K.E.

Aanschaf bank:
De verkoopster Lisa H. (naam van op de orderbevestiging) kwam vriendelijk over, professioneel èn laagdrempelig in communicatie. Ze 'pushte' me niet en denkt praktisch mee.

- klantvriendelijkheid van verkoopster
- kwaliteit
-deskundig advies

In de winkel zelf zag ik veel van hetzelfde kleurenpalet , waardoor ik in eerste instantie geneigd was naar een andere winkel te gaan voor de aanschaf van mijn bank (:ik wilde een andere kleur dan... In de winkel zelf zag ik veel van hetzelfde kleurenpalet , waardoor ik in eerste instantie geneigd was naar een andere winkel te gaan voor de aanschaf van mijn bank (:ik wilde een andere kleur dan ik in de winkel zag). Pas bijna bij de uitgang kun je kleurenstalen bekijken, op een plaats die onderbelicht is (niet handig, lijkt mij) . Wellicht is een andere plaats in de winkel handiger of op meerdere plaatsen?

Beste klant,
Wat leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Lisa! Verder bedankt voor uw feedback over de stoffencollectie in onze winkel. Wij hebben op de banken vaak kaartjes vast gemaakt waarop staat dat deze in meerdere kleuren leverbaar is om dit zo duidelijk te maken naar de klant. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe hoekbank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

Harry Koetsier

Heel goed en prettig

Klantvriendelijk en kundige verkoper

Beste Harry,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eettafel!

Anita Evertz

Prettig, professioneel en vooral vriendelijk en behulpzaam personeel in een mooie winkel

reeds omschreven

Beste Anita,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij hopen u vaker te mogen verwelkomen!
Pronto Wonen...
Beste Anita,

Couwenbergh

Vriendelijk en goed advies

Mooie indeling

Geen idee

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van het nieuwe karpet! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

Jolanda vos-korsten

Kom er graag het personeel
is leuk klantvriendelijk en behulpzaam

Goede wooninrichting

Blijven zo als jullie nu zijn

Reactie Pronto Wonen Sittard-Geleen:

Wat een leuke review om te lezen! Bedankt hiervoor, Jolanda! Wij hopen u ook nog vaak te mogen verwelkomen!

Lydia Lardinois

Een echte aanrader.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Houden zo!

Beste Lydia,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de kast. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke groet,...
Beste Lydia,

sullot

Klant vriendelijk

klant gericht en vriendelijk

ga zo door

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen!

eigen gebruik

Goede service

boven genoemd

geen info

Beste klant,
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bezoek aan onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eethoek!

Jo

Zeer goed

Je komt door de hele winkel

Beste Jo,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoel en hopen u vaker te mogen verwelkomen!
Met...
Beste Jo,

Janine Poppelier

Zie eerdere opmerking

Ik vond het niet prettig dat een deel van mijn aankoop bij een verkeerd magazijn was afgeleverd en ik daardoor een week langer op een deel van mijn bestelling moest wachten.

Beste Janine,
Beste Janine,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het vervelend om te horen dat er een deel in het verkeerde magazijn was geleverd, onze excuses hiervoor! Wij wensen u alsnog veel plezier met het nieuwe vloerkleed en de salontafels!