Ij Hamers

Goed geholpen wel (te) lang moeten wachten , in koffiehoek ,voor opmaken offerte.

Leuke kamers gemaakt en veel leuke accessoires

Meer personeel op drukke tijden. Maar weet dat dat bijna niet kan.

Mevrouw Pieters

Mijn ervaring is,het personeel is vriendelijk en geduldig

Dat je niks opgedrongen wordt,en je eigen keus kunt maken.dus geen opdringerig personeel.

Eigenlijk niks

Beste mevrouw Pieters,
Beste mevrouw Pieters,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!

LAM van Kempen

Goede service en advies (Denise R)

Leuke en overzichtelijke winkel

Eigenlijk geen

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons en dat onze collega Denise u zo goed heeft geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen.
Met...

Bovy

Goede uitleg en prijzen zijn goed en personeel heel goed.

goede uitleg over het product dat ik graag wil hebben.

geen verbeter punten nodig.

Beste Bovy,
Bedankt voor deze beoordeling! Wat fijn om te horen dat u goede uitleg heeft gehad over onze producten. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...
Beste Bovy,

Snelle, vriendelijke service

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Erg prettig om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lampen!
Met vriendelijke...

H.Geurts

Zeer mooie winkel

Alles overzichtelijk

Meer koffie

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bezoek aan onze winkel. Wij willen u veel plezier wensen met de nieuwe tafel!

H van Ree

Prettige winkel, vriendelijk personeel
Service is goed

Klantvriendelijk en service gericht

Alles was naar wens

B. Schmitz

Vandaag bij pronto wonen Sittard - Geleen geweest. Echter werden wij niet begroet in deze winkel. Wij waren serieus opzoek naar een nieuwe bank. Jammer maar helaas kregen wij geen hulp. Het was... Vandaag bij pronto wonen Sittard - Geleen geweest. Echter werden wij niet begroet in deze winkel. Wij waren serieus opzoek naar een nieuwe bank. Jammer maar helaas kregen wij geen hulp. Het was absoluut niet druk in de winkel maar personeel was amper te vinden of met andere dingen bezig dan bijvoorbeeld klanten te helpen. Uiteindelijk zijn wij door gegaan naar Pronto wonen Roermond waar wij vriendelijk begroet werden en heel fijn zijn geholpen, dus hebben hier onze nieuwe bank besteld!

Winkel was netjes en opgeruimd

Begroeten, en klanten helpen.

Beste mevrouw Schmitz,
Beste mevrouw Schmitz,
Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze winkel. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Wij zullen uw verbeterpunt dan ook mee nemen om onze service hierop te verbeteren. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

Colaris

Best veel voor thuis brengen ook als de mensen oud of ziek zijn jammer is dit

Prijs verlagen voor brengen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Omdat wij een meeneemformule zijn en ook onze prijzen hierop gebaseerd zijn is het niet mogelijk dat wij voor een lager bedrag bezorgen. Verder vinden wij het heel leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons en wensen u veel plezier met de nieuwe fauteuil!

Monique van Oorschot

Heel positief

Het vriendelijke personeel

Het computersysteem

Beste Monique,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...
Beste Monique,