PETER LEENEN

Vriendelijk personeel, nette zaak,

de winkel heeft een goede uitstraling, en het personeel is vriendelijk en hulpvaardig

van Ek

Een goede en snelle service. Erg vriendelijk personeel !

Een zeer prettige winkel met goede service

Sterk punt vond ik dat er vriendelijk personeel loopt en dat erbij problemen geen discussie is.

omruilen zonder problemen.

Prettige woonwinkel

Klantvriendelijk ontvangen, goede service bij ophaalpunt.

Niveau winkelpersoneel kan verder worden ontwikkeld. Iedere vraag moest nagevraagd worden bij een collega.

Mijn ervaring is dat Pronto een geweldige zaak en winkel is wij zijn vol lof over deze winkel Het is aan te bevelen,om Pronto Wonen inSoest U huis in te richten door Pronto .

Nee de gastvrijheid en klantvriendelijk is geweldig.

Niet dat wij weten ,ga zo door

Het is een heel goed bedrijf en de verkopers dringen zich niet op tijdens het rondkijken

nvt

nvt

We zijn echt heel goed geholpen, We hebben echt goede adviezengekregen van degene die ons hielp want qua maat kwamen we er niet uit . Prettige zaak waar ik soms gewoon even naar binnen wip met het... We zijn echt heel goed geholpen, We hebben echt goede adviezengekregen van degene die ons hielp want qua maat kwamen we er niet uit . Prettige zaak waar ik soms gewoon even naar binnen wip met het idee van je weet maar nooit of je wat leuks tegen komt..En vooral voor elke beurs voldoende keus

Voldoende personeel zodat je snel word geholpen en ook allemaal even vriendelijk. De winkel is leuk ingericht .

Wat meer kleinere wandlampjes in de collectie zou wel leuk zijn en de looproute door de zaak vind ik wat verwarrend maar dat kan ook aan mij liggen.

Jacqueline

Zeer fijne verkopers en service dmv vervoer mogelijkheden

Anoniem merimili

Heel prettig.Een gezellige winkel qua aankleding en vriendelijk personeel.

Veel keus

Geen idee