Snubbelke

Hele fijne winkel, vriendelijke behulpzame verkopers, ruime winkel, veel assortiment van meubels tot deco, grote parkeerplaats.

Vriendelijkheid, assortiment en aanbod

Beste klant,
Super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank en hopen u vaker te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,...

V.Coolen

Fijn geholpen bij het uitzoeken en bestellen van een bank. Eerlijke reacties gekregen op bepaalde vragen, wat erg prettig is als klant (over bv stof, kleur en zitcomfort).

Goed geholpen

Beste klant,
Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met vriendelijke groet.
Pronto Wonen...
Met vriendelijke groet.

Alfons Lemmens

Goede ervaring. Top

Beste Alfons,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Pronto Wonen...
Beste Alfons,

Koos Schenkel

Zeer plezierig

vriendelijkheid en de moeite doen om het voor klant te regelen dat in dit geval de andere dag om 10 uur art.kon worden opgehaald in magazijn đź‘Ť

op dit moment niet

Beste Koos,
Beste Koos,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe salontafel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

Claessen

Nemen de tijd,en goede uitleg

klantvriendelijk

geen verbeter en of tips

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met het nieuwe vloerkleed! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

Bours

Super

Goed en vriendelijk geholpen

Tevreden

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

pronto

Echt een winkel om terug te komen. heel leuk en behulpzaam personeel.

een heel overzichtelijke winkel.

zou het niet weten.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! Wij hopen u nog vaak te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

Vera

Mooi zaak en goed geadviseerd

Mooie winkeluitstraling

Beste Vera,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eethoek!
Met vriendelijke groet,...
Beste Vera,

Paul Kuipers

Een medewerker aangesproken om iets te bestellen. Professioneel opgepakt en netjes terugkoppeling gekregen zoals beloofd.

Goede communicatie

Blijf zo doorgaan

Beste Paul,
Bedankt voor de complimenten! Super fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent in onze winkel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Sittard-Geleen

Bouts

Ziet er netjes uit vriendelijk personeel goed geholpen

Leuke en vriendelijk personeel

nvt

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! Verder wensen wij u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet,
Pronto...