Tummers

Mooie winkel, personeel is top!

Personeel denkt echt met je mee. Niet opdringerig, maar behulpzaam zoals je personeel mag verwachten. Een dikke 10!

Helemaal niks, ga zo door.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel en ons team! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe verlichting! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

Salden

Deskundig,vriendelijk en behulpzame mensen

Breed assortiment en goede kwaliteit. Personeel is top

Beste klant,
Wat super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel en ons team! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Pronto Wonen...

F Jongen

Prima contact met verkoopster. Nam tijd en gaf gedegen advies

Beste klant,
Fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u alvast veel plezier hiermee en hopen u vaker te mogen verwelkomen!
Met...

Ankie Laudy

We werden netjes geholpen, er werd tijd voor ons genomen en alles werd goed uitgelegd over onze aankoop.

De winkel heeft veel keuze en je kunt veel bank in het echt bekijken.

De sfeer is over het algemeen hetzelfde qua assecoires

Reactie Pronto Wonen Sittard-Geleen:

Bedankt voor de review, Ankie! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Pantini bank!
Pronto Wonen...

Dolmans

Nooit meer naar Pronto Heerlen. Ben er zeer slecht behandeld door door de verkoopster. Zeer triest.
Daarom naar Geleen gegaan om mijn aankoop af te handelen.
Onderstaande advies is voor...
Daarom naar Geleen gegaan om mijn aankoop af te handelen.
Onderstaande advies is voor filiaal Geleen bestemd

Mooi bankstel gekocht en netjes afgehandeld

In Geleen geen. Heerlen veel verbeterpunten.

Beste klant,
Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad in onze winkel in Heerlen. Verder zijn wij blij om te horen dat u alsnog goed geholpen bent in de winkel in Geleen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en hopen u vaker te mogen verwelkomen!

Lenaards

Een mooie en klantvriendelijke winkel

Vriendelijk personeel

Ik weet er geen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banken en stoel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

Rumen

Eerste bezoek gaf een goed gevoel

Mooi aanbod en prachtig gepresenteerd

Misschien kleinere bestellingen in de winkel op te halen waar men heeft gekocht

Gerry Crombach

Goede hulp op een vriendelijke manier. Ook in het magazijn!

Groot assortiment en vriendelijk personeel!

Beste Gerry,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zowel in de winkel als in het magazijn zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe tafels.
Met...
Beste Gerry,

P Waalboer

Prima geholpen

prima geholpen en prijs kwaliteit

Beste klant,
Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe hoekbank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

Gradißen

Snel en vriendelijk geholpen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed en vriendelijk bent geholpen in onze winkel. Wij hopen u vaker te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,...