Uitstekende serice in de winkel. Medewerkster dacht goed mee en was zeer beleefd. We hadden 2 bestellingen die wat langer duurde. De eerste bestelling was goed aangegeven dat het binnen was, maar de... Uitstekende serice in de winkel. Medewerkster dacht goed mee en was zeer beleefd. We hadden 2 bestellingen die wat langer duurde. De eerste bestelling was goed aangegeven dat het binnen was, maar de tweede bestelling moest ik zelf nabellen hoe het er mee stond.

Service in de winkel.

Op de hoogte houden van producten die binnen zijn.
Eventeel betere service met het bezorgen zouden ze bv de bank helpen inelkaar te zetten voor de klant.

Robin Galjaard

Leuk assortiment, vriendelijke medewerkers en simpele afhaal sevice

Na keuze product ook goed advies en tips.

Fam. Doornekamp

Vakkundig en met gevoel voor stijl geholpen!

Mooie prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk relaxed personeel, gevoel voor stijling.

Ga zo door.

a.b. van Doorn.

Prima verkoop. Geen opdringerige verkoop. Je de tijd gunnen om te kiezen bij twijfel goed advies. Kortom heel fijn bedrijf.

Klantvriendelijk. Goed advies. En veel geduld en tijd voor je . Prima

Nee zo blijven doorgaan.

Kitesurfer

Zeer vriendelijk personeel en deskundig en meedenkend over onze smaken qua interieur inrichting. Wij hebben onze eetkamer stoelen 6 stuks gehaald op 10-7 en mochten jullie gratis beschikbare... Zeer vriendelijk personeel en deskundig en meedenkend over onze smaken qua interieur inrichting. Wij hebben onze eetkamer stoelen 6 stuks gehaald op 10-7 en mochten jullie gratis beschikbare meubeltransportwagen/aanhangwagen gratis lenen. Dit noem ik pas top service. We komen snel bij jullie verbouwings opruiming zeker nog een keer neuzen om leuke spulletjes te halen voor in onze nieuwe huis.

Kort samen gevat : top winkel top personeel top service.

Uhm vetbeterpunten. Zijn ver te zoeken. Maar wij kunnen ze niet vinden.

J.de Graaf

Goeie ervaring vriedelijk geholpen

Het huren van busje heel fijn, vooral omdat wij in de buurt wonen,en de bank er zo de volgende dag in huis stond!

Carin de Bruin

Zeker een bedrijf om nog een keer terug te komen, geen op of aanmerkingen

Vriendelijkheid personeel, nette afhandeling

esther booms, hilversum

Ruime keuze voor zeer schappelijke prijzen. Uiterst vriendelijk personeel. Alle dagen geopend, prima!

bereikbaarheid en openingstijden is heel prettig.

bredere stofkeuze/variatie; niet afhankelijk van specifieke stofstalen van leverancier

L. Van der Poel

Goed nette afhandeling fijn personeel kortom de bestelling verliep naar wens!

Wat afgesproken was was ook zo echt perfect!

Nee, misschien iets kortere aflevering.

In tweede instantie goed geholpen.

We zijn vriendelijk geholpen.

De eerste keer dat wij in Uw zaak aanwezig waren om een order te plaatsen zijn we onverrichter zaken naar huis gegaan omdat we niemand konden vinden om ons te helpen.
Dat was een vreemde...
Dat was een vreemde ervaring.
De tweede keer is alles goed gegaan.