Jan

Mooie winkel

Vriendelijk personeel die je goed adviseert

Beste Jan,
Bedankt voor deze beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe fauteuil!
Met vriendelijke groet,...
Beste Jan,

Yvonne Coumans

Zeer goed

Vriendelijk personeel die echt moeite deden

Beste Yvonne,
Beste Yvonne,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lamp en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!

Gerrit

Heel goed

Veel keuze in kleuren en stoffen

Beste Gerrit,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel goed om te horen dat u zo fijn bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Beste Gerrit,

Martens

Showroom meubels zelf ophalen geen probleem maar ze zelf uit elkaar halen en verpakken dat zou niet mogen daar mogen ze voor zorgen dat het klaar staat als je het gaat ophalen.

Beste klant,
Bedankt voor deze beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe tafels en kasten. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...

Bakker

Goed en correct behandeld

Vriendelijke behandeling

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Perbal

Bij aanschaf van meubelen zeer goed geholpen door medewerker.

Klantvriendelijk

assortiment verlichting is beperkt

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!

B.feuler

Zijn vriendelijk geholpen

Mooie winkel

Niks

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier veel plezier mee!

elly abeshausen

In een woord geweldig

heel goed advies, nemen ook de tijd , voor alles, ben zeer tevreden.

voor mij niet,

Beste Elly,
Wat een leuke review! Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over ons! Wij wensen je veel plezier met de nieuwe salontafel, klok en eetstoelen!
Beste Elly,

Wagemans

Eerste ervaring

Genoeg keuze

Geen afhaalpunt in Sittard-Geleen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Ons afhaalpunt bevindt zich in Heerlen omdat dit het afhaalpunt is van allebei de winkels. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe salontafels!

abelshausen elly

Zeer vriendelijk

veel keuze vond dat prettig

voor mij niet was perfect

Beste klant,
Wat een leuke review om te lezen! Bedankt voor de complimenten! Wij wensen u veel plezier met het nieuwe dressoir en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!