoekbank is in de familie gebleven en staat nu in Vught bij mijn neef en zijn tweeling van 6 !
Ze hebben er nog steeds met zijn allen veel plezier van ! Dus Pronto was voor mij zeker weer interessant om eens te kijken of ze voor mijn kleine huiskamer wat leuke meubels zouden hebben. Samen met mijn nieuwe relatie ben ik verschillende keren langs geweest. Wist nog niet precies wat ik wilde enz. enz. Tot vorige week zaterdag ik nog eens goed uw folders bekeek en ineens zag wat ik wilde. Een dressoir van het merk Salzburg met bijpassende eettafel in de voor mij juiste afmeting. En het zoeken van de juiste stoelen erbij was toen snel geregeld.

De klant begroeten uiteraard maar dan rustig zijn gang laten gaan. Daar hou ik van, omdat je eerst zelf een beeld wil hebben van wat is er allemaal en welke houtsoort /kleur past in mijn inrichting... De klant begroeten uiteraard maar dan rustig zijn gang laten gaan. Daar hou ik van, omdat je eerst zelf een beeld wil hebben van wat is er allemaal en welke houtsoort /kleur past in mijn inrichting enz.

zou ik eigenlijk gewoon niet weten, ook het kopje koffie was er.....

Mijn ervaring was matig, geen goede oplossingen voor problemen. En transport erg prijzig na een dure aankoop!

Duidelijke uitleg

Klantenservice , als er een probleem ontstaat.
Het vervoeren van producten. Je betaalt heel veel geld voor een meubel en dan ook nog zulke hoge kosten vragen voor verzending.

Klantvriendelijk

De bank had geen beschrijving hoe moesten de poten geinstallerd worden.

Van den Broek/Tomas

Prima Servië geen klachten

Normaal

In één woord fantastisch

Jim

Wordt goed geholpen. Klant vriendelijk.

Word naar je geluisterd en meegedacht.