Wendy Kusters

Behulpzaam en vriendelijk

Ruime keuze

Beste Wendy,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Atrio meubels!
Pronto...
Beste Wendy,

Cynthia

Goede service, vriendelijk personeel

Personeel denkt mee met de klant

Niets

Beste Cynthia,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...
Beste Cynthia,

Kim

Zeer vriendelijk personeel en heel erg goed geholpen

Zeer mooie optelling binnen en heel erg klantvriendelijk personeel ze nemen zich ook de tijd voor je

Heb ik niet

Reactie Pronto Wonen Sittard-Geleen:

Bedankt voor het plaatsen van deze review, Kim! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke groet,...

Deckers

Goed deskundig advies, goed advies en nemen de tijd voor de mensen.

Leuke winkel, met goed personeel. Klant koning.

Was voor ons goed.

Beste heer/mevrouw Deckers,
Beste heer/mevrouw Deckers,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van deze nieuwe eetstoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!

Annie

Prettige ervaring.

Mooi assortiment.

Ruilen binnen 14 dagen zou ik beter omschrijven.

Beste Annie,
Beste Annie,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n prettige ervaring heeft gehad bij ons in de winkel! Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!

M

Vriendelijk en goed advies

Hulp vaardig

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe stoel. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...
Beste klant,

van de wauiw

Goede advies gevers.

nvt

nvt

Beste heer/mevrouw van de Wauw,
Beste heer/mevrouw van de Wauw,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de bank en stoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!

Fam. dassen

Mooie winkel met een zeer ruime keuze, voor jong en oud, heel vriendelijk personeel die verstand van zaken heeft, een aanrader

Goede prijs kwaliteit verhouding

Jos

Vriendelijke en deskundige service

Groot assortiment met betaalbare prijzen

Nvt

Beste Jos,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Pronto...
Beste Jos,

Wim coolen

Positief

Klantvriendelijk

Zo laten

Beste Wim,
Fijn om te horen dat u positief bent over ons na uw bezoek aan onze winkel! Wij wensen u alvast veel plezier met de eetstoelen en relaxfauteuil!
Met vriendelijke groet,...
Beste Wim,