Jetten

Was heel goed

alles goed

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat goed om om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke...
Pronto Wonen - Sittard - Geleen

John Cremers

Alles perfect

Beste John,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn dat u zo enthousiast bent over ons! Wij hopen u vaker te mogen verwelkomen.
Pronto Wonen Sittard - Geleen

Pieters

Is tot nu toe goed.

Goed advies

Eigenlijk niks

Beste mevrouw Pieters,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat uw ervaring in onze winkel zo positief is geweest. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe relax fauteuil!...
Beste mevrouw Pieters,
Pronto Wonen Sittard - Geleen

Kubben

Vriendelijk

Vriendelijk personeel

Is goed overzichtelijk, zou geen punt kunnen bedenken.

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel!
Pronto Wonen - Sittard - Geleen

Pronto

Zeer vriendelijk ontvangen en de tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden.

Vriendelijk en behulpzaam

Ga vooral zo door

W. van de Bool

Werd in winkel Geleen-Sittard vriendelijk , prettig geadviseerd en begeleid in het maken van keuzes/mogelijkheden in combinaties van kleuren/stoffen/modellen enz. door
Denise R. (naam op de...
Denise R. (naam op de bestelbon)
De afwikkeling van en communicatie over de uitgebreide bestelling van in de winkel tot en met de vriendelijke en correcte bezorging aan huis
verliep als beloofd en gepland! Chapeau!
Het meubilair ziet er als gewenst uit en was keurig verpakt.
Helemaal tevreden.

Zie 'ervaring'

Beste meneer van de Bool,
Beste meneer van de Bool,
Wat een super leuke review om te lezen! Wij vinden het heel fijn om te horen dat onze collega Denise u zo goed heeft geholpen. Wij wensen u heel veel plezier met de meubels en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!
Pronto Wonen Sittard-Geleen

Wagemans

Leke winkel de moeite waard om geregeld naar binnen te lopen

Krijgt voldoende tijd om alle wensen te bespreken

Dat men ook in Sittard zou kunnen afhalen zou een verbetering zijn en in Sittard is geen WiFi beschikbaar dat is ook minder

Beste klant,
Fijn om te horen dat u de winkel als positief heeft ervaren! Wij zullen uw verbeterpunten meenemen. Verder hopen wij u vaker te mogen verwelkomen in onze winkel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

J.Boonen

Mooie spullen, Goede service

Leuke spullen, mooie inrichting, klantvriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Goed om te horen dat u zo prettig bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier veel plezier mee! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

Michael

We hebben onze meubelset besteld en zijn zeer te vreden over hoe dit is verlopen. Medewerker erg vriendelijk en denkt met je mee.

Klantvriendelijk, denkt mee met je wensen,

Beste Michael,
Beste Michael,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

John van Daal

Opeindend

Personeel

Duidelijker instructies zo wis ik niet dat bezorgen ook nog 1 tot 3 weken kon duren

Beste John,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe meubels! Verder nemen wij uw feedback mee over de communicatie van de bezorging! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen