Kuipers

Mooie winkel en goed geholpen

Mooie spullen en goede kwaliteit

Bezorgen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Verder is het bij ons ook mogelijk om de meubels te laten bezorgen tegen een meerprijs. Mocht u hier meer informatie over willen dan kunt u contact opnemen met de winkel hierover. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe stoelen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

B. Frenken

LS. Wij zijn bij aankoop zeer goed voorgelicht over de keuzes én mogelijkheden bij de aankoop van een relaxfauteuil, door Trudy G.
Dat heeft ons dan ook besloten om genoemde fauteuil bij Pronto...
Dat heeft ons dan ook besloten om genoemde fauteuil bij Pronto te kopen.

De mogelijkheden en deskundigheid van de verkopers.

Probeer de etiketten op de artikelen duidelijker en begrijpelijker samen te stellen voor de verkoop. Zeker voor de relaxfauteuils.

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat onze collega Trudy u zo goed heeft geadviseerd bij de aanschaf van de nieuwe relaxfauteuil! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Lars

Erg goede service. Vriendelijke medewerker in de winkel. Erg behulpzaam. Legt alles goed uit

-Deskundigheid
- Klantvriendelijkheid

Nvt

Beste Lars,
Super fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe bank!
Pronto Wonen...
Beste Lars,

Holka

vriendelijke deskundige verkoopster

Beste Holka,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

Uitstekend

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

A

Goede keuze

Prijs

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

T donker

Goed vriendelijk geholpen door de telefoon

Vriendelijke geholpen

Zal het niet weten

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u telefonisch zo goed bent geholpen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

Peters

Positief

prijs-kwaliteit, vriendelijke en behulpzame verkoopster.
Ook alle credits aan de heren van magazijn Hoensbroek voor het meedenken en helpen bij het verladen van de bestelling.

Het zou handig zijn als de verkoper of verkoopster de maten van de verpakkingen bij de hand heeft, het is dan veel makkelijker om te beslissen of je een busje moet lenen of dat de bestelling in de... Het zou handig zijn als de verkoper of verkoopster de maten van de verpakkingen bij de hand heeft, het is dan veel makkelijker om te beslissen of je een busje moet lenen of dat de bestelling in de eigen auto past, nu is het een verrassing wat je in het magazijn aangeboden krijgt. In ons geval hebben de heren van het magazijn het prima opgelost zonder onnodig kilometers te maken.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! De afmetingen van de verpakkingen zijn inderdaad niet bekend bij de winkel. Wel kunnen zij dit altijd even navragen bij het magazijn natuurlijk! Fijn dat het goed voor u opgelost is en u geen onnodige kilometers heeft hoeven maken. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen!

Phyl

Zeer goed

Klantvriendelijk

Niks

Beste Phyl,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...
Beste Phyl,

Paul

Fijne winkel en ruim assortiment.

Ruim assortiment en goede kwaliteit producten en behulpzaam en deskundig personeel

Beste Paul,
Beste Paul,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen