Kox

Prettig en vriendelijk personeel

Klantvriendelijk

Samenstellen van meubels is zeer omslachtig indien er later aanpassingen zijn

Beste heer Kox,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren!
Met...
Beste heer Kox,

C

Goede service en klantvriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe salontafel!
Pronto...

Danny Wirschuleit

Fijne winkel en mee denkend

Ik denk dat de kwaliteit hun sterkte ik heb nu bijna alle meubels van hun.
Natuurlijk kun het zelf zo duur maken als je wilt maar ze hebben betaalbare meubels

Dat je op de site eigenlijk geen bank kan uitzoeken omdat er zoveel mogelijkheden zijn

Beste Danny,
Beste Danny,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons en zo goed geslaagd bent voor alle meubels! Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren!

Salden

Vriendelijk behulpzaam

Genoeg keus

???

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Antoinette

Groot, veel keuze

Klantvriendelijkheid van de verkoopster die alle tijd neemt.

Reactie Pronto Wonen Sittard-Geleen:

Bedankt voor uw beoordeling, Antoinette! Wat leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

Mart Brouns.

Geweldige surves.

Goede uitleg aan de klant.

Zou niet weten.

Beste Mart,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Fijn om te horen dat alles naar wens is gelopen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en stoel!
Met vriendelijke groet,...
Beste Mart,

Sven

Fijn, goed personeel

Monique had ons geld geholpen en had geod advies gegeven

Beste Sven,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto Wonen...
Beste Sven,

Ron

Werkneemster Denise, vriendelijk, goed luisterend naar wensen van klant, geduldig, goede uitleg, kortom, zeer goede medewerkster.

Medewerkster Denise neemt de tijd voor goede en vriendelijke uitleg naar de wensen van de klant

Nvt

Fam. Rietjens

Fijn, deskundig advies

fijn afhaalsysteem met gratis leenbusje

Beste familie Rietjens,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met...
Beste familie Rietjens,

van Gerwen

Geweldig vriendelijk en zeer vakkundig personeel. Zeer aantrekkelijke woningwinkel.

uitstraling--vriendelijk en vakkundig personeel--zeer mooi winkelconcept

ga op deze ingeslagen weg door. Top

Beste klant,
Wat een super leuke review om te lezen, bedankt hiervoor! Wij vinden het erg fijn dat u zo enthousiast bent over zowel ons team als de uitstraling van de winkel. Wij hopen u dan ook vaker nog te mogen verwelkomen en wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!